simoksin W126 ja W140
Re: simoksin w210 & W126
Kävinpä hakemassa Lorinserit koossa 18x9 Tulee varmaan ässään talvivanteiks kuhan saan renkaat hommattua. 215/40 aattelin nakata päälle.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Njäh. Eipä mene eteen ässään nuo vanteet millään, navan keskiö sen muotonen ettei adapteria saa millään paikalleen ja vaikka olikin 10mm pelkkä spacer ilman keskitystä niin ei silläkään mahdu. Pyörimään mahtuu mutta kääntyessä ottaapi iskariin kiinni ja varmaan jouseen ottais 15-20mm limpullakin.
Noh mennään peltivanteilla ja pannaan nää väykkyyn myöhemmin kunhan saa ne renkaat hommailtua
Ainaki ovat suorat kun käytin rengasliikkeessä.
Noh mennään peltivanteilla ja pannaan nää väykkyyn myöhemmin kunhan saa ne renkaat hommailtua
Ainaki ovat suorat kun käytin rengasliikkeessä.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Vaihda navat jostain muusta vehkeestä? Kävin tuossa taannoin Turdmeisterilla juttelemassa aiheesta ja ei pitäisi olla vaikea homma. DMC Deloreanin navat istuvat autoon suoraan, joten suht halpa ja iisi bolt-on kitti.
Re: simoksin w210 & W126
Noh renkaat laitettiin ja väykkyyn meni. ET takana 10 ja edessä 20.. Vähän ujolta näyttää verrattuna brabuksiin.
Tilasin jousipuristimet ebaysta niin sais tuota keulaa vähän alemmaks joskus.
Mennään ny talvi näin ni kesäks laittaa taas raapukset alle.
Tilasin jousipuristimet ebaysta niin sais tuota keulaa vähän alemmaks joskus.
Mennään ny talvi näin ni kesäks laittaa taas raapukset alle.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Toihan on jotenkin aikuismaisemman ja uudemman näköinen noilla. Ite tekisin melkein niin päin että ajelisin lortolla kesät ja helposti putsattavilla brabuksilla talvet.
Väykky näyttää kokoajan paremmalta, kun hyvät yksilöt vähenee liikenteestä kiihtyvää tahtia.
Väykky näyttää kokoajan paremmalta, kun hyvät yksilöt vähenee liikenteestä kiihtyvää tahtia.
Re: simoksin w210 & W126
Oikeestaan noi lortot on helpommat putsata ku brabuksissa lentää paska enemmän sinne vanteen sisäkehälle ja hankala putsata ilman että irrottaa koko vanteen Eikai tää mikään hyvä yksilö oo mutta luotettava ainakin olluTaski kirjoitti:Toihan on jotenkin aikuismaisemman ja uudemman näköinen noilla. Ite tekisin melkein niin päin että ajelisin lortolla kesät ja helposti putsattavilla brabuksilla talvet.
Väykky näyttää kokoajan paremmalta, kun hyvät yksilöt vähenee liikenteestä kiihtyvää tahtia.
Tuli ostettua jousipuristimet niin pääsee hieroon tota etupäätä alemmas:
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Neppasin nyt puolikierrosta pois edestä ja näytti asettuvan ihan jees.. Kaisse tuosta putoo vielä muutaman millin kun asettuu kohilleen.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Ostitko nuo jousipuristimet ebaystä? Saksasta näkyy saavan noita alle 80 eurolla toimituskuluineen mutta onkohan nuo halvimmat laadultaan minkäänlaisia?
Re: simoksin w210 & W126
Nämä oli kiinasta ja ovat kyllä asialliset, 110e tais olla hinta lähetyskuluineen. Tulivat 10 päivässä eli todella nopeestiSamuli H kirjoitti:Ostitko nuo jousipuristimet ebaystä? Saksasta näkyy saavan noita alle 80 eurolla toimituskuluineen mutta onkohan nuo halvimmat laadultaan minkäänlaisia?
Veikkaan että täsmälleen samat mitä Biltema myy 250e:lla.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Samaa kiinankamaa taitaa olla käikki nämä "merkittömät".
http://www.ebay.de/itm/Innenfederspanne ... SwVL1V-67y" onclick="window.open(this.href);return false;
Taidan laittaa kanssa tuollaiset tilaukseen.
http://www.ebay.de/itm/Innenfederspanne ... SwVL1V-67y" onclick="window.open(this.href);return false;
Taidan laittaa kanssa tuollaiset tilaukseen.
Re: simoksin w210 & W126
no siinäpä on tosi halpa. tiluuseen vaan.Samuli H kirjoitti:Samaa kiinankamaa taitaa olla käikki nämä "merkittömät".
http://www.ebay.de/itm/Innenfederspanne ... SwVL1V-67y" onclick="window.open(this.href);return false;
Taidan laittaa kanssa tuollaiset tilaukseen.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Pari vuotta omia + kavereiden vessoja jumpannut tuollaisella Ebayn ihmeellä, ei valittamista.Samuli H kirjoitti:Ostitko nuo jousipuristimet ebaystä? Saksasta näkyy saavan noita alle 80 eurolla toimituskuluineen mutta onkohan nuo halvimmat laadultaan minkäänlaisia?
- C350CDI
- C250TD
- C250TD
Re: simoksin w210 & W126
Tulipa viimein termari vaihettua väyryyn, katotaan lämpeekö nyt yli 80asteen ku tähän asti jääny 78 tms tienoille. Mitään käytännön väliä tolla parilla asteella tuskin on kylläkään...
