Sisäpesut Satakunnassa?

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Kipitsy
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 30.10.2012 11:59
Paikkakunta: Harjavalta

Sisäpesut Satakunnassa?

Viesti Kirjoittaja Kipitsy »

Eli olisi väykän etupenkkeihin jäänyt aika tiukkaan jotain mutaa (?) tms ja ajattelin täältä kysäistä joskos joku osais satakunnasta suositella hyviä pesuloita mistä nuo voisi mahdollisesti käydä pesettämässä jollain höyrypesurilla, miksei muu sisätilakin. Kertokaa kokemuksia samalla kyseisistä paikoista? Kiitos jo etukäteen
Make67
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Su 13.10.2013 11:35
Paikkakunta: Varsinaista Suomee

Re: Sisäpesut Satakunnassa?

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Mulla menee ens maanantaina W210 sisäpesuun Putsplank-nimiseen puljuun Turkuun. Kaveri tuntee ketjun omistajan ja niillä on muuallakin toimintaa kuin Turussa. Googlaa Putsplank. Voin pistää kokemukset tänne tiistain jälkeen...
Eihän tää pulju ny ihan satakunnassa oo mutta kohtuu lähellä kuitenkin :-) !
MB W124 260E
Volvo Amazon
3 x Ford Mustang
3 x BMW
Avatar
Ville500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 02.02.2011 13:13
Paikkakunta: Turku

Re: Sisäpesut Satakunnassa?

Viesti Kirjoittaja Ville500 »

Mä hommasin itelleni pesurin. Sillä tullu omia ja kavereiden autoja putsailtua. Mukavaa hommaa. Kolmen auton jälkeen on jo maksanu ittensä takasin. :)
Make67
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Su 13.10.2013 11:35
Paikkakunta: Varsinaista Suomee

Re: Sisäpesut Satakunnassa?

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Oli mese Turun Putsplankissa sisäpesussa, tai siis sisäpesua minä tarkoitin kun auton sinne vein. Ainoo mistä lisäksi mainitsin, oli onistuisiko moottorin pesu samalla. Kuulemma hoituisi sekin. Auton sisusta oli kyllä järkyttävässä kunnossa ennen pesua. Etu- ja takapenkeissä karmeita läiskiä. Sisäkatossakin(vaaleanharmaa) pirullisia mustia läiskiä ja sormenjälkiä. Konehuonekin kuin ei olisi koskaan pesty.
Sain auton silloin kun sovittiin. Täytyy sanoa että työn jälki oli todella loistavaa!!! Sisusta oli kuin uudessa autossa. Ei minkäänlaisia tahroja, ei sitten missään. Sisäkatto, penkit, kojetaulu, takapaksi, matot... Kaikki täysin puhtaita! Moottoritila oli myös erittäin puhdas pesun jälkeen. Ja tuoksu sisällä, oli lähes kuin uudessa autossa.
Auto oli myös pesty päältä ja vahattukin, vaikka näistä ei ollut mitään puhetta?
Hintakin oli yllätys, meinaan positiivinen sellainen! Työn jäljen ja laajuuden huomioon kun ottaa, en viitsi missäännimessä itse moiseen ryhtyä.

Voin kyllä suositella tätä firmaa muillekkin, itse meinaan viedä muitakin perheen autoja tänne siivottavaksi... Yksikään ei ole kyllä yhtä siivottomassa kunnossa kuin tämä uusi tulokas OLI!
MB W124 260E
Volvo Amazon
3 x Ford Mustang
3 x BMW
Forty6Two
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ti 20.05.2014 22:19

Re: Sisäpesut Satakunnassa?

Viesti Kirjoittaja Forty6Two »

Kokemusta on Porin pesumestarista,teki kyllä hyvää jälkeä ja sisäpesu istuimineen (höyrypesurilla) 100€. Oli vielä ulkokuorenkin pessyt vaikka en pyytänyt :thumbup:
Juttelin hetken omistajan kanssa ja kertoi pesevänsä hytilliset veneetkin sisältä jos vaan vene tuodaan paikan päälle.
234a
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Ma 11.05.2015 16:55
Paikkakunta: Nakkila

Re: Sisäpesut Satakunnassa?

Viesti Kirjoittaja 234a »

Hei. Satakunnassa on uusi sisätilojen siivous palvelu joka tulee kotiin pesemään auton sisätilat. Ohessa linkki firman sivuille http://www.rospet.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin