Pelastakaa W140
Pelastakaa W140
Pelastakaa W140! Tällainen vetoomus esitettiin uusimassa M-B Classic -lehdessä. Kirjoittaja oli kovasti huolissaan siitä, että W140 alkaa uhkaavasti kadota katukuvasta - jopa niin, että W126-malleja on bongattavissa peräti tiuhempaan. Kaikkien aikojen suurimpaan S-koppaiseen suhtaudutaan tarinan mukaan hyljeksivästi, mm. siksi että sitä pidetään ekologisena karhunpalveluksena autoilevalle(kin) maailmalle. Huolimatta siitä, että sen kierrätettävyysajattelu on yksi edistyksellisimpiä. Kirjoittajan mukaan mielenkiinnon puute malliin vaarantaa koko mallin olemassaolon S-klassikkojen joukossa.
Tuntuu vain, että kyseessä on kapeahko yhden kaverin mielipide. Merkistä riippumatta jokainen 10 vuoden ikää hätyyttelevä ja yli 2-litrainen kiesi alkaa olla saksalaisittain ongelmakapistus. Toisaalta nythän 140-malleja vasta alkaa saada säädylliseen hintaan tänne pohjan perukoille, joten myrskyvaroitus ei kuitenkaan taida koskea meitä. Kyllä "fanteille" ottajia olisi....
P.S. Ko. puolen sivun juttu tuli lukaistua aivan pikapikaa, mutta tuollainen ensivaikutelma tarinasta jäi.
Tuntuu vain, että kyseessä on kapeahko yhden kaverin mielipide. Merkistä riippumatta jokainen 10 vuoden ikää hätyyttelevä ja yli 2-litrainen kiesi alkaa olla saksalaisittain ongelmakapistus. Toisaalta nythän 140-malleja vasta alkaa saada säädylliseen hintaan tänne pohjan perukoille, joten myrskyvaroitus ei kuitenkaan taida koskea meitä. Kyllä "fanteille" ottajia olisi....
P.S. Ko. puolen sivun juttu tuli lukaistua aivan pikapikaa, mutta tuollainen ensivaikutelma tarinasta jäi.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Pelastakaa W140
Jos automalli häviää katukuvasta, niin eikös tuo kierrätys silloin ilmeisesti toimi ihan niin kuin on ajateltukin.Kaapo kirjoitti:Kaikkien aikojen suurimpaan S-koppaiseen suhtaudutaan tarinan mukaan hyljeksivästi, mm. siksi että sitä pidetään ekologisena karhunpalveluksena autoilevalle(kin) maailmalle. Huolimatta siitä, että sen kierrätettävyysajattelu on yksi edistyksellisimpiä. Kirjoittajan mukaan mielenkiinnon puute malliin vaarantaa koko mallin olemassaolon S-klassikkojen joukossa.

Kyllä minäkin näen märkiä unia langiversioisesta W140:stä, joten Classic lehdessä olleen artikkelin kirjoittajalle voisi varmaan ilmoittaa että Suomessa on monenmonta W140:n himoitsijaa vieläkin - ei tarvitse Gerbertin huolestua.
Ko. tekstissä myös kerrottiin että aikoinaan sitä hyljeksittiin myös suurehkon kokonsa ja painonsa puolesta. Nissan Micra kokoluokan kanssa suuri S joutuessaan kolariin teki muka puistattavan pahannäköistä jälkeä siellä Micran sisällä...
(Mitäs ajelevat sellaisilla saippuakupeilla - Päällepuhuneen huomio)

Ko. tekstissä myös kerrottiin että aikoinaan sitä hyljeksittiin myös suurehkon kokonsa ja painonsa puolesta. Nissan Micra kokoluokan kanssa suuri S joutuessaan kolariin teki muka puistattavan pahannäköistä jälkeä siellä Micran sisällä...

(Mitäs ajelevat sellaisilla saippuakupeilla - Päällepuhuneen huomio)

Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Tavalliselle tallaajalle tuo w140 on hiukan turhan iso auto/ huomiota herättävä. Itse voisin tuolla kyllä ajella, sillä olen kaveripiirissä tunnettu mersunmies, mutta corolla porukalla ei ole munaa tuommoisen rattiin hypätä. Vielä jos tummentaisi lasit ja mongertaisi Venäjää, olisi tietynlainen huomio taattu 

Se on kumma juttu, kuinka kaikkeen tottuu ja osin turtuukin. Itselle tuo oman aikakautensa lossi eli 126 ei tunnu mitenkään isolta, pikemminkin luontevalta käden ja persauksen jatkeelta - aina siihen asti kun vastaavan näkee liikenevaloissa vieressä tai oman kuvajaisensa Hämeenkadun näyteikkunassa - "onks tää noin hemmetinmoinen rotjake"...JP74 kirjoitti:Tavalliselle tallaajalle tuo w140 on hiukan turhan iso auto/ huomiota herättävä...... mutta corolla porukalla ei ole munaa tuommoisen rattiin hypätä.

