W124 turvavyön ojentaja

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
BenDilde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ma 28.08.2017 02:27

Re: W124 turvavyön ojentaja

Viesti Kirjoittaja BenDilde »

Boorizz kirjoitti:Elikkäs autossa kuskin puolen ojentaja toimii hyvin, mutta apparin puoli ei toimi. Ei edes yritä tai pidä mitään ääntä.

Purin eilen takapahvit pois että näkyy moottorit yms, joten oisko teillä vinkkejä mitä rikki?

Kyseessä 300ce
Mitenkäs nuo takapahvit lähtee irti? Itsellä olis huomenna sama operaatio edessä. Kuskin ja repsikan puolen ovien katkaisijat tuntuu toimivan, ainakin takapenkilla alla naksuu kun niitä painaa. Kuskin puolen ojentaja ei ole mun aikana toiminut ja nyt kävi repsikan puoli pelaamaan aika mystisesti. Mitenkäs niiden pitäisi edes oikein toimia? Pitäisikö niiden tulla ulos kun olet istunut penkille ja laittanut oven kiinni? Ja sitten mennä sisään kun laitat turvavyön kiinni? Tuleeko ne ulos enää ollenkaan siinä vaiheessa kun avaat turvavyön ja avaat oven?
W124 230 CE '91
52332221
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 24.04.2024 11:24

Re: W124 turvavyön ojentaja

Viesti Kirjoittaja 52332221 »

Kaketsu- kirjoitti: Ma 20.02.2017 01:03 Siinä on muistaakseni just ikkunan puolella semmonen musta muovisuoja. Sen alla on rajakytkimet. Siinä ojentajan varressa on selvästi nousut missä kohtaa kytkin painuu kiinni ja ilmoittaa boksille että pysäyttää ojentajan.
Muistin tänää töissä et mulla johtu toi ihan sama et meni sisää mut ei ulos siitä kun puuttu varresta sellanen muovi klipsu mitä pystyy säätämään eteen ja taakse niissä hampaissa mitkä siinä varren sisällä on (kuva tossa alhaalla). Se on nimenomaan se rajakytkimen vastakappale, joka painaa kytkintä.

Laitoin sulle muuten yv viestiä.

Kuva
Moi!mistä muovi klipsuista on kyse,kun en itse löydä?!ja tuo kuva ei toimi enään! itselleni on w124 cupee ja kuskin puolen ojentaja ei toimi!kaikki on tarkistettu,paitsi turvavyön lukosta tuleva kaapeli ja tämä mistä kerroit!?
52332221
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 24.04.2024 11:24

Re: W124 turvavyön ojentaja

Viesti Kirjoittaja 52332221 »

Boorizz kirjoitti: Ti 21.02.2017 17:00 Laitoin tuon klipsun samaan kohtaan kun kuskin puolella, kun oli yhen pykälän erikohdassa, mutta ei pelitä vieläkään.
Voiko olla että pitää olla erikohdassa vai minkä takia siinä on ylipäätään tosi monta eri kohtaa klipsulle?
Kaketsu- kirjoitti: Ma 20.02.2017 01:03 Siinä on muistaakseni just ikkunan puolella semmonen musta muovisuoja. Sen alla on rajakytkimet. Siinä ojentajan varressa on selvästi nousut missä kohtaa kytkin painuu kiinni ja ilmoittaa boksille että pysäyttää ojentajan.
Muistin tänää töissä et mulla johtu toi ihan sama et meni sisää mut ei ulos siitä kun puuttu varresta sellanen muovi klipsu mitä pystyy säätämään eteen ja taakse niissä hampaissa mitkä siinä varren sisällä on (kuva tossa alhaalla). Se on nimenomaan se rajakytkimen vastakappale, joka painaa kytkintä.

Laitoin sulle muuten yv viestiä.

Kuva
Mistä klipsuista puhette?!kun en löydä/tiedä?!
Vastaa Viestiin