Pyöränkulmien säätöä Vaasassa??

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Avatar
Ju55i
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 357
Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:35
Paikkakunta: Pohjanmaa

Pyöränkulmien säätöä Vaasassa??

Viesti Kirjoittaja Ju55i »

Mistäs Vaasasta löytyy pätevä suuntaaja?
Avatar
Ju55i
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 357
Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:35
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Ju55i »

No edes joku?? :roll:
Avatar
IP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 112
Liittynyt: Ke 18.02.2004 19:08
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja IP »

No hyvästä en tiedä, mutta ainakiin Euromaster säätää pyöränkulmia Vaasassa.

OT Jos olet Alahärmän suunnalta kotoisin, niin kuin avattaresi perusteella voisi päätellä, niin Ylihärmän puolella tekee myös pyöränkulmien säätöjä Mäki-Ikolan AD-korjaamo. Hyvyyteen en tämänkään korjaamon kohdalla osaa ottaa kantaa, kun ei ole kokemusta.
W124 200E -89
W124 200D T6 -87
Avatar
Ju55i
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 357
Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:35
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Ju55i »

IP kirjoitti:No hyvästä en tiedä, mutta ainakiin Euromaster säätää pyöränkulmia Vaasassa.

OT Jos olet Alahärmän suunnalta kotoisin, niin kuin avattaresi perusteella voisi päätellä, niin Ylihärmän puolella tekee myös pyöränkulmien säätöjä Mäki-Ikolan AD-korjaamo. Hyvyyteen en tämänkään korjaamon kohdalla osaa ottaa kantaa, kun ei ole kokemusta.
Kiitoksia täytyy käydä sieltä kyseleen!

Kyllä mä oon ihan Vaasasta kuva vaan on tullu joskus napattua Mika Salo Circuitilta. Mulla löytyy myös samalta kohtaa kuva kun sun avataris :) Pitäis olla vaan kunnon kamera että sais replotin sillan näkyviin.
Avatar
Ju55i
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 357
Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:35
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Ju55i »

Kuus kybää velottavat sielä.
Avatar
IP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 112
Liittynyt: Ke 18.02.2004 19:08
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja IP »

[Ju55i V.] kirjoitti: Mulla löytyy myös samalta kohtaa kuva kun sun avataris :) Pitäis olla vaan kunnon kamera että sais replotin sillan näkyviin.
Kyllähän se silta vähän heikosti näkyy tuossa kuvakoossa vaikka käytössä on hyväkin kamera.

Mutta varsinainen asiani oli, että kävin itsekin pari kuukautta sitten Euromasterilla mittauttamassa pyöränkulmat, jotka olivatkin jonkin verran vinossa. Säätöön asti ei kuitenkaan koskaan päästy, kun kaikki säätöpaikkojen pultit olivat niin jumissa, että yksikään pultti ei katkeamatta olisi auennut. Päätin sitten jättää koko säädön väliin. Firman laitteet vaikuttivat kyllä ihan asianmukaisilta, toivotaan, että asentajakin on, minä kun en sitä päässyt testaamaan.
W124 200E -89
W124 200D T6 -87
Avatar
Ju55i
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 357
Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:35
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Ju55i »

No nyt on säädetty mitä säädettyä sai. Eli auto on kuulemma "liian" matala jne jne.. :lol: ettei saa ihan täydellisesti kohdalleen, mut se mitä palopuheiden jälkeen saatiin aikaiseksi niin toisessa takarenkaassa oli hiukan liikaa haritusta ja piti hiukan säätää ja siihen se hauskuus jäi! Säätäjä heppu oli todella asiallinen vanhemmanpuoleinen ukko jonka kanssa saatiin myös hinta puolikin kohdalleen!
Voin suositella kunhan vaan saa ko. hepun tekemään.
Avatar
illinois
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1521
Liittynyt: Ti 13.07.2004 15:38
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja illinois »

Euromaster säätää kyllä Vaasassa, laitteet varmasti ok, laitteenkäyttäjistä en ole ollenkaan varma. Korjauksesta ei ole tietoa. Asentajan kommentit tietyistä automerkeistä ja Mersuista kertoo kaiken...
Vastaa Viestiin