Pontuksen W123 230E, MR projektina
Re: Pontuksen W123 230E
Tänään tuli talvirenkaat alle, samalla vaihdettiin Moottoriöljyt+ suodatin.
Vetareiden vaihto on seuraavaksi korjauslistalla, mutta ensi pitää leimata tuo auto, toivottavasti menee läpi leimasta,eikä pohjasta.
Vetareiden vaihto on seuraavaksi korjauslistalla, mutta ensi pitää leimata tuo auto, toivottavasti menee läpi leimasta,eikä pohjasta.
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Jatketaan yksinpuhelua...
Kävin Venetmäen purkaamolla torstaina, sieltä tarttui mukaan Molemmat vetoakselit sekä Vasemman takaoven Kromilista ja toisen etu umpion lasi.
Vielä pitäisi saada vaihdettua yksi pakosarjan tiiviste on hiukan hankalassa paikassa..
Ai niin Oven tiivisteet tulivat torstaina saksasta, ja niitä asennetaan parhaillaan.
Kävin Venetmäen purkaamolla torstaina, sieltä tarttui mukaan Molemmat vetoakselit sekä Vasemman takaoven Kromilista ja toisen etu umpion lasi.
Vielä pitäisi saada vaihdettua yksi pakosarjan tiiviste on hiukan hankalassa paikassa..
Ai niin Oven tiivisteet tulivat torstaina saksasta, ja niitä asennetaan parhaillaan.
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Missä hinnoissa oli vetoakselit?
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: Pontuksen W123 230E
100€ Kpl
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
No niin, Mersu sai leiman paperiin 13.12 ja nyt on taas ajossa.
Uudet oventiivisteet on nyt asennettu ja on huomattavasti hiljaisempi kabiini, kuin ennen.
Tuli tässä mieleen että jos heivaisin tuon Blaukkari Stockholmin mäkeen ja ruuvaisi tilalle Beckerin. Mutta minkälainen Beckeri tähän kuuluisi, niitä vaihtoehtojahan riittää..
Tietäiskö joku näistä radiosta hiukan enemmän
Uudet oventiivisteet on nyt asennettu ja on huomattavasti hiljaisempi kabiini, kuin ennen.
Tuli tässä mieleen että jos heivaisin tuon Blaukkari Stockholmin mäkeen ja ruuvaisi tilalle Beckerin. Mutta minkälainen Beckeri tähän kuuluisi, niitä vaihtoehtojahan riittää..
Tietäiskö joku näistä radiosta hiukan enemmän
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Ohjaustehostaja tai Ohjaustehostimen hihnapyörä on alkanut pitämään ikävää ääntä. Aina kun käynnistää Kylmällä kelillä auton niin tehostimen kohdalta kuulu hirveä rääkäisy.
Olisko kenelläkään Sopivaa tehostinta taikka hihnapyörää myytävänä
Olisko kenelläkään Sopivaa tehostinta taikka hihnapyörää myytävänä
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Joku ajanmukainen soitin, täältä voit katsoa vuosimallin perusteella mitä oli tarjolla:Pontus kirjoitti:Tuli tässä mieleen että jos heivaisin tuon Blaukkari Stockholmin mäkeen ja ruuvaisi tilalle Beckerin. Mutta minkälainen Beckeri tähän kuuluisi, niitä vaihtoehtojahan riittää.
http://www.sternzeit-107.de/modules.php ... r=0&sid=65" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Pontuksen W123 230E
Kiitos linkistäkarra kirjoitti:Joku ajanmukainen soitin, täältä voit katsoa vuosimallin perusteella mitä oli tarjolla:Pontus kirjoitti:Tuli tässä mieleen että jos heivaisin tuon Blaukkari Stockholmin mäkeen ja ruuvaisi tilalle Beckerin. Mutta minkälainen Beckeri tähän kuuluisi, niitä vaihtoehtojahan riittää.
http://www.sternzeit-107.de/modules.php ... r=0&sid=65" onclick="window.open(this.href);return false;
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Mulla on -85 mallisessa Becker Europe casette alkuperäisenä.
