Alustan massausta/suojausta/kasailua

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Alustan massausta/suojausta/kasailua

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Kelkan alusen ja pohjan putsausta.
Tässä nyt tullut vastaan paikkoja joihin jää ruostetta /ruoste rupea eikä pääse kunnolla putsaamaan. Vaihtoehtoina olis dinitrol annitrol jonka vois laittaa. Pesua, kun en kehtaa tehdä niin riittänee pyyhkäisy silicon removella.ja 2k epoxi päälle. Toisena vaihtoehtona
Mipa merkkinen aine, jota ei tarvitsisi pestä ja päälle 2k epoxi Onko tästä mipasta kokemuksia.

Alustamassoja joka lähtöön ja tuossa kokeeksi laitoin carsystem ks-50 harmaata joka saumoihin tarkoitettu ja on maalattavissa. Musta carsystem ks-100 varsinaisesti alustamassa. Mielummin laittasin maalattavan, kun helpompi pitää alusta puhtaana, mutta olisi jotainkiveniskusuojaa.
Onko tästä ks-50 kokemuksia

Tarkoin saa vanhat koritiivisteet raplailla pois.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut 300E W124 1987, Pe 25.08.2023 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Annitrol, eli fosforihappo liukenee ainoastaan veteen eli vaatii vesipesun. Kunnon emäksisellä pesuaineella saa varmiten neutraloitua hapot pois, rasvanpoistoaineet ja muut liuottimet ei happoon tehoa ollenkaan. Näyttäisi olevan niin vähän ruostetta että en lähtisi hapolla yrittämään, tasaiset kohdat hiomakoneella ja hankalat paikat pistehiekkapuhaltimella. Suojaa vaan paikat hyvin ettei hiekka pääse koteloihin. Jos oikein viimeisen päälle tekis niin epoksi paljaille metallipinnoille, väriksi joku polyuretaanimaali sopivalla sävyllä(esim ral7044) ja https://www.3msuomi.fi/3M/fi_FI/p/d/v000117966/ tolla tekee alkuperäisen näköisen massauksen. Työläs vaan tehdä huolellisesti.
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Jäi mainitsematta, ettei ole ruiskutus mahdollisuutta. Tuota pistepuhallusta voisin kokeilla. Eli ostoksille.

Mekaanikko itse oli tehnyt sen näköistä jälkeä, että jos isosta ovesta vieras tulee halliin projektia katsomaan niin melko pienestä raosta mahtuu ulos.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Ööh okei :D Niin ei ole ruiskutus mahdollisuutta? Kompura ilmeisesti on jos pistehiekkapuhallus onnistuu?
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Juu kompura on, mutta kuinka paljon massan levityksestä sotkua. Auto maalattu ja tehtiin siten, että vähintään 50mm tehtiin pohjasta valmiiksi maalatauista pinnoista, jos innostuu pohjaa raplaamaan joskus puhtaaksi.
Nyt menossa kaikki osat uusiksi alustan puolelle, eikä kehtaa uutta asentaa ennen kuin pohjan käy läpi.
Tuo kelkan alunen, kardaanitunneli sekä muut piiloon jäävät ensisijaisesti