Varmasti näin kävisi myös 140:n kohdalla, joten mitään häveliäisyysesteitä ei moisen rattiin hyppäämisen kanssa tulisi. Edes suomen kieltä puhuessa

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
[quote="Kaapo"]
Se on kumma juttu, kuinka kaikkeen tottuu ja osin turtuukin. Itselle tuo oman aikakautensa lossi eli 126 ei tunnu mitenkään isolta, pikemminkin luontevalta käden ja persauksen jatkeelta
quote]
Totta tuo. Aina jaksan hämmästyä, kun liikenteessä tulee vastaan toinen 124 (mikä siis tapahtuu melko usein
), että noinko 'isolla' autolla sitä itsekin on liikenteessä. Jotenkin se vaan sopii mulle ikään kuin hansikas käteen.
Itse asiassa tuo konepellin tuijottelu tuntui aluksi, kun Mersuun siirtyi, ihan kookkaan kapineen luotsaamiselta, mutta siihen tottui ehkä jo viikossa. Toisaalta se on aiheuttanut sellaisen riippuvuuden, että en enää koskaan halua käyttöautoa, jossa ei pitkä keula näy kokonaisuudessaan kuljettajan paikalta. Enkä siis pode itsetunto-ongelmia, ja oma varustuskin on käsittääkseni ihan 'standardimitoissa'.
Jotenkin on kyllä alkanut silti tehdä mieli jotain todella massiivista kuljettajan paikalta tuijoteltavaa. Joku 70-luvun alun fullsize jenkkipeli voisi olla siinä mielessä kiva harrastuskapine.
Se on kumma juttu, kuinka kaikkeen tottuu ja osin turtuukin. Itselle tuo oman aikakautensa lossi eli 126 ei tunnu mitenkään isolta, pikemminkin luontevalta käden ja persauksen jatkeelta
quote]
Totta tuo. Aina jaksan hämmästyä, kun liikenteessä tulee vastaan toinen 124 (mikä siis tapahtuu melko usein


Itse asiassa tuo konepellin tuijottelu tuntui aluksi, kun Mersuun siirtyi, ihan kookkaan kapineen luotsaamiselta, mutta siihen tottui ehkä jo viikossa. Toisaalta se on aiheuttanut sellaisen riippuvuuden, että en enää koskaan halua käyttöautoa, jossa ei pitkä keula näy kokonaisuudessaan kuljettajan paikalta. Enkä siis pode itsetunto-ongelmia, ja oma varustuskin on käsittääkseni ihan 'standardimitoissa'.

Jotenkin on kyllä alkanut silti tehdä mieli jotain todella massiivista kuljettajan paikalta tuijoteltavaa. Joku 70-luvun alun fullsize jenkkipeli voisi olla siinä mielessä kiva harrastuskapine.

RH kirjoitti: Toisaalta se on aiheuttanut sellaisen riippuvuuden, että en enää koskaan halua käyttöautoa, jossa ei pitkä keula näy kokonaisuudessaan kuljettajan paikalta.:
Näin se menee, vaikka ns. järkevät ihmiset sitä eivät halua aina ymmärtääkään

Aika ahkerasti tuli aikanaan ajetultua Chevyn 350 Capricella ja puukylkisellä Pontiac 302 Safarilla, eivät tosin olleet omissa nimissä, mutta silti. Omistajatason rekisteriotteella varustettu Pontikka FF 305 tarjosi sekin nokkaa näytille riittämiin, mutta yksikään näistä jenkeistä ei halunnut pysyä läjässä tuhatta kilsaa enempää kerrallaanRH kirjoitti: Joku 70-luvun alun fullsize jenkkipeli voisi olla siinä mielessä kiva harrastuskapine.


