Mistä edulliset varaosat mersuun?

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Avatar
damion
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ke 27.09.2023 09:09

Re: Mistä edulliset varaosat mersuun?

Viesti Kirjoittaja damion »

Trodo.fi tulee aika useasti tilattua, virolainen pulju, tavarat lähtee latviasta, aspa toimii, posti kuljettaa nopeasti perille, toimituskulut 4.90€

Toki aina pieni vertailu autodocin kans minkä verran hinnoissa eroa mutta jos ei paljoa niin viroon lähtee tilaus

Juurikin autodocin kans oli pitkään viestien vaihtoa kun tilasin etujarrusatulat ja toinen satula oli pikkulevyille 288 kun tarvis 300, 1.5vkoa siinä vaihdeltiin ajatuksia 1per päivä ja sain ku sainki palautettua, 6vkon päästä tuli oikea osa postis, hyvin loppupeleissä toimi vaikka luinki kauhutarinoita ennakkoon eikä osalla ollu kiire ku auto oli jo valmiiksi levällään.

Mitä tuohon MPower GSP(merkkiin) tulee niin sellaisen laitoin om613 moottorintukikumiksi ja ensimmäinen täyskaasukiihdytys paikaltaan ja kumi entinen, yhden päivän se kerkes mun hallussa olemaan eikä paikallisessa varaosapuljussakaan sen koommin kyselty palautuksen perään vaikka edellisenä ehtoona sen olin käyny ostamas että ilmeisesti heilläki tämän brändin laatu oli tiedossa
T-Row
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Pe 05.05.2023 14:44

Re: Mistä edulliset varaosat mersuun?

Viesti Kirjoittaja T-Row »

Muutamat kerrat olen tilannut osia tuolta ppmarket.fi sivustolta, jolla ainakin jokin tovi sitten oli suomalaiseksi firmaksi oikein kilpailukykyiset hinnat. Muutamaan kertaan ovat jopa ennen lähetystä lähettäneet sähköpostia, jos heidän mielestään on ollut jokin epäselvyys osan sopivuudesta autooni, eli asiakaspalvelusta on jäänyt tähän asti hyvä maku suuhun.
Sprinter99
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ke 11.12.2019 23:37

Re: Mistä edulliset varaosat mersuun?

Viesti Kirjoittaja Sprinter99 »

T-Row kirjoitti: Ma 30.10.2023 23:34 Muutamat kerrat olen tilannut osia tuolta ppmarket.fi sivustolta, jolla ainakin jokin tovi sitten oli suomalaiseksi firmaksi oikein kilpailukykyiset hinnat. Muutamaan kertaan ovat jopa ennen lähetystä lähettäneet sähköpostia, jos heidän mielestään on ollut jokin epäselvyys osan sopivuudesta autooni, eli asiakaspalvelusta on jäänyt tähän asti hyvä maku suuhun.
Mielenkiintoista. Ompas edullisia hintoja. Pitääpä tutustua.
Sprinter99
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ke 11.12.2019 23:37

Re: Mistä edulliset varaosat mersuun?

Viesti Kirjoittaja Sprinter99 »

Oletteko tilannu Alibabasta mitään autonosia?

Sais 2kpl vauhtipyörää vanhaan Sprinteriin 115€ :)

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 7a7eWYG04G
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: Mistä edulliset varaosat mersuun?

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Muutaman kerran tilattu eBaystä. Ihan ok Alibabasta ei kokemuksia.
Vastaa Viestiin