w210 e300 piristys
w210 e300 piristys
Morjesta pöytään,tarviis viisaampien neuvoja kun olis tarkotus vähä lisätä kulkupuolta käyttikseen jonka virkaa toimittaa w210 E300TD Avantgarde vm 98 ja tottakai om606 motilla, tarkotus ois päästä 250-300hp / +500nm lukemiin säilyttämällä auton nopea herääminen, ahtimeks miettiny tosiaan garretin gt28(tai vastaavaa jolla tavoite tehot täyttyisivät),keulan kokosta välijäähyä ja ehkäpä 7mm elementtejä pumppuun sillä ei taia vakiona tuotto riittää hirmu pitkälle?laatikon vahvistamista miettiny nii kertokaapa oisko suositeltavaa vaiko kestäskö vakiona ihan? mikäs turbon laippa tuossa vakiona on et jos nii hyvä tuuri kävis että uusi fööni kävis suoraan vakiopakosarjaan? kertokaas tyhmällä vähän viisauksia niin saadaan homma rullaa kiitos etukäteeen!
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: w210 e300 piristys
Pelkkä softan muutos ja ahtimen suurentaminen riittää. Kuulerista ei tietenkään haittaa ole ja pakosarja on vähän kökkö... Laatikko kestää kyllä nuo tehot. Mikä parasta kaikki muutokset saat vielä muutoskatsastettua nykyisin. Softan muutos vaatii kolvailemista... Pumppu riittää sinne 300 hujakoille.