Viimeksi muokannut Kaapo, Ke 09.03.2005 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kaapon jenkkiharrastusta peesaten täytyy todeta että Ömeeriga-periodi on eletty täälläkin. Väitän pärstä peruslukemilla ettei yhteenkään Mersuun saa tungettua sellaista määrää rosvoliittimiä kuin joskus omistamaani vm-88 Chevrolet fleetside silverado pick-uppiin
Kosla oli kuin Abikon näyttelyauto
Jos on nykymersuissa sähkövikaa, niin vastaantulijoita niissä hommissa ollaan jos jenkit isketään puntariin. Pidän heitä tienraivaajina arvioitaessa elektroonisen kummittelun laivaamista Suomeen.
( Ja kun vielä oppisivat kuuntelemaan radiota aseman kohdalta eikä desimaalin sen vierestä, parillisia lukemia ei orkkisration näyttöön pilkun jälkeen saanut
)




- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Kunpa voisinkin pelastaa edes yhden V140:sen turbokiisselillä varustettuna.
Resurssit ovat vain rajalliset, kun pelastettavien listalta löytyy ainakin V126, W124 4-matic, G-sarjalaista yo:n lisäksi...
Kummasti tähänkin ketjuun löytyy vastaajia jolle panzerwagenässä kelpaisi, joten W140:sen säilyminen jälkipolville lienee turvattu.
Resurssit ovat vain rajalliset, kun pelastettavien listalta löytyy ainakin V126, W124 4-matic, G-sarjalaista yo:n lisäksi...

Kummasti tähänkin ketjuun löytyy vastaajia jolle panzerwagenässä kelpaisi, joten W140:sen säilyminen jälkipolville lienee turvattu.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
Tämä viimeinen sportti-Pontikka oli tuontituliainen, joten siinä oli kiinni alkuperäinen AC Delco, joka ei sekään tuntenut näitä "väliasemia". Lisäksi asennus ja koko höskän muoto oli mallikohtainen, joten korvaavaa poppikonetta ei sitten viitsinyt alkaa edes haeskella. Kai tuon asemajaon olisi saanut ammattimies tinattua ja tunattua myös kotimaisille asetuksille. Mutta eipä soitin sitten kiinnostanut varkaitakaanvesa kirjoitti: Ja kun vielä oppisivat kuuntelemaan radiota aseman kohdalta eikä desimaalin sen vierestä, parillisia lukemia ei orkkisration näyttöön pilkun jälkeen saanut![]()

Hyvinhän tämä topicci saatiin suistettua alkuperäisestä aiheestaan

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Ikävä kyllä siinä tapauksessa pitäisi ollin käydä tekniikanvaihtopuuhiin, sillä dieselmoottoria ei tehdasasenteisena pitkään 140-koppaan saanut.Olli Lajunen kirjoitti:Kunpa voisinkin pelastaa edes yhden V140:sen turbokiisselillä varustettuna.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ilman muuta tuollainen tankki seuraavaksi, vaan minä vuonna? 126:ssa on autoa vielä ainakin 10 vuodeksi eteenpäin.
Seisoipa muuten C124 yhtenä päivänä C140:sen vieressä ja j-lauta kun 124:nen näytti aivan onnettoman pieneltä ja iänkaikkisen vanhalta Mummo Ankan ropposelta siihen verrattuna. Ei tietysti mikään ihmekään, C140 kun on liki 20 senttiä leveämpi, semmonen lahna että oksat poies. Monen mielestä ruma, omasta mielestä taideteos. Yli kahden tonnin omapainosta ja yli viiden metrin pituudesta huolimatta takajalkatilaa näytti olevan, jos mahdollista, vielä C124:ääkin vähemmän mutta viis siitä.

Seisoipa muuten C124 yhtenä päivänä C140:sen vieressä ja j-lauta kun 124:nen näytti aivan onnettoman pieneltä ja iänkaikkisen vanhalta Mummo Ankan ropposelta siihen verrattuna. Ei tietysti mikään ihmekään, C140 kun on liki 20 senttiä leveämpi, semmonen lahna että oksat poies. Monen mielestä ruma, omasta mielestä taideteos. Yli kahden tonnin omapainosta ja yli viiden metrin pituudesta huolimatta takajalkatilaa näytti olevan, jos mahdollista, vielä C124:ääkin vähemmän mutta viis siitä.

- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Timo L. kirjoitti:Ikävä kyllä siinä tapauksessa pitäisi ollin käydä tekniikanvaihtopuuhiin, sillä dieselmoottoria ei tehdasasenteisena pitkään 140-koppaan saanut.Olli Lajunen kirjoitti:Kunpa voisinkin pelastaa edes yhden V140:sen turbokiisselillä varustettuna.
Ilonpilaaja.