Soittimessa on jopa sähköanteenin ohjausliitin takana.Haitek malli ehkä? Varmasti kallis soitin silloin mutta ei ihmeellinen äänentoisto.Ehkä kaiuttimien pahvikalvot on väsyneet ajansaatossa.
Mut rammari toimii kuitenkin
Soittimessa on jopa sähköanteenin ohjausliitin takana.Haitek malli ehkä? Varmasti kallis soitin silloin mutta ei ihmeellinen äänentoisto.Ehkä kaiuttimien pahvikalvot on väsyneet ajansaatossa.
Mut rammari toimii kuitenkin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Pontuksen W123 230E
...mut mitestuota, tuotahan ei pitäisi olla ollut tarjolla enää -85? Samaa sanoo sekä Karran lähettämä linkki että tää: http://www.astralsilber.de/becker/becker.htmHemu kirjoitti:Mulla on -85 mallisessa Becker Europe casette alkuperäisenä.
Soittimessa on jopa sähköanteenin ohjausliitin takana.Haitek malli ehkä? Varmasti kallis soitin silloin mutta ei ihmeellinen äänentoisto.Ehkä kaiuttimien pahvikalvot on väsyneet ajansaatossa.
Mut rammari toimii kuitenkin
Se sähköantennin ohjaus on varmaan ihan vakiona ollut noissa Becker Europa -malleissa. Sähköantenni on kuitenkin ollut saatavilla esim. Mersun 123 -malleihin ihan alusta lähtien.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Pontuksen W123 230E
Samaa kattelin taulukosta
Taineet myydä Suomeen vanhaa varastoa ylihintaan...
Juu,ei se sähköanteeni ja ohjaus mikään uusijuttu ollut enään tohon aikaan.Mutta kumminkin jotakin kiinteeseen rautapiiskaan verrattuna
Taineet myydä Suomeen vanhaa varastoa ylihintaan...
Juu,ei se sähköanteeni ja ohjaus mikään uusijuttu ollut enään tohon aikaan.Mutta kumminkin jotakin kiinteeseen rautapiiskaan verrattuna
-
- Mersumies
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: Pontuksen W123 230E
Ilmeisesti sinulla kuvassa oli tuo BE 0663 malli jota kai valmistettiin vuosien 82-85 ajankohtana, tuolloin hinta lienee Saksassa ollut 860dem hujakoilla.Hemu kirjoitti:Samaa kattelin taulukosta
Taineet myydä Suomeen vanhaa varastoa ylihintaan...
Juu,ei se sähköanteeni ja ohjaus mikään uusijuttu ollut enään tohon aikaan.Mutta kumminkin jotakin kiinteeseen rautapiiskaan verrattuna
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
-
- Mersumies
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: Pontuksen W123 230E
Onhan noita soittimia kerääntynyt jonkin verran, nänni Beckereitä tosin ei, Blaukkaria, Alpinea ja paria muutakin merkkiä kyllä.
Voisihan noista ajankohtaan sopivista telaketjuista joistakin jo hiljalleen luopua, joten Pontus jos kiinnostaa niin löytyy mintti kuntoiset soittimet.
Becker Avus Casette Code typpi BE 0778, VM 87-90, Becker Europa Casette elektronic tyyppi BE 0730 VM 84-86, Becker Grand Prix elektronic pelkkä radio tyyppi BE 0763 VM 85-87. Kaikki soivat puhtaasti ovat ulkoiselta habitukseltaan uuden veroisia, eli ei juurikaan käytön jälkiä näkyvissä, kasettisoittimet puhtaita ja soinniltaan hyviä! Suomalainen perisynti on vain tuo käyttöohje kirjojen hukkaaminen, joten eipä niitä minullakaan ole..
Tietysti eivät ihan ilmaisia ole, mutta jos käyt katsomassa ja testaamassa soinnit, niin ainahan voi tarjota!
Voisihan noista ajankohtaan sopivista telaketjuista joistakin jo hiljalleen luopua, joten Pontus jos kiinnostaa niin löytyy mintti kuntoiset soittimet.
