Miksiköhän M274 koneen öljyntaso täytetään merkkihuollossa vain mittatikun puoleen väliin, vaikka kaikissa muissa auton moottoreissa tikku on yleensä max. merkissä. Lisääntyykö näissä öljyt, vai kikkaileeko Mersu omakantaisuudellaan?
Joko näiden moottoreiden jakopää kestää ajoa, vai hajoavatko ennen aikojaan, kuten M270?
M274 koneen öljyntaso
Re: M274 koneen öljyntaso
Eiköhän huollossa laiteta tehtaan ilmoittama määrä öljyä moottoriin ja se on OK jos osuu tikun puoliväliin. En muutenkaan muista mersua jossa olisi pitänyt laittaa sen takia täyteen että öljy riittää huoltovälin.
En näistä moottoreista mitään tiedä mutta juttelin yhden entisen Vehon mekaanikon kanssa ja sanoi että nämä suoraruiskubensat kerää bensaa moottoriöljyyn kylmäkäynnistyksessä. OK jos ajaa väliin riittävästi pitkää ajoa. 274 jakopään pitäisi kestää kunhan autolla ei ajeta bensat moottorissa.
En näistä moottoreista mitään tiedä mutta juttelin yhden entisen Vehon mekaanikon kanssa ja sanoi että nämä suoraruiskubensat kerää bensaa moottoriöljyyn kylmäkäynnistyksessä. OK jos ajaa väliin riittävästi pitkää ajoa. 274 jakopään pitäisi kestää kunhan autolla ei ajeta bensat moottorissa.