Painekotelon tiivistysongelma...
Painekotelon tiivistysongelma...
Millaisella tiivistyssysteemillä olette saaneet alkuperäisen imukotelon pitämään paineet sisällään ? Millainen tiiviste mahtoi kuulua STT-turbosarjaan ? Puoli-ilmakehää tuntuu vaikealta saada pysymään kotelossa. Parasta varmaan olisi tehdä uusi imukotelo kun ehtii..
Re: Painekotelon tiivistysongelma...
orkkis muovihässäkän saa pitämään milläs muullakaan kuin sialla! + letkunkiristimet imusarjapuolelle.herkko kirjoitti:Millaisella tiivistyssysteemillä olette saaneet alkuperäisen imukotelon pitämään paineet sisällään ? Millainen tiiviste mahtoi kuulua STT-turbosarjaan ? Puoli-ilmakehää tuntuu vaikealta saada pysymään kotelossa. Parasta varmaan olisi tehdä uusi imukotelo kun ehtii..
ei se taida alkaa pitämään aivan helposti, tutun 200D:ssä stt:n sarja ja siinä on semmosia lisäkiinnikkeitä läiskitty n. sentin välein. en silti usko että on 100% pitävä......
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Painekotelon tiivistysongelma...
sikaflexit tai liimatiivistemassa tiivistepinnoille niin varmasti pysyy.. eri asia saako koskaan ehjänä auki...epk kirjoitti:orkkis muovihässäkän saa pitämään milläs muullakaan kuin sialla! + letkunkiristimet imusarjapuolelle.herkko kirjoitti:Millaisella tiivistyssysteemillä olette saaneet alkuperäisen imukotelon pitämään paineet sisällään ? Millainen tiiviste mahtoi kuulua STT-turbosarjaan ? Puoli-ilmakehää tuntuu vaikealta saada pysymään kotelossa. Parasta varmaan olisi tehdä uusi imukotelo kun ehtii..