w210 e300 piristys

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
JT94
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 01.06.2016 21:58

w210 e300 piristys

Viesti Kirjoittaja JT94 »

Morjesta pöytään,tarviis viisaampien neuvoja kun olis tarkotus vähä lisätä kulkupuolta käyttikseen jonka virkaa toimittaa w210 E300TD Avantgarde vm 98 ja tottakai om606 motilla, tarkotus ois päästä 250-300hp / +500nm lukemiin säilyttämällä auton nopea herääminen, ahtimeks miettiny tosiaan garretin gt28(tai vastaavaa jolla tavoite tehot täyttyisivät),keulan kokosta välijäähyä ja ehkäpä 7mm elementtejä pumppuun sillä ei taia vakiona tuotto riittää hirmu pitkälle?laatikon vahvistamista miettiny nii kertokaapa oisko suositeltavaa vaiko kestäskö vakiona ihan? mikäs turbon laippa tuossa vakiona on et jos nii hyvä tuuri kävis että uusi fööni kävis suoraan vakiopakosarjaan? kertokaas tyhmällä vähän viisauksia niin saadaan homma rullaa kiitos etukäteeen! :D
|parsakaali|
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
Paikkakunta: Kajaani

Re: w210 e300 piristys

Viesti Kirjoittaja |parsakaali| »

Pelkkä softan muutos ja ahtimen suurentaminen riittää. Kuulerista ei tietenkään haittaa ole ja pakosarja on vähän kökkö... Laatikko kestää kyllä nuo tehot. Mikä parasta kaikki muutokset saat vielä muutoskatsastettua nykyisin. Softan muutos vaatii kolvailemista... Pumppu riittää sinne 300 hujakoille.
Vastaa Viestiin