Moro,
Hankinnassa on pidempään ollu tuommoinen C-sarjalainen 220 cdi W204 (pre-facelift) , ja kun niitä ei meinaa löytyä siistikuntoisia ja budjettiin istuvia niin kävi pienessä mielessä tuo 200 cdi. Ongelmaksi ilmeni se että autosta oli alkujaan tarkoitus repiä se noin 200hp/450nm ohjelmalla mikä näyttäisi olevan mahdollista myös tuolle kakssatkulle, mutta vaikka rauta on molemmissa sama niin kestääkö tuon kakssatasen voimansiirto tuollaista päivitystä? Kilometrejä näillä ehdokkailla on noin 180t-230t ja kyseessä tietysti automaattiloota.
W204 200 cdi lastu kyssäri
- stugenHäkki
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 17.02.2023 17:51
W204 200 cdi lastu kyssäri
W204 C 220 cdi
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Kestää. Mutta kaiken saa myös rikki. Jos jokaikisen risteyksen jälkeen on pedaali metallissa, eikä polkimellla muutenkaan ole kuin kaksi asentoa, kestää aikansa.
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Hyvin tuntuu kestävän. 290-370tkm menty 210hv/510nm ohjelmalla. -08 200cdi.
- joutotähti
- Sisäänajossa
- Viestit: 22
- Liittynyt: To 29.05.2014 22:58
- Paikkakunta: Lohja
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Vähän ot, mutta kannattaako näihin nykyään vaihtaa peräöljyjä? Ei taida ainakaan ohjelmaan kuulua...
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Kannattaa. On niin pieni kustannus, ja ainakin omassa oli ostaessa paljon ajetut sen näköistä kuraa että pahaa tekijoutotähti kirjoitti: ↑Pe 17.02.2023 22:36 Vähän ot, mutta kannattaako näihin nykyään vaihtaa peräöljyjä? Ei taida ainakaan ohjelmaan kuulua...