om603 kampiakseli m104.980 järkeä?
om603 kampiakseli m104.980 järkeä?
Eli ois m104 pöydällä ja menee laakeri remppaan, kävi mielessä tuo stroukkaus. Saako tuosta mitään hyötyä? Tosin molemmat on 3l koneita. Kellään tietoja näistä tarkemmin?
Re: om603 kampiakseli m104.980 järkeä?
m104 tehdään 3.6 litrainen, dieselin 350td akselilla...haulla lisää tietoa.
Jollakin tehdään myös näissä sarjoissa se 3.4...joko tai.
Mutta eikös ole halvimta laittaa kokonainen toinen kone sinne kun kampiakselia ja tiiviste ja laakeri sarjoilla törsäillä?
Niin pitää olla moniventtiilikoneen akseli bensa tai diesel käy mutta toi vanhempi om603 ei käy kaiketi mitenkään..käykö edes vanhempaan m103 koneeseenkaan.
Jollakin tehdään myös näissä sarjoissa se 3.4...joko tai.
Mutta eikös ole halvimta laittaa kokonainen toinen kone sinne kun kampiakselia ja tiiviste ja laakeri sarjoilla törsäillä?
Niin pitää olla moniventtiilikoneen akseli bensa tai diesel käy mutta toi vanhempi om603 ei käy kaiketi mitenkään..käykö edes vanhempaan m103 koneeseenkaan.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: om603 kampiakseli m104.980 järkeä?
atlas kirjoitti:m104 tehdään 3.6 litrainen, dieselin 350td akselilla...haulla lisää tietoa.
Jollakin tehdään myös näissä sarjoissa se 3.4...joko tai.
Mutta eikös ole halvimta laittaa kokonainen toinen kone sinne kun kampiakselia ja tiiviste ja laakeri sarjoilla törsäillä?
Niin pitää olla moniventtiilikoneen akseli bensa tai diesel käy mutta toi vanhempi om603 ei käy kaiketi mitenkään..käykö edes vanhempaan m103 koneeseenkaan.
Mikähän mahtaa olla erona monivanan ja kapeakantisen akseleissa?
C124 24v DT
C124 ?
C123 230
S210 24v
C124 ?
C123 230
S210 24v
Re: om603 kampiakseli m104.980 järkeä?
Ei mitään. Ja 3.5litranen kone on kapeakantinen om603.
Re: om603 kampiakseli m104.980 järkeä?
Toi on toinen kone jo ja on menos turboaihioksi nii aattelin kysel hyöty/haitta puolia.