Alkanut tuo aparin puolen katti käyttöautossa helisemään..
Tuossa surffatessa osui Lahdesta ko. yritys.
Hintakaan ei liene paha (387,63e)?, mutta miten sen laadun kanssa. Onko jollain kokemuksia?
Ja saa vinkata muistakin vaihtoehdoista..
http://www.a-alt-avgassystem.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokemuksia A-Alt (Lahti) firman katalysaattoreista?
Kokemuksia A-Alt (Lahti) firman katalysaattoreista?
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: Kokemuksia A-Alt (Lahti) firman katalysaattoreista?
se on vissin tuo w220 mihin on kattia vailla... biltemasta löytyy tarvikekatti satasella, ne kestää ihan siinä samassa, kuin nämä 300-500 €:n tarvikekatit, siis samaa paskaa, samassa paketissa...
edit: löytyy näkäjään tuolta sunkin ehdottamasta firmasta 150€ alkaen niitä katteja... ja viissin haluat sellaisen jossa ei tarvitse hitsaushommiin alkaa, eli ota se mitä itse pähkit, jos on valmis paketti...
edit: löytyy näkäjään tuolta sunkin ehdottamasta firmasta 150€ alkaen niitä katteja... ja viissin haluat sellaisen jossa ei tarvitse hitsaushommiin alkaa, eli ota se mitä itse pähkit, jos on valmis paketti...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."