Kävin tuon pistepuhaltimen hakemassa ja olihan kätevä Motonetin 20e puhallin (pölynkerääjää vois yrittää parannella) lisäksi vedenerotin letkuun.
Hyvä rakennusimuri (ainakin vielä) oli kaverina eikä juurikaan lattialle asti eksynyt murusia. Vähäisen pölynkin imasi putkiin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Joo, on se kätevä laite. Noita tehtaan korikittauksia ja massauksia voi korjailla myös tällä https://www.automaalijatarvike.fi/tuott ... l?id=10/39
helpompi levittää massapuristimella ja tasoitella pensselillä. Tuota car systemin ks-50 en oo kokeillut, mutta 3m vastaavaa joskus mutta se oli aika tönkköä levitettävää, kovettui tosi hitaasti ja voimakas liuottimen haju.
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Tuolle ks-50 oma sivellin. Huomattavasti helpompi levittää kuin ks-100 joka muistuttaa enemmälti perenteisiä alustamassaa. Oli kuiva jo 12 tunnissa ja voi käsitellä useampaan kertaan. Sen verran testailin, että jonku viikon oli ruosteisessa kelkan pokkauskulmassa (kulmareijässä) kolmeen kertaan levitettynä n. 24h välein ja puukolla piti kairata irti. Hiomalla loput. Oli vielä kelkka paikoillaan, jäätelötikulla levittelin ahtaasta välistä. ( Ajattelin alkuun raplailla kelkka paikoillaan pohjaa, mutta eihän siitä mitään tule)
Nuo saumat avattu ruosteen toivossa, mutta eihän sitä löydy, kun etsii. Avattuihin saumoihin mitkä syvemmälti auki mietin 2k koriliimaa, kun ainakin joissain tuotteissa ruosteensuojaus ominaisuus. Tästä edellisviestin tuotteesta en vielä tietoja etsinyt.
Ongelmaksi maallikolle muodustuu aineiden sopivuus keskenään ja oma selvittelynsä, mutta osa harrastelua.
Oli kahden puolen tuollaiset suorakulmion malliset ruostekohdat vakaajantangon kiinnityskohdan vieressä jotka vähän painautuneet. Olisko ollut tehtaalla kannatettuna näistä pohjantyöstön/ varustelun aikana.

Piti jakkaraakin prässäillä niin mahtuu auton alla istumaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut 300E W124 1987, Ma 01.05.2023 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Tuo yhteensopivuus on kyllä se oma haasteensa, myyjät ei tiedä mistään mitään ja käyttöohjeet on sellasia ympäripyöreitä ja lopuksi lukee että testattava ennen käyttöä. Just eilen laitoin omaan 124 projektiin muutamiin kohtiin tuota 3m 08800 massaa niin tietää varmasti sopiiko se tuon alkuperäisen kanssa yhteen.
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Tuotteita selailin niin tuli vastaan brunox epoxi.
Olis jo helppo käyttää, kun vain toimis.
Hobby Hallista
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Epoksin kanssa vaan muistaa että se ei saa pitkää aikaa olla jos meinaa jotain siihen päälle vetää. Muuten joutuu hiomaan eikä siihen enää sittenkään kaikki maalit tartu kunnolla. Riippuu toki maalista sekin.
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Ks-50 ei tarttunut ainakaan tuohon pyörän koteloon.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Löytyi ehjän massan altakin yllätyksiä.

Kokeilen mipan tuotteilla
Mitä en saa kunnolla putsattua nii mipan ruosteenmuunnin
Tätä ei pestä pois
Pohjaksi epx + eph
Päälle super black
Saumoja mietin, että kestäiskö nuo 2k maalit ettei tulis hiushalkeamia.

Tämä harakanpesä saa lähteä. Täytyy tehdä erillainen kannakointi
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Maalit ei niitä saumoja peitä. Suosittelisin sitä 3m 08800 pussimassaa, sillä saa tehtyä hyvin lähelle alkuperäisen jäljen. Se kyllä pitää ruiskuttaa, mutta suojaa paikat hyvin niin mikäs siinä.
S124 300TE
S211 E500
201202220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 195
Liittynyt: Ma 04.05.2020 22:41

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 201202220 »

Onko evaporust aine kokeiltu pitäisi ruostetta poistella ja ei paineilmoja käytössä millä pesu ja maalaus
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Ei ole tuttu aine. Fosforihappo 85% laimennettuna ~ 20-30% ja tarvittaessa
pienempää osaa ultraäänipesurissa ruosteen poistoon. Hyväksi havaittu. Hionta ennen maalausta + jotain väriä pintaan.
Fosforihappo VAIN rautaromun puhdistukseen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut 300E W124 1987, To 04.05.2023 09:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

S202 kirjoitti: Ke 03.05.2023 20:53 Maalit ei niitä saumoja peitä. Suosittelisin sitä 3m 08800 pussimassaa, sillä saa tehtyä hyvin lähelle alkuperäisen jäljen. Se kyllä pitää ruiskuttaa, mutta suojaa paikat hyvin niin mikäs siinä.

