280S,1977-lähes valmiina...
280S,1977-lähes valmiina...
Kaksi vuotta on kulunut...tulos tässä:
http://community.webshots.com/photo/108 ... 4810XmJuXb
Pari projektikuvaa:
http://community.webshots.com/album/108316485YJVxVb/0
Huomenna sitten katsastuskonttoriin!
Martin
http://community.webshots.com/photo/108 ... 4810XmJuXb
Pari projektikuvaa:
http://community.webshots.com/album/108316485YJVxVb/0
Huomenna sitten katsastuskonttoriin!
Martin
280S,1977v.
Upean näköinen peli ja mahtavan hienoa työtä! Auto on niin hyvässä kunnossa, ettei katsastukseen paljoa ylimääräistä onnea tarvita, mutta onnittelut joka tapauksessa kokonaisvaltaisesti projektin valmistumisen johdosta.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Peukku!
Värihän on makuasia , mutta... Kyllä näytti hienolta ainakin ulkoa päin. Hommaa tosiaan riittänyt varmasti ihan mukvasti kun noita projekti kuvia katseli.
Onnea katsastukseen
Onnea katsastukseen
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Re: Peukku!
En ole koskaan ollut mikään vihreän fani (joku voisi väittää jotain muutakin liittyen erääseen englantilaiseen kulkupeliin ), mutta mielestäni tämä väri näyttää tosi hyvältä.Aki H. kirjoitti:Värihän on makuasia , mutta...
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Ruostekohdat oli aikalailla samoja kun tuossa minun omassakin projektissani.
Onkohan tuolle pannuhuoneen ilmeelle tehty mitään piristystä.
Positiivinen havainto, että autoon oli laitettu alkuperäistyyliset metallirunkoiset tuulilasinpyyhkimet - ei mitään mustia Boschilaisia.
Onkohan tuolle pannuhuoneen ilmeelle tehty mitään piristystä.
Positiivinen havainto, että autoon oli laitettu alkuperäistyyliset metallirunkoiset tuulilasinpyyhkimet - ei mitään mustia Boschilaisia.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Mistähän noita alkuperäisenkaltaisia pyyhkijöitä saa? Itsellä on hakusessa. Jos löytäisi edes vanhat rungot ja vaihtaisi sitten uudet kumit niistä "mustista Boscheista".Mesedesi kirjoitti:Positiivinen havainto, että autoon oli laitettu alkuperäistyyliset metallirunkoiset tuulilasinpyyhkimet - ei mitään mustia Boschilaisia.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Täällä myös halukkuutta samanlaisista W111:een. Jos joku löytää niin kimppatilaus pystyyn Tietääkö kukaan, esim jenkeistä (tai Meksikosta)...on meinaan työmatka tulossa .Daaz kirjoitti:Mistähän noita alkuperäisenkaltaisia pyyhkijöitä saa? Itsellä on hakusessa. Jos löytäisi edes vanhat rungot ja vaihtaisi sitten uudet kumit niistä "mustista Boscheista".Mesedesi kirjoitti:Positiivinen havainto, että autoon oli laitettu alkuperäistyyliset metallirunkoiset tuulilasinpyyhkimet - ei mitään mustia Boschilaisia.
-Daaz
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Tampereen Vehosta kerrottiin, että W115:n sulka 66 € kpl ja W116:n (vas. ja oik. erilaiset) 63 € kpl. W116 oik. oli hyllyssäkin.Timo L. kirjoitti:Vehon kautta pitäisi saaman.
Mitäs ne sulat Kesoililla maksaa, vitosen?
-Daaz
EDIT: Äh, unohdin kysyä W111:een, sori Karra! Mutta todnäk samaa hintaluokka kai.
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Re: 280S,1977-lähes valmiina...
Martin460 kirjoitti:Kaksi vuotta on kulunut...tulos tässä:
http://community.webshots.com/photo/108 ... 4810XmJuXb
Pari projektikuvaa:
http://community.webshots.com/album/108316485YJVxVb/0
Huomenna sitten katsastuskonttoriin!
Martin
Missä muuten teetit noiden vanteiden pinnoituksen ja onko tuo sävy sama kuin alunperin ? (eli jos yhden vanteen korvaaa alkuperäisellä niin joutuuko senkin pinnoittamaan uudellen ettei erotu liikaa joukosta)
Oma mielipide on että ne 14 tuumaiset barokit sopisivat paremmin tuohon autoon. Nyt siinä on semmonen "mä yritin vähän nuorentaa tämän auton ilmettä" fiilis. Noi k.o. vanteet kun vievät ajatukset niin selkeästi väärille vuosikymmenille.
Muilta osin hieno auto.
terv. Tero
Re: 280S,1977-lähes valmiina...
Niiden vanteiden kanssa oli semmoinen tarina,että ostin ne huutokaupasta pahasti rikottuna eli niillä oli ilmeisesti ajettu kanttikiven yli niin että kahdella vanteella oli reuna revitty lähes moneksi kappaleeksi.Niiden hinta oli noin 7 euroa kappale Yksi kaveri hitsasi ja suoristi ne ja kolmaskin vanne vaatii suoristamista.Rahaa meni noin 170 euroa Sitten hiekapuhaltiin kaikki neljä-noin 8 euroa kappale.Maalari hioi ja teki pohjatyöt ja maalasi automaalilla ja sitten kirkaslakka päälle.Maalaustyö maksoi noin 100 euroa 4 kpl.Uudet keskikupit olivat noin 7- 8 euroa kappale.tero kirjoitti:Missä muuten teetit noiden vanteiden pinnoituksen ja onko tuo sävy sama kuin alunperin ? (eli jos yhden vanteen korvaaa alkuperäisellä niin joutuuko senkin pinnoittamaan uudellen ettei erotu liikaa joukosta)
Oma mielipide on että ne 14 tuumaiset barokit sopisivat paremmin tuohon autoon. Nyt siinä on semmonen "mä yritin vähän nuorentaa tämän auton ilmettä" fiilis. Noi k.o. vanteet kun vievät ajatukset niin selkeästi väärille vuosikymmenille.
Muilta osin hieno auto.
terv. Tero
Kyllä mulla ovat alkuperäiset peltivanteet myöskin tallella mutta puuttuvat ne peltiset koristekapselit.
Olisiko jollakin niitä ylimääräisiä myytävänä?Vanne siis 14 tuumaa.
280S,1977v.