M113 käyntivika
M113 käyntivika
M113 moottorin nykimis/pätkimis vaivaa . Eli 98 ml w163 430 jenkkimalli (hieman erilaiset saastelaitteet) vaivana on nykiminen/pätkiminen reilusti kiihdyttäessä sytytyskatkoja missä tahansa sylinterissä. Tehdyt/tarkastetetut -bensapumppu, p-a suod+paineensäädin bensatkin vaihdettu, katalysaattorit, ilmamassamittari, imuvuodot . Star antaa vikakoodiksi toisenpuolen jälkimmäisen lambdan tuskin tästä johtunee ja toisena aktiivihiilisuodattimen pääteaste/venttiili/ bensahöyrun kierrätys venttiili on eri tämä ilmeisesti tankilta lähtevän letkun päässä varapyörän päällä. Kaikki mittausarvot on ohjearvojen sisäpuolella ainakin tyhjäkäynnillä paitsi imusarjan paine n.360mbar kun ohjearvo 500mbar tämä kaiketi johtuu huonohkosta käynnistä. Itseoppimiset ja adaptiot nollattu jonka jälkeen tuntui paremmalta muutaman kilometrin
Re: M113 käyntivika
Yhtä tollasta 55 moottoris laittelin ja imusarjan pultit oli aika löysällä..kopasepas ne...taitaa saada ihan bensatukkia irroittamatta kirittyä...jokin alipaine letku kuskin puolen kopan päällä jotka voi murtua ja vaikuttaa alipaineeseen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-