w210 e300 renkaiden kuluminen.
w210 e300 renkaiden kuluminen.
Kuinka paljon camberia pitää olla että se yksinään kuluttaa 225/45/18 renkaat sisäreunoilta kankaille kuukaudessa? Vai olisiko autossani jätetty säätämättä kulmat madalluksen jälkeen täysin.
Re: w210 e300 renkaiden kuluminen.
Jeps,tossa kattelinkin että edessä vasemman renkaan sisäreunasta hävinny kuvio, kun taas oikealla puolella ei ole juuri mitään lähteny poies. Auto hieman puoltaakin oikealle.
Ei kai muutaku uudet renkaat taakse ja viiä pyörien säädätykseen.
Ei kai muutaku uudet renkaat taakse ja viiä pyörien säädätykseen.
Re: w210 e300 renkaiden kuluminen.
Asiantuntevalle pajalle jossa tutkitaan ja korjataan alustan välykset ja sitten pyöräsuuntaus päälle. Uudet renkaat ostaisin vasta tämän jälkeen.[jesse kirjoitti:Jeps,tossa kattelinkin että edessä vasemman renkaan sisäreunasta hävinny kuvio, kun taas oikealla puolella ei ole juuri mitään lähteny poies. Auto hieman puoltaakin oikealle.
Ei kai muutaku uudet renkaat taakse ja viiä pyörien säädätykseen.
Jos etupään pyöräkulmissa pelkästään olisi vikaa niin molemmista renkaista olisi sisäreuna kulunut. Tarkista ettei alatukivarsi ole ruostunut puhki alapallon vierestä, samalla kannattaa tarkistaa jousikuppien kunto.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: w210 e300 renkaiden kuluminen.
miten saa camperia muutettua kun mullakin syö sisäpuolta paljon?
väyrynen 97 220d EX
Re: w210 e300 renkaiden kuluminen.
Sori on pakko, ja tällä edellisellä ketjullasi ei ole mitään tekemistä renkaiden kulutuksen kanssa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3#p1018083" onclick="window.open(this.href);return false;[jesse kirjoitti:Ei kai muutaku uudet renkaat taakse ja viiä pyörien säädätykseen.
No joo, itsellä on noita väyrysen pyöränkulmia säädetty useampaan otteeseen, mutta aina se vaan syö sisäreunasta takarenkaita. Kuulemma normaalia
Paras säätöpaikka oli Lahden kärkkäisen varikko, joka mainosti, että nelipyöräsuuntaus ja SÄÄTÖ 79 euroa. Eivät lopulta huolineet autoa edes sinne, kun kuulemma eivät osaa sille mitään tehdä, hieno mesta.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: w210 e300 renkaiden kuluminen.
Omassa 210:ssä oli etu alatukivarren etummaiset puslat ihan loppu.
Ne kun uusi ja taakse laittoi säädettävät camber tangot niin loppui sisäreunoista renkaitten kuluminen.
Ne kun uusi ja taakse laittoi säädettävät camber tangot niin loppui sisäreunoista renkaitten kuluminen.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Re: w210 e300 renkaiden kuluminen.
Väyrysessä tosiaan etualatukivarsien etummaiset puslat on öljytäytteiset. Eturenkaissa taisi olla millin verran aurausta, kun puslat väsyvät niin auraus pääsee kääntymään haritukselle ja alkaa sisäreunat kulua.
Väyrynen on sen verran jämäkkä ohjaukseltaan ettei liian vähäistä aurausta oikein tunne ajossa. Kovemmassa vauhdissa huomaa paremmin.
Takapäässä minusta sama homma. Jos ei missään tukivarsissa ole vikaa niin lisää aurausta
Väyrynen on sen verran jämäkkä ohjaukseltaan ettei liian vähäistä aurausta oikein tunne ajossa. Kovemmassa vauhdissa huomaa paremmin.
Takapäässä minusta sama homma. Jos ei missään tukivarsissa ole vikaa niin lisää aurausta
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A