Tämä varmasti hyvä aine, mutta vähän on ahdas paikka omille taidoille. ( aikansa säheltää nii ei ole kuin ukko kumipuvussa)

Alkaa pikkuhiljaa puhdistuun paikat. Tässä mistä epäilin tehtaalla olleen korin kannatettuna oli reilun millin paksuinen ruostekerros ja se ei helpolla irronnut.
Hirvitti jo, että mennään läpi, mutta onneksi vielä peltiä jäi.

Näihin paksuihin varmaan turha ruosteenmuuntimia käyttää, jos nyt toimii missään.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Mulla kans toi taka-akseliston seutu samassa vaiheessa, tosin pitää pari paikkaa vielä hitsata. Hapottelin fosforihapolla talvella sieltä ruosteita pois, hidasta hommaa se on ja enimmät pitää poistaa mekaanisesti teräsharjalla ensin. Vappuna pesin pohjan vielä kolmannen kerran, alkalisella tehokkaalla konepesuaineella ja kuumavesipesurilla. Samalla toi emäksinen pesuaine neutraloi loput hapot pois. Kyllä se pikkuhiljaa alkaa näyttää siistimmältä.
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

No juu työläs on. Pakko työstää joku minuutti jotain nurkkaa ja vahdettava paikkaa, että saa työasentoa vaihdettua.
Siitä se pikkuhiljaa. Pyörän koteloilta nostan vähän ylemmäs tuon rajan nii saa hyvän työsauman.
Tuosta takavakaajan korikiinikkeestä poistin korimutterit nii pääsee nuo kolot putsaamaan.
Oli tässäkin yks reikä ja sen huomasin silloin, kun kartotin auton kuntoa. Oikean puolen kelkan etukannakkeen alla. Oli tehtaalla massan veto jäänyt vajaaksi ja jäänyt sellainen tasku. Katselin tuota kannaketta, että jotain outoa on.
Hitsaussauma oli ja kolme pistehitsin jälkeä, mutta läppä mikä kaartuu alas kannakkeelta puuttui. Jotenkin oudolta tuntuu, että olis ruostunut pois.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Onkohan tuo tehtaan pohjamassa vaihtunut jossain vaiheessa, tuossa näyttäis olevan samaa hieman vihertävän harmaata kuin w123 mallissa, kun tuossa -92 näyttää olevan ensin saumoihin sudittu vaaleankeltaista tavaraa ja päälle ruiskutettu tummanharmaa massa.
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Tässä isoimmat raot/ kolot oli vaaleankeltaisella . löytyi tuon päällä olevan harmahtavan alustamassan alta. Alueilla missä pelkkä maali oli sellainen harmahtava n. 10mm leveä ohkainen saumatiiviste maalin päällä.
Tiedä mitä aineita on nii saa olla hengityssuojaimet ja kohdepoisto koko työstön ajan käytössä.

Kuminen pohjamassa lähtenyt aika helppoon 10mm leveällä puutalatalla, kun vain malttaa teroitella välillä.

Varsinaiseen maalaukseen sain ohjeeksi. Epoxi pohjamaali, PU- saumatiiviste saumoihin ja pintaväri kaikkien päälle.
Nämä maalaukset kokeillaan Mipan tuotteilla.
Saumoihin ja koloihin vois miettiä toisena vaihtoehtona 2k liimamassaa, kun olis ruostesuoja ainakin joissakin tuotteissa.

Pääle vois vielä massan laittaa äänieristeeksi ja tekijä huomioon ottaen pensselillä :)
Sen minkä huollan sen myös korjaan
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Alkoi jo epäilyttämään, ettei olekkaan Mersun tuotantolinjalta, kun ei ruostetta tahdo löytyä.
Maalit vaihtui laivapuolen epoksiin ja jonku pintavärin aikoi laittaa mukaan.Massaa saumoihin vielä selvitellään.
Mipan ruosteenmuunnin jätetään, kun kuullosti, että kapseloi mahdolliset ruostekolot.
Takapöntön kannake siirtyi poistoihin. Korissa nyt ruostetta nimeksi, mutta kannakkeessa senkin edestä.
Vielä riittää parsimista ja varmaan saa parsia toisenkin kierroksen, että saa kaikki ylimääräisen pois.
Tankin sihti oli vielä ok kuntoinen, mutta vaihtoon.. Venttiilistä varma enkä kokeillu miten uusi toimii.
Väliin ehti tutkailla Saksan ajoilta rekisteriotetta ja löytyi kuva googlesta ensimmäisestä omistajasta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
JanneW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1267
Liittynyt: Su 23.11.2014 13:15
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja JanneW124 »