Becker Avus Casette Code typpi BE 0778, VM 87-90, Becker Europa Casette elektronic tyyppi BE 0730 VM 84-86, Becker Grand Prix elektronic pelkkä radio tyyppi BE 0763 VM 85-87. Kaikki soivat puhtaasti ovat ulkoiselta habitukseltaan uuden veroisia, eli ei juurikaan käytön jälkiä näkyvissä, kasettisoittimet puhtaita ja soinniltaan hyviä! Suomalainen perisynti on vain tuo käyttöohje kirjojen hukkaaminen, joten eipä niitä minullakaan ole..
Tietysti eivät ihan ilmaisia ole, mutta jos käyt katsomassa ja testaamassa soinnit, niin ainahan voi tarjota!
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Re: Pontuksen W123 230E
Vetoakselit vaihdettu eilen, jouduin viemään oiken merkkikorjaamoon mutta yllättävän pinellä kustannuksella päästiin ja nyt toimii paremmin. Ei enää niin hirveästi jollota tuo perä ja vaihtaakin hiukan paremmin. Ainakin Veho Lommilasta saa apua näihin vanhoihin mersuihin niin varaosa kuin myös huoltopuoleltakin
Viimeksi muokannut Pontus, Pe 07.07.2017 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Tuumailtiin tänään sisustan osista, näitäkö olisit vailla, saksalaisella olisi myydä http://www.ebay.com//itm/162305159181.
Tehtaan kaman kanssa suht samannäköistä kanttinauhaa noille saa esim. täältä jos ei halua maksaa 50e / kappale alkuperäisistä nauhanpätkistä (joita tarvii yht. 4 per auto). http://www.ebay.com/itm/261801493448
Tehtaan kaman kanssa suht samannäköistä kanttinauhaa noille saa esim. täältä jos ei halua maksaa 50e / kappale alkuperäisistä nauhanpätkistä (joita tarvii yht. 4 per auto). http://www.ebay.com/itm/261801493448
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: Pontuksen W123 230E
Joku aika sitten ne makso 11€ kpl, mutta voineet loppua tai sitten nostaneet loppujen hintaa
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Pontuksen W123 230E
Mersun lämpö ja polttoainemittari ovat alkaneet näyttämään omiaaan, parhaimillaan ne heiluvat kuin Hullun M*lkku
Eli mitä tehdään, missä on kyseisen mittarin maadoitus, vai vaihdanko koko mittarin Varaosamittari on jo aikoja sitten hankittu.
Toinen kysymys on se että edelleen on iskunvaimentimet vaihtamatta, eli käykö tähän malliin esim Bilsteinin B4 Ja käyvätkö ne eteen sekä taakse
Eli mitä tehdään, missä on kyseisen mittarin maadoitus, vai vaihdanko koko mittarin Varaosamittari on jo aikoja sitten hankittu.
Toinen kysymys on se että edelleen on iskunvaimentimet vaihtamatta, eli käykö tähän malliin esim Bilsteinin B4 Ja käyvätkö ne eteen sekä taakse
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Opiskelin itse että Bilsteinin merkinnät tarkoittaa seuraavaa, sekä eteen taikka taakse:Pontus kirjoitti:Toinen kysymys on se että edelleen on iskunvaimentimet vaihtamatta, eli käykö tähän malliin esim Bilsteinin B4 Ja käyvätkö ne eteen sekä taakse
B2 nesteiskunvaimennin
B4 kaasuiskunvaimennin
B6 heavy duty kaasuiskunvaimennin
B8 madalletun alustan kaasuiskunvaimennin
Tilasin Geehen B6:et sitten, vielä asentamatta.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Pontuksen W123 230E
Hienokuntoinen /8, musta alaosa ja valkoinen katto: http://www.classicdigest.com/readers-st ... b/369/2163" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pontuksen W123 230E
Nyt on vaan nautittu ajokilometreistä, tänään tuli muuten heitettyä ensimmäinen kesäloma reissu Saloon ja takaisin. Ei mitään ongelmia, kovaa ajoa vaan. Saa nähdä jos tästä innoistuisi lähtemään tuolla autolla jonnekin päin suomea hiukan pitenmäksikin aikaa..
