Forum tehty vikojen ja harrastajien avuksi mutta taitaa mennä yleis jutusteluksi ..mutta ei minua haittaa.
No ajellaan tässä mb merkillä nytkin joka viikko ja nytkin pääsee kampiakselin etu stefan vaihtoon ja olisiko roiskinut öljy pimentänyt laturin ..onneksi pääsin yöllä hallille...torstaina.
Perus remppaa vaan...on sitä muissakin merkeissä.
Viddu tossa volvon 2000-malleissa taitaa olla biohajoavaa johtoa tai jotain kierrätys kamaa kun tulee katkos niin hapettuma katkaisee piuhat jossakin vaiheessa..kele..scania ei ollut tuolloin lähtenyt tohon kokeiluun..onneksi edes yksi merkki...ei kyllä mielestäni mersukaan..????
Eikö tehtaat ota opiksi mistään?
Tai yleensä eikö mersuissanne ole mitään vikaa ollut..ei edes vakavempaa?
Vanhemmissa malleissa kyllä korjaamo ja omistajat neuvovat ja ehkäisevät tietynlaisia vikoja ja esson baarit on hyviä kanssa vian haku paikkoja tai yleensä heikkojen paikkojen satu pesiä.
2644 mikä nyt toinen auto on meillä ja lasissa varmaan yli milli niin peränposkilaakerointi mietityttää koska ohje olisi vaihdattaa ne jossakin 500-750km vaiheessa ettei perä sano poks...sitten kuulemma maksaa.
Onko ka mersut oireettomia???Kun ei ole vikoja täällä!
Onko ka mersut oireettomia???Kun ei ole vikoja täällä!
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- Sepelimies
- Vakiokalustoa
- Viestit: 217
- Liittynyt: Su 18.09.2011 22:48
- Paikkakunta: Kiiminki
Re: Onko ka mersut oireettomia???Kun ei ole vikoja täällä!
Tai sitten ne ei oo oikein kovassa huudossa suomen kamaralla. Maarakennus ja lavetti käytössä aika vähän näkee.. Täällä pohjosessa ainakaan..
- S210 E320 CDI Avantgarde ´02 - "Tapiotettu"
Re: Onko ka mersut oireettomia???Kun ei ole vikoja täällä!
No ei ne mersun kuormurit mitään viattomia ole, kaikissa ajamissa ollu jotain häikkää. Ei mitään isoa ja vaan enempi sellaista normaalia.
Tuohon nykyiseen uutena hommattuun axoriin tuli eka häiriö kun mittarissa oli huimat 800km. No sen jälkeen eioo ollu kuin päällirakenteissa vikoja. Perälauta hajoo tasaisin väliajoin. Ja tavaratila on ihan juosten kustu tehty. Kontinlämmitin käy ja eikäy, tietysti pakkasella ei käy.
Tuohon nykyiseen uutena hommattuun axoriin tuli eka häiriö kun mittarissa oli huimat 800km. No sen jälkeen eioo ollu kuin päällirakenteissa vikoja. Perälauta hajoo tasaisin väliajoin. Ja tavaratila on ihan juosten kustu tehty. Kontinlämmitin käy ja eikäy, tietysti pakkasella ei käy.