On siinä ollu vähän hinkuttamista :wtf:
-Vähän päivässä, paljon viikossa
W124 E250DT
W124 230E
W251 R 320CDI
W124 320 CE
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Jep
Aika hinkuttamistahan tämä on, mutta etenee.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Tunnelista mitään yllättävää tullut vastaan.
Käsijarruvaijerin läpivienti ja toinen puoli vaihteenvalitsimen reijältä.
Viikonlopulle, jos sais peräpään parsittua.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Nyt on sen verran jo 124:sen pohjaa nähty, että aamusta Jyväskylään ja lauantaina Himokselle katseleen harvemmin liikenteessä näkyvää kalustoa.
Tuota ruskeaa, mitä lie, siellä mistä se varmasti vaikein poistaa.
Maaliksi Hempel quatro muutama kerros ja nuo osat mihin vaijeria ym. Täytyy laittaa sumupullosta joko pohjamaali ja pinta viimeisenä tai joku 2k maali jolla vois suihkia vaikeat paikat mihin pensselilä ei kunnolla pääse.
Tämän tieten jos pääsis maalaamaan jo ennen quatron levitystä niin helpottais. Täytyy selvitellä yhteen sopivuus, jos alimmaiseksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Alkais olla pesuja vaille valmiina.
Vetoraksi vaivas sen verran, että piti puhdistaa. Pintaruostetta löytyi.
Pohjassa tuollainen isompi peitelevy. Mikähän lie tarkoitus ollu.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Millä toi on hiottu, muista käydä joka paikka huolellisesti P80 karkeudella läpi että pohjamaali tarttuu kunnolla.
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Suurimmalta osalta 60..80 kapealla nauhahiomakoneella.
Vanhat massat taltalla niin tarkoin kun pystynyt.
Ruostekohdat ja ahtaat paikat pienellä timanttipäällä ja 60 rullalla jatkovaijerin perässä. Reilu 200h alkaa olla kuukauden aikana auton alla tehtyjä tunteja. Salilla 45h, että pystyy tekemään ilman särkyjä/ jumeja.
Aika karkea jo on.
Mietin, että millä tekis tinneri/rasvanpesun, kun meinaa liinoista nukkaa jäädä.
320 meinas maaliliikkeessä, että riittäis karkeus quatrolle.
Eihän se haitaksi olis vaikka kiertelis karkealla paperilla ja varmistas tartunnan.
Maalissa oli etuna, että pystyy vaikka viikon välein maalaileen ilman välihiontaa. Olikohan 20 lämmössä 30 päivää "avoin aika".

Tästä kaikki nämä korissa kiinni olevat kiinnikeruuvit missä ruostetta lähtee myös ja korvataan erinlaisella kiinnityksellä
Kuvassa oleva ok ja jää, kun tankkikin yläpuolella..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut 300E W124 1987, To 25.05.2023 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5218
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja S202 »

Mikrokuituliina ei niin nukkaa jätä
S124 300TE
S211 E500
300E W124 1987
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 409
Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33

Re: Alustan massausta/suojausta

Viesti Kirjoittaja 300E W124 1987 »

Täytyypä hakea.
Oli pienempääkin osaa putsattavaksi.
Reilut kaks neliötä olis puhtaana.
Vielä tunnelin viimeistely ja josko ens vkl jo pääsis aloittaan maalailun.
Näillä purkeilla pitäis maalailla ne mihin ei epoksia voi laittaa alustassa sekä äsijarrun linkku ym.Lupaili, että pysyy ja kestää, mutta aika näyttää.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Vastaa Viestiin