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Aloitettiin nyt perjantaina tuo alustaremppa. Sanokaas millä lähtee nuo Etuiskunvaimentimien pultit auki ja mikä on hylsykoko noihin pultteihin On nimittäin aika jumissa nuo ala pultit.
Takapää saatin sentäään valmiiksi.
Takapää saatin sentäään valmiiksi.
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 56
- Liittynyt: Ma 12.05.2014 08:41
- Paikkakunta: paukarlahti
Re: Pontuksen W123 230E
alkuperäisissä pulteissa on sellainen erikoinen kanta (tähti kanta,virallista nimeä en muista) siihen ei käy kuin oma avaimensa.
aika moneen kuitenkin on jo keretty vaihtaa normaali kannalla olevat pultit (käy 13mm avain).
kohtuu hankalat irrottaa,iskari yläpäästään irti ja ohentaa hylsyn seinämää niin sai sisemmän pultinkin auki.
älä laita liian pitkää pulttia(kävin mittaamassa alkuperäisen pultin jengan pituuden 12mm) tukivarresta kannattaa kierteet putsata jengatapilla ennen uusien asennusta,siinä on tosi lyhyt kierre.
kyllä ne sietä lähtee,lämpöä jos ei muuten.
aika moneen kuitenkin on jo keretty vaihtaa normaali kannalla olevat pultit (käy 13mm avain).
kohtuu hankalat irrottaa,iskari yläpäästään irti ja ohentaa hylsyn seinämää niin sai sisemmän pultinkin auki.
älä laita liian pitkää pulttia(kävin mittaamassa alkuperäisen pultin jengan pituuden 12mm) tukivarresta kannattaa kierteet putsata jengatapilla ennen uusien asennusta,siinä on tosi lyhyt kierre.
kyllä ne sietä lähtee,lämpöä jos ei muuten.
Re: Pontuksen W123 230E
Mersu saatiin Viikko sitten sunnuntaina valmiiksi. Tuli paljon ryhdikkäämäksi uusilla Jousilla ja Iskunvaimentimilla sekä Jousikumeilla. Keskiviikkona käytin Mersun kulmien säädössä, ja nyt ohjauskulmat on kunnossa. Silti hiukan vielä hakee oikealle kehä teillä ajellessa, Täytyy seuraavaksi kiristää ohjaussimpukkaa. Jos sillä saataisin tuo ohjaus hiukan paremmaksi. Muuten ajettavuus parani huomattavasti ja nyt on ainakin tarpeeksi maavaraa autossa. Uskaltaa ainakin lähteä jossain vaiheessa Lapin reissulle.
"Jotkut Madaltavat Mersujaan niin minä korotan niitä"
"Jotkut Madaltavat Mersujaan niin minä korotan niitä"
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Pitemmälle reisulle lähtiessä tämähän on oikein hyvä, kärsii lastata tavaraa kunnollaPontus kirjoitti: "Jotkut Madaltavat Mersujaan niin minä korotan niitä"
W 123 200D '84, classicweiss, MB-Tex blau, ~635 000 km (ajossa 03/13 - 01/16; 12/22 - 08/23)
W 140 S320 '95, blauschwarz, leder schwarz, ~ 465 000 km (ajossa 02/21 - 12/22; aiemmin vaimolla)
W 126 300SE '90, anthrazitgrau, leder schwarz, ~693 000 km (ajossa 05/09 - 02/21; ajossa 05/23 alkaen)
(ex W 210, rouvalla S203 ´07)
W 140 S320 '95, blauschwarz, leder schwarz, ~ 465 000 km (ajossa 02/21 - 12/22; aiemmin vaimolla)
W 126 300SE '90, anthrazitgrau, leder schwarz, ~693 000 km (ajossa 05/09 - 02/21; ajossa 05/23 alkaen)
(ex W 210, rouvalla S203 ´07)
Re: Pontuksen W123 230E, Vetari hajosi ehkä myös perä!
