Tuommoista kävin ihmettelmässä
http://www.mega-auto.fi/vaihtoautot/mer ... z/e/101305" onclick="window.open(this.href);return false;
Akku finaalissa, ei latautunut 1h ajossa sen vertaa, että lähtisi uudestaan käymään. Pistettiin kahdella "jumpperilla" käymään. Tästä jäi herjaksi turvatyyny ja pari jarrujärjestelmän vikaa? Lisäksi ajotietokone mainitsi kolmesta toimintahäiriöstä, liittyvätkö tyhjentyneeseen akkuun, en tiedä
Luistonesto ei mielestäni toiminut, tosin sitä ei mainittu olevankaan, ajonvakautusta ei ilmeisesti ollut ollenkaan?
Ruostetta helmoissa ja takaluukun lukossa. Oikea etulokari, pyöränkaaresta takaa, erityisen huono. Enempää en edes etsinyt. Helmojen muovilistojen alla varmaankin mukavasti lisää sitä herkkua, kun eivät olleet edes kiinni kunnolla. Varmaankin irroitettu tarkastukseen ja todettu, että Morjens!
Ei varmaankaan huonoin mutta kuitenkin sieltä "uudemmasta" päästä.
Valot "väkkyivät" niin ajo- ja mittarivalot. Johtuiskos akusta?
Huoltokirjasta ei saa täydellistä millään ja merkinnät omasta kynästä näyttelivät pääosaa käsikirjoituksessa.
Muuten aivan helkkarin "ihana auto" hiljainen ja muu tekniikka ilmeisen ehjää. Ajeli ihan ilokseen, jätti vakavan autokuumeen mutta. .. . en viitsinyt edes tarjota ja minä kun en viitsi kaikesta länkyttää. Oli sellainen meininki, että hintaa ei helpolla lasketa On vissiin pakollinen halpis, jos joku persaukinen sattuisi saapastelemaan liikkeeseen. Uskon löytäväni parempi korisen tuohon rahaan.
Tämä oli vasta eka "Paavo" mitä kävin katsomassa, aikaa on . . . .
w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
- Nastamuumio
- Mersumies
- Viestit: 977
- Liittynyt: La 14.06.2014 20:01
- Paikkakunta: Hämeessä pissitään
w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1207
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Re: w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
Kuvissa yllättävän siisti.
Mut saman totesin itse, kun noita paavoja kävin katselemassa. Oli vasta saksasta tuotuja "ruosteettomia", joilla en viitsinyt edes koeajolle lähteä, kun peltien kunto jo karkotti paikalta
Mut saman totesin itse, kun noita paavoja kävin katselemassa. Oli vasta saksasta tuotuja "ruosteettomia", joilla en viitsinyt edes koeajolle lähteä, kun peltien kunto jo karkotti paikalta
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
- Nastamuumio
- Mersumies
- Viestit: 977
- Liittynyt: La 14.06.2014 20:01
- Paikkakunta: Hämeessä pissitään
Re: w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
Kyllä tämä pintansa puolesta olisi pelastettavissa (ainakin tilapäisesti), mutta ainakin helmalistan alusta pitää tutkia huolellisemmin. Alle en kurkkinut, mutta jotensakkin vakuutuin, että ei ruosteasian eteen ainakaan mitään tehty ole. Puhkeaa varmaan vuodessa täydelliseen kukkaan Ovien tiivisteen alta ei löytynyt sanomista, mutta en viitsinyt niitä isommin repiä, kun olivat kovin kiinnitettyjä "adheesiolla".
Lahden Kamuxissa oli W210 320D jossa oli malmiksi muuttuminen noin vuoden pidemmällä, siinä mm. tiivisteen alla ovet jo murenivat. Tätä en ajanut ja tuskin haluan dieseliä.
On tuo Saksa (tai Hollanti) vaihtoehto aika vahva ja ehkä kuitenkin W202. Tietysti ehjät Paavot ja muut maksavat sielläkin. Katsellaan ja ihmetellään, minähän ostan ihan mitä vain, kun sille päälle satun. No ehkä kuitenkin Mersun ja Paavon.
Lahden Kamuxissa oli W210 320D jossa oli malmiksi muuttuminen noin vuoden pidemmällä, siinä mm. tiivisteen alla ovet jo murenivat. Tätä en ajanut ja tuskin haluan dieseliä.
On tuo Saksa (tai Hollanti) vaihtoehto aika vahva ja ehkä kuitenkin W202. Tietysti ehjät Paavot ja muut maksavat sielläkin. Katsellaan ja ihmetellään, minähän ostan ihan mitä vain, kun sille päälle satun. No ehkä kuitenkin Mersun ja Paavon.
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
Re: w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
Paavon etsimisessä on pakko olla aikaa, ei kannata hosua koska siitä ei hyvää seuraa. Ite kun ostin meidän paavon (240 v6) niin se oli paras niistä paavoista mitä katoin ja vain kahdella omistajalla ollut ja viimeisellä omistajalla 10vuotta. Ruostetta oli siinäkin kun ostin, ja enemmän sitä löysinkin kun remontin tein sille. Valitettavasti asia on niin että vaikka päällepäin on ihan ok niin alta kyllä löytyy jostain ruostetta. Hitsi oli kovassa käytössä.Nastamuumio kirjoitti:Kyllä tämä pintansa puolesta olisi pelastettavissa (ainakin tilapäisesti), mutta ainakin helmalistan alusta pitää tutkia huolellisemmin. Alle en kurkkinut, mutta jotensakkin vakuutuin, että ei ruosteasian eteen ainakaan mitään tehty ole. Puhkeaa varmaan vuodessa täydelliseen kukkaan Ovien tiivisteen alta ei löytynyt sanomista, mutta en viitsinyt niitä isommin repiä, kun olivat kovin kiinnitettyjä "adheesiolla".
Lahden Kamuxissa oli W210 320D jossa oli malmiksi muuttuminen noin vuoden pidemmällä, siinä mm. tiivisteen alla ovet jo murenivat. Tätä en ajanut ja tuskin haluan dieseliä.
On tuo Saksa (tai Hollanti) vaihtoehto aika vahva ja ehkä kuitenkin W202. Tietysti ehjät Paavot ja muut maksavat sielläkin. Katsellaan ja ihmetellään, minähän ostan ihan mitä vain, kun sille päälle satun. No ehkä kuitenkin Mersun ja Paavon.
Ja olisin halunut isommalla koneella mutta auton kunto meni ensisijassa eikä moottorin koko.
Re: w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
Mitäs vaikeaa tässä nyt on .pasi84 kirjoitti: Paavon etsimisessä on pakko olla aikaa, ei kannata hosua koska siitä ei hyvää seuraa.
Ja olisin halunut isommalla koneella mutta auton kunto meni ensisijassa eikä moottorin koko.
Hakee multa tuon lähtökuopissa nyt meillä olevan S210E430T:n talteen, niin saa asiallisen "harraste"auton ja ison koneenkin pienen V6:n kuluilla kaupan päälle. Eikä tarvi kovin usein olla liikennevaloissa vasemmalla miettimässä että ehtiikö sen oikealta lähtevän jonon keulille...
Re: w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
Paljon niillä oli pyynti tosta oyg-550 mersusta?
- Nastamuumio
- Mersumies
- Viestit: 977
- Liittynyt: La 14.06.2014 20:01
- Paikkakunta: Hämeessä pissitään
Re: w210 Mercedes-Benz E 240 4d A (OYG-550)
Kurkkaa YV.wersu kirjoitti:Paljon niillä oli pyynti tosta oyg-550 mersusta?
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04