Tämä on taas näitä käsittämättömiä juttuja. Sitäkään en ymmärrä ettei uusimpaan ässään saa nelivetoa ja dieseliä yhtäaikaa.
Seuraaviin mersuihin ei viitsisi tekniikan vaihtoa tehdä, vaikka sitäkin on tullut kokeiltua. Tavoitteena on hommata kerralla soiva peli, joten täytynee tyytyä ahtaaseen malliin (sitten joskus).
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
On se kyllä mahittoman uljas peli tuo möhköässä, kaveri on pelastanut yhden sellaisen. Kyiti on eri planeetalta verrattuna satakakskutoseen, tosin niin on auton taarakin
Jos oma 126 näyttää isolta pirttihirmun mitsun vieressä, niin tilanne rauhoittuu kaverin ajaessa pihaan. Jo pelkästään korkeus on sitä luokkaa että kattoa pestessä tulee mieleen lähteä etsimään varastosta luistimia ja tikapuita
Joskus kun älyäisi lopettaa tämän köyhtymisen niin V12 pannulla varustettu W140 kyllä turvottaisi eturauhasen käpylisäkettä muutamalla kuutiosentillä
Ja vähemmänhän noissa tuntuu näitä lapsentauteja olevan kuin uusimmissa...
OT:(
Yllätys sinällään...)
Jos Kaapo lanttu vinksahtaa vielä nykyisestäänkin ja hommaat toistamiseen Bontijag zavarin talouteen
, niin meikäläiseltä löytyy uudet puuteipit lotjan kuskin kylkeen. Tulivat joskus talokaupan kylkiäisinä 





OT:(

Jos Kaapo lanttu vinksahtaa vielä nykyisestäänkin ja hommaat toistamiseen Bontijag zavarin talouteen


Re: Pelastakaa W140
Vinkki Vinkki: MB Klubin jäsenet saavat MB Classic-lehden ( Tähdellisten lisäksi ) ILMAISEKSI jäsenetuna seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.Kaapo kirjoitti:Pelastakaa W140! Tällainen vetoomus esitettiin uusimassa M-B Classic -lehdessä. Kirjoittaja oli kovasti huolissaan siitä, että W140 alkaa uhkaavasti kadota katukuvasta.
Artikkelissa arvailtiin W140 häviämisen syitä ja yksi merkittävä on vienti Venäjälle ja entisiin pikkukaalimaihin. Näihin on siirtynyt merkittävä osa W140 kannasta, autoahan ei valmistettu kuin 406 532 kpl, joista koko länsi-Eurooppaan ei jäänyt yhteensä kuin kolmannes.
Paalaukseen näitä tuskin vielä hirveän isoa prosenttia ole mennyt.
nimim. Musta äSsä, musta nahkatakki ja turkislakki.
S320L -97
Re: Pelastakaa W140
Onko tuo MB Classic lehti joku Mersun oma mainoslehdykkä vai mikä? Tämä?markku kirjoitti:Vinkki Vinkki: MB Klubin jäsenet saavat MB Classic-lehden ( Tähdellisten lisäksi ) ILMAISEKSI jäsenetuna seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.
t.
nimim. Jäsenyyttä jonkin aikaa harkinnut.
E500 – 211.070
Re: Pelastakaa W140
Juurikin tuo. Eli aivan asia lehti ja kiva yllätys oli "tilauksen" alkaminen!Roisto kirjoitti:Onko tuo MB Classic lehti joku Mersun oma mainoslehdykkä vai mikä? Tämä?markku kirjoitti:Vinkki Vinkki: MB Klubin jäsenet saavat MB Classic-lehden ( Tähdellisten lisäksi ) ILMAISEKSI jäsenetuna seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.
t.
nimim. Jäsenyyttä jonkin aikaa harkinnut.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Re: Pelastakaa W140
Pieni sivuvivahde vielä tähän. Olin Daamin rempparuljanssissa ja talviloman tainnuttamana unohtanut autuaasti hoitaa Klubin jäsenmaksun tälle vuodelle, taisi mennä liki kuukauden pitkäksiPT kirjoitti: Juurikin tuo. Eli aivan asia lehti ja kiva yllätys oli "tilauksen" alkaminen!

