Väyrysen takakontin ruostevauriot

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Potifaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 16.08.2006 16:49
Paikkakunta: Kuopio

Väyrysen takakontin ruostevauriot

Viesti Kirjoittaja Potifaari »

Nonii. Katastusmies huomasi että ne molemmat takakontin koteloloiden pohjat (vasemmalla vararengas, oikealla apuvälineet) ovat puhki.
Liittyykö ruostetakuuseen mitenkään, pirssi on cdi tdt vm 2000 -muut ruosteet on täällä kuopijossa jo kateltu ja korjattu Laakkosen puolesta.

vai onko muuta vaihtoehtoa kuin viedä osaavalle hitsarille... :crazy:
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Carman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 144
Liittynyt: To 26.08.2010 12:29
Paikkakunta: Vilppula

Re: Väyrysen takakontin ruostevauriot

Viesti Kirjoittaja Carman »

Potifaari kirjoitti:molemmat takakontin koteloloiden pohjat (vasemmalla vararengas, oikealla apuvälineet) ovat puhki.
Alkaa olla jo enemmän sääntö kuin poikkeus että ovat puhki.
Itsekin neljästä farkusta jo noita korjannut.
Puskuri irti niin näkee koko kauheuden...

Tuskinpa saa mihinkään takuuseen, tietysti kannattaa kysyä jos löytyy täysi merkkiliikkeen huoltohistoria.
S212 E220 CDI A T -2012
S210 E280 A T 4matic -1997
risto e420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 369
Liittynyt: La 05.12.2009 13:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Väyrysen takakontin ruostevauriot

Viesti Kirjoittaja risto e420 »

Tuolta voit katsoa lisää."Aikapommi W210 ehkä samaW211 takapää? Ehkä muissakin. Kuvia". Osat,noin 150e kappale. Osat alkuperäisiä ja helpot vaihtaa. Porataan vain pistehitsit pois ja samallalailla takaisin.Massat saumoihin ja se on siinä. Voi siinä ruostesuoja maaliakin käyttää, jossain vaiheessa. Suurin piirtein siinä.
Potifaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 16.08.2006 16:49
Paikkakunta: Kuopio

Re: Väyrysen takakontin ruostevauriot

Viesti Kirjoittaja Potifaari »

Jes.

Käytin pirssin Peten kolarikorjaamolla Kuopijossa. Aika pehmeet oli pellit molemmilla puolilla. Hitsari osti molemmille puolille uudet pellit ja töhnäsi ne sisä- ja ulkopuolelta. maksoi lysti 1000 €

Kertoi, että kannattaa aina kun pesen autoa, niin ruiskutella kunnolla molempia puolia alakautta, sillä takakontin pohjan ja ulkopellin väliin tuppaa kertymään kaikenlaista p...aa ja ruostuminen alkaa siitä.

eikun ajoa vaan.
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Vastaa Viestiin