Pitäis tuo ässän perkele saada käyntiin, kolvasin jo YJ-releen uusiks mutta eipä sillä mitään vaikutusta ollut. Ei oo kyllä mitään käryä mistä lähtis liikkeelle kun bensapumpun rele ja toista sytkäboksia koitettu + vj-kansi,pyörijä ja tulpat vaihettu.. Varmaan täytys seuraavaks availla sitä määränjakajaan tulevaa bensalinjaa ja startata samalla että tuleeko sieltä kakkua edes
Pitäis tuo ässän perkele saada käyntiin, kolvasin jo YJ-releen uusiks mutta eipä sillä mitään vaikutusta ollut. Ei oo kyllä mitään käryä mistä lähtis liikkeelle kun bensapumpun rele ja toista sytkäboksia koitettu + vj-kansi,pyörijä ja tulpat vaihettu.. Varmaan täytys seuraavaks availla sitä määränjakajaan tulevaa bensalinjaa ja startata samalla että tuleeko sieltä kakkua edes
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
No hain 5L bensaa ja kokeilin toisella akulla niin ei vaikutusta.. tulpat on märät ja bensa haisee, pimeessä koitin kattoa niin ei tule kipinää kyllä.
Mitäs noi kaks relettä? on tuossa sulakerasian yläosassa?
Ja mikä tuo säätönuppi on konetilan oikeessa yläkulmassa? Liittyykö sytkäboksiin jotenkin?
Ja Pannaan nyt pari väykkykuvaa taas Ihan hyvin istuu nyt nuo vanteet kun silmä tottunu enempi.
Mitäs noi kaks relettä? on tuossa sulakerasian yläosassa?
Ja mikä tuo säätönuppi on konetilan oikeessa yläkulmassa? Liittyykö sytkäboksiin jotenkin?
Ja Pannaan nyt pari väykkykuvaa taas Ihan hyvin istuu nyt nuo vanteet kun silmä tottunu enempi.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Mittailin noita puolan lukemia ja taitaa olla kunnossa?
Eli 9.4Kohm plussan ja suurjännitteen välillä ja 4ohmia plussan ja miinuksen välillä
Eli 9.4Kohm plussan ja suurjännitteen välillä ja 4ohmia plussan ja miinuksen välillä
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126(ässä pitäs saaha käyntiin..)
Hihavakioituna voltit ei tapa vaan ampeerit. Vai menikö se sittenki toiste päin?
Re: simoksin w210 & W126
Noniin puolan vaihdollahan se lähti taas pelittään Kyllä oli kiva ajaa taas välillä ässällä.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
tommoset lukemat tuli tauluun, ei oo hirveemmin tullu kilsoja viimevuosina
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Kuvassa näyttää olevan 0,4 ohmia eli oikosessa. Sitä en muista tai jaksa hakea, että paljonko se ehjässä olisi.simoks kirjoitti:Mittailin noita puolan lukemia ja taitaa olla kunnossa?
... 4ohmia plussan ja miinuksen välillä
EDIT:
Re: simoksin w210 & W126
Vähän turhan härskit nuo vanteet mutta ihan ok se omaan silmään on Pussihousuja ei miellytä.
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Aikakausi on oikea. Hirviövanteet tuli nimenomaan w126:een ensiksi
http://www.autogalerie.org/galerie/merc ... rabus/2661" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogalerie.org/galerie/merc ... rabus/2661" onclick="window.open(this.href);return false;
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: simoksin w210 & W126
Heh, itellä ollu käsitys että R129 SL:ssä olis ollu ensimmäiset. Mutta hyvä tietää, museokatsastukseen hirviövanteilla noei..Sergey kirjoitti:Aikakausi on oikea. Hirviövanteet tuli nimenomaan w126:een ensiksi
http://www.autogalerie.org/galerie/merc ... rabus/2661" onclick="window.open(this.href);return false;
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Täähä on saap 9000:simoks kirjoitti:Heh, itellä ollu käsitys että R129 SL:ssä olis ollu ensimmäiset. Mutta hyvä tietää, museokatsastukseen hirviövanteilla noei..Sergey kirjoitti:Aikakausi on oikea. Hirviövanteet tuli nimenomaan w126:een ensiksi
http://www.autogalerie.org/galerie/merc ... rabus/2661" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: simoksin w210 & W126
Eikö ne ysisatkussa aiemmin ollu?karra kirjoitti:Täähä on saap 9000:simoks kirjoitti:Heh, itellä ollu käsitys että R129 SL:ssä olis ollu ensimmäiset. Mutta hyvä tietää, museokatsastukseen hirviövanteilla noei..Sergey kirjoitti:Aikakausi on oikea. Hirviövanteet tuli nimenomaan w126:een ensiksi
http://www.autogalerie.org/galerie/merc ... rabus/2661" onclick="window.open(this.href);return false;
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
simoks kirjoitti:[ http://oi63.tinypic.com/j0b0bc.jpg ]
Vähän turhan härskit nuo vanteet mutta ihan ok se omaan silmään on Pussihousuja ei miellytä.
Missä koossa nuo vanteet on?
Re: simoksin w210 & W126
K44R1 kirjoitti:simoks kirjoitti:[ http://oi63.tinypic.com/j0b0bc.jpg ]
Vähän turhan härskit nuo vanteet mutta ihan ok se omaan silmään on Pussihousuja ei miellytä.
Missä koossa nuo vanteet on?
18x9,5"
W210 E320cdi
Re: simoksin w210 & W126
Jonkunlainen sairaus varmaan tämäkin mutta oli pakko hakee toiset kolmipuolat
W210 E320cdi