Turbotiisseleitten virityksestä..
Turbotiisseleitten virityksestä..
Onko paljon viritysvaraa näissä Turbodiisseleis.. Ketää viritelly ja paljos on saanu revittyy irti? Itelläni on toi E250 dieseli turbolla..
Meze rulez.. Tai sitte ei.
Re: Turbotiisseleitten virityksestä..
Googlella alkuun...Ribbe kirjoitti:Onko paljon viritysvaraa näissä Turbodiisseleis.. Ketää viritelly ja paljos on saanu revittyy irti? Itelläni on toi E250 dieseli turbolla..
http://www.car-digitechnik.de/chippreis ... rcedes.htm
...ja nälkähän varmaan kasvaa syödessä...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Katsoppa Turbot-palstalta, tai koita hakua "superturbo"
Laittamalla suuremman turbon ja pumppua käsittelemällä (=suuremmat elementit ja syöttöä lisäämällä) varaa on käsittääkseni aika mukaviinkin tehoihin, ellei sitten toi neliventtiilinen 250:n ole jo sähköisellä pumpulla?? Alkuperäinen turbokone on joka tapauksessa parempi virityskohde kuin vapari.
Laittamalla suuremman turbon ja pumppua käsittelemällä (=suuremmat elementit ja syöttöä lisäämällä) varaa on käsittääkseni aika mukaviinkin tehoihin, ellei sitten toi neliventtiilinen 250:n ole jo sähköisellä pumpulla?? Alkuperäinen turbokone on joka tapauksessa parempi virityskohde kuin vapari.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81