Sen sijaan, että Klubista olisi tullut karhunootti, tuli Saksasta tyylikäs kirje. Siinä todettiin Classic-julkaisun kehumisen loppukaneetiksi, että mikäli hoidat jäsenmaksun ajoissa omaan paikalliseen klubiisi, tulet saamaan Classic-lehden jäsenetuna tänäkin vuonna ja siiitä eteenkin päin.
Aika ovela tapa muistuttaa asiasta hienovaraisesti. Jos ei sitten ollut tuo ajoitus silkka sattumus lähtettäjän puolelta. Mutta maksu hoitui heti yhtä kaikki ja se kaiketi on tärkeintä.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Pelastakaa W140
Tuli kaikille sama kirje.. Olin maksanut kyllä jo. Tosin kaveri oli ehtinyt maksaa maksaa ks lehden tilauksen juuri, joten ilmasiksi olisi saannut, mutta maksoi kuitenkinKaapo kirjoitti:Pieni sivuvivahde vielä tähän. Olin Daamin rempparuljanssissa ja talviloman tainnuttamana unohtanut autuaasti hoitaa Klubin jäsenmaksun tälle vuodelle, taisi mennä liki kuukauden pitkäksiPT kirjoitti: Juurikin tuo. Eli aivan asia lehti ja kiva yllätys oli "tilauksen" alkaminen!.
Sen sijaan, että Klubista olisi tullut karhunootti, tuli Saksasta tyylikäs kirje. Siinä todettiin Classic-julkaisun kehumisen loppukaneetiksi, että mikäli hoidat jäsenmaksun ajoissa omaan paikalliseen klubiisi, tulet saamaan Classic-lehden jäsenetuna tänäkin vuonna ja siiitä eteenkin päin.
Aika ovela tapa muistuttaa asiasta hienovaraisesti. Jos ei sitten ollut tuo ajoitus silkka sattumus lähtettäjän puolelta. Mutta maksu hoitui heti yhtä kaikki ja se kaiketi on tärkeintä.

W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Pelastakaa sotamies W140
Tässä on W140-germaanifoorumilta lainattuja lukusia Saksassa rekisteröityjnä olevien 600-koneisten äSsien määrästä. Määrä on jo pudonnut alle puoleen huippuvuosista:Kaapo kirjoitti:Pelastakaa W140! Tällainen vetoomus esitettiin uusimassa M-B Classic -lehdessä. Kirjoittaja oli kovasti huolissaan siitä, että W140 alkaa uhkaavasti kadota katukuvasta.
Vuosi 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2001 2002 2003
Määrä: 718 5247 5892 6530 6848 6660 6275 5535 4872 4151 3631 3180
Koko lista mallikohtaisine erittelyineen paremmin muotoiltuna löytyy täältä.
S320L -97
Vienti vetää
sillä arvelenpa, että harvassa ovat paalaimen kitaan joutuneet 12-pyttyiset. Raskailla kuutiotilavuus- ja kulutus/ympäristömaksuilla kiusatut, mutta nuukat saksalaiset eivät taida olla enää kovin potentiaalia kohderyhmää, kun firmat ja isorikkaat vaihtavat viimeisiä 6-satasia uudempiin. Saattaa olla, ettei moni pienempikoneinenkaan 140 kovin helposti siirry harrastuksenomaiseen yksityisomistukseen, saati GM:n tehtaalta lomautetun Opeleita kasailleen Horstin käyttöpeliksi.
Mutta paikallisessa kysynnässä saattaa syntyä myös rekyyli-ilmiö; olikos se uusin Vehon Mercedes-lehti, jossa sanottiin myös saksalaisten vihdoin heränneen huomaamaan 140:n todellinen laatu ja olemus. Taisi sama koskea myös 129-malleja.

Mutta paikallisessa kysynnässä saattaa syntyä myös rekyyli-ilmiö; olikos se uusin Vehon Mercedes-lehti, jossa sanottiin myös saksalaisten vihdoin heränneen huomaamaan 140:n todellinen laatu ja olemus. Taisi sama koskea myös 129-malleja.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kesäksi taas tullahan mökille varhaasiin kotomaisemiin. Josko pääsis pari isoomustaa näkemähänLucky-Dog kirjoitti:Tulukaapa kattomahan tänne pohojanmaalle....täälä melekeen vilisöö mustia W140 möhkömersuja ja järjestään mustia...on V12,350 Turbo yms. vähän joka lähtöön...

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85