No niin eihän siinä mennyt kuin viikko niin toinen noista 4kk sitten vaihdetuista vetareista sitten alkoi oiken kunnolla pitämään ääntä. Tänään sain sitten vahvistuksen vaki korjaamolta että vetari on hajonnut sekä myös mahdollisesti myös perä vetelee viimeisiään. Ai kun ihanaa S**tana
No joo Vetarit saan tilatua tuolta mbclassics.de sivustolta mutta mistä minä saan uuden perän tuohon autoon? No huomenna onneksi saan varaauton käyttöön 1.5 viikoksi vanha kunnon 200D taas alle
Ja jos jollain löytyisi EHJÄ perä niin olisin kiinnostunut ostamaan sellaisen mahdollisimman pian Ne vuosia seisseet purkuautojen perät voi sitten heti unohtaa
No joo Vetarit saan tilatua tuolta mbclassics.de sivustolta mutta mistä minä saan uuden perän tuohon autoon? No huomenna onneksi saan varaauton käyttöön 1.5 viikoksi vanha kunnon 200D taas alle
Ja jos jollain löytyisi EHJÄ perä niin olisin kiinnostunut ostamaan sellaisen mahdollisimman pian Ne vuosia seisseet purkuautojen perät voi sitten heti unohtaa
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Keskieuroopassa ajetaan pensa-autoilla niin vähän, että suurella todennäköisyydellä saa ihan hyvän perän esimerkiksi ebay.de sieltä löytyy.
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: Pontuksen W123 230E
Projekti on mennyt sen verran eteenpäin että vetoakselit sain tänään tilattua ja nämä tuleekin ihan suomesta. Sen sijaan perä on vielä etsinnässä, yksi kuitenkin jo löytyi Ebay:n kautta.
En ole itse käyttänyt Ebay:tä ikinä, joten voisiko joku katsoa tuota linkin ilmoitusta että onko se aito vai huijaus myynti ilmoitus. : http://www.ebay.de/itm/DIFFERENTIAL-3-5 ... SwPYNZltva" onclick="window.open(this.href);return false;
En ole itse käyttänyt Ebay:tä ikinä, joten voisiko joku katsoa tuota linkin ilmoitusta että onko se aito vai huijaus myynti ilmoitus. : http://www.ebay.de/itm/DIFFERENTIAL-3-5 ... SwPYNZltva" onclick="window.open(this.href);return false;
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Pontuksen W123 230E
Tuossa kaupataan perän korjausta, ei siis pelkkää perää.Pontus kirjoitti:Projekti on mennyt sen verran eteenpäin että vetoakselit sain tänään tilattua ja nämä tuleekin ihan suomesta. Sen sijaan perä on vielä etsinnässä, yksi kuitenkin jo löytyi Ebay:n kautta.
En ole itse käyttänyt Ebay:tä ikinä, joten voisiko joku katsoa tuota linkin ilmoitusta että onko se aito vai huijaus myynti ilmoitus. : http://www.ebay.de/itm/DIFFERENTIAL-3-5 ... SwPYNZltva" onclick="window.open(this.href);return false;
Tähdelliset: S211 E270CDI, W210 E420, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: Pontuksen W123 230E
Periähän nyt on joka paikka täynnä. Mulla olis 240d perä, onko se nyt sitten 3,69 välityksellä. Ehjä ja äänetön, ja hyppisin riemusta jos siitä joku satasen antaisi
3,46 välityksellä oleva murikka/lautaspyöräpari maksaa muuten uutena partacuksella 105,73€+toimituskulut, siihen sitten stefat ja laakerit ja joku paja joka sen kokoaa ja säätää niin siinäpä on uutta vastaava perä. Kokonainen uus perä on sitten pari-kolme tonnia.
3,46 välityksellä oleva murikka/lautaspyöräpari maksaa muuten uutena partacuksella 105,73€+toimituskulut, siihen sitten stefat ja laakerit ja joku paja joka sen kokoaa ja säätää niin siinäpä on uutta vastaava perä. Kokonainen uus perä on sitten pari-kolme tonnia.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Pontuksen W123 230E
Kiitos S202 tarjouksesta mutta sain jo perän tähän autooni, tai no perjantaina menen sen hakemaan tuolta Venetmäen purkaamosta..
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976