Kaasuttimen huolto / vaihto PK-seudulla?

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
hynde100
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Pe 15.10.2004 21:17
Paikkakunta: Helsinki

Kaasuttimen huolto / vaihto PK-seudulla?

Viesti Kirjoittaja hynde100 »

Tietääkö kukaan hyvää huoltopaikkaa PK-seudulla, jossa vois huollattaa / vaihdattaa kaasuttimen autooni? Käytin autoa jo Rollen Tähtihuollossa, mutta eipä se siitä korjaantunut... Omistan tollasen sataysikymppisen -90 bensamersun.
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Mitäpä rolle tarkkaan ottaen autoosi teki? Ei se välttämättä kulunut kaasari pelkästä säädöstä parane, huoltosarja + säätö sen sijaan voivat tehdä ns. eetvarttia.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
hynde100
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Pe 15.10.2004 21:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hynde100 »

No kaasutin putsattiin ja säädettiin sekä kaasuttimen ja imusarjan välinen laippa korjattiin. Rolle teki kyllä sen mitä pitikin. Nyt oliski sitten tarkotus huoltaa se kaasutin kunnolla tai vaihtaa kokonaan, jos tarvis on. Itse en rehellisesti sanottuna tiedä ihan tarkkaan, että missä vika on. Eiköhän se selviä siellä huollossa, jos jostain vain löytäis sellaisen ns. "kaasutinvelhon".
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

No kyllä tuota rollea täälläkin on sen verran kehuttu, että tokko pk-seudulta montaa parempaa paikkaa löytyy.
Sinuna investoisin nyt em. huoltosarjaan, jossa on kaasariin kaikki uudet kuluvat osat ja tiivisteitä ym. Se maksaa tällä hetkellä kl-varaosissa vajaat kuuskymppiä, mutta asennus teki ainakin omalle ex-autolleni ihmeitä. Eli ehkä veisin auton rollelle toistamiseen ja pyytäisin ko. sarjan asentamaan ja sitten säätämään kaasarin vaikka talvea vasten hiukan tavallista rikkaammalle. Se speksien mukainen säätö tahtoo juuri saada aikaan sen, että auto voi kylmänä rykiä ja nykiä ekat kilometrit -- hiukan seosta runsaammalle ja meno muuttuu paljon tasaisemmaksi (Tosin kulutuksen kustannuksella.... :roll: )
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Vastaa Viestiin