W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Aamulla mökiltä palatessani kun olin ajanut noin minuutin syttyi CLS mersun näyttöön ”kolmio” ja virheilmoitus ”ESP inoperative, see owner’s manual”. Myöskään vakionopeudensäädin ei toiminut, ”Speedtronic inoperative” etc...

Mulla kun tuo manuaali on Saksan kielellä niin siitä en paljoa viisastunut.

Matkalla muutaman kerran pysähdyin, sammutin auton ja ajattelin että jos tuon herjan saisi tuolla pois, mutta ei yllättäen saanut.

On ole tuota virheilmoitusta ikinä ennen nähnyt. Menomatkalla kaikki toimi kuten pitääkin.

Mökillä ollessani auto seisoi muutaman päivän pihalla kohdassa jossa kallistuu selvästi oikealle. Voiko tuolla olla millään mitään vaikutusta tähän ongelmaan?

Mistä lähtisitte selvittämään vikaa? Muilla ollut tällaista ongelmaa?

Kiitos avusta!
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3529
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Itsellä tasan sama vika mutta S213. Ja vieläpä täysin samanlaisesta tilanteesta, mökillä lähtiessä. Ollut nyt muutaman viikon muttei ole muuttunut. Huomenna menee vuosihuoltoon niin samalla katsotaan lisää. Starilla katsoin mutta en ihan päässyt kärryille mikä on ongelma. Aavistus on, että ESP pumppu on moro. Mutta se selvinnee.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

EVO X kirjoitti: Su 14.05.2023 17:28 Itsellä tasan sama vika mutta S213. Ja vieläpä täysin samanlaisesta tilanteesta, mökillä lähtiessä. Ollut nyt muutaman viikon muttei ole muuttunut. Huomenna menee vuosihuoltoon niin samalla katsotaan lisää. Starilla katsoin mutta en ihan päässyt kärryille mikä on ongelma. Aavistus on, että ESP pumppu on moro. Mutta se selvinnee.
Kiitos päivityksestä. Pistä infoa miten homma sitten päättyi... !
rust8
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Su 19.06.2022 09:36

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja rust8 »

Melko varmasti ABS anturi tai takana ABS anturin kehä. Kehät ruostuu ja sen takia sotkee singnaalin. Vaihda sitten kaikki kerralla taakse. Kehät anturit ja kaikki.
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

rust8 kirjoitti: Ma 15.05.2023 08:35 Melko varmasti ABS anturi tai takana ABS anturin kehä. Kehät ruostuu ja sen takia sotkee singnaalin. Vaihda sitten kaikki kerralla taakse. Kehät anturit ja kaikki.
Ok, kiitos vinkistä.

Osaatko sanoa jos lukee koodit niin antaako se niin tarkan sijainnin tuosta ongelmapaikasta? Jotenkin syntyi mielikuva eilen tätä ongelmaa googlatessa, että syytä saattaa joutua etsimään ties mistä.

Mitä hintaluokkaa voisi olla toi ABS anturin vaihto ja kaikki anturin kehät?
rust8
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Su 19.06.2022 09:36

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja rust8 »

Pitäs vikakoodin lukijalla selvitä, mutta en ole varma. Saattaa sekottaa anturit kehän ongelmiin. En tiiä hintoja.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3529
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Kehäongelmat taitaa olla enemmän 211 juttuja, vai onko 212 vielä niitä? 213 ei ainakaan ole.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
os62
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: Ti 23.02.2016 09:17

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja os62 »

Ne kehät on samoja noissa. Aika tuottanee ongelmat uudempiinkin.
2013 SLK 55 amg
2006 E280cdi
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Kiitos kaikille!

Onko se Veholle auto vietävä vai tuleeko jengille tässä pk-seudulla mieleen vähän edullisempaa huoltopistettä joka näistä Mersun ongelmista voisi jotain ymmärtää?

Tai voi tietty olla +150 km tästä myös, äkkiä sitä sinne ajaa ;D
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3529
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja EVO X »

MB Labille melkeen Tuusulaan. Ainakin sieltä saa kunnollisen diagnoosin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5229
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

CLS350-2007 kirjoitti: Ma 15.05.2023 09:25
rust8 kirjoitti: Ma 15.05.2023 08:35 Melko varmasti ABS anturi tai takana ABS anturin kehä. Kehät ruostuu ja sen takia sotkee singnaalin. Vaihda sitten kaikki kerralla taakse. Kehät anturit ja kaikki.
Ok, kiitos vinkistä.

Osaatko sanoa jos lukee koodit niin antaako se niin tarkan sijainnin tuosta ongelmapaikasta? Jotenkin syntyi mielikuva eilen tätä ongelmaa googlatessa, että syytä saattaa joutua etsimään ties mistä.

Mitä hintaluokkaa voisi olla toi ABS anturin vaihto ja kaikki anturin kehät?
Jos on anturi/kehä vika niin kunnolinen testeri antaa
ja lähes aina jos vika noissa niin sitten siinä kehässä
Mökkillä
'
rust8
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Su 19.06.2022 09:36

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja rust8 »

Mulla S-Marketin testeri anto vaan koodia et anturi.. no ei prkl ollu. :D Anturitkin oli niin ruosteessa navassa kiinni et joutu poraa ne irti navasta ! prkl mikä homma...kotipihassa. Onneksi vetari lähtee helposti irti navasta. Tein itse ja säästin, tällä kertaa onnistu :D
os62
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: Ti 23.02.2016 09:17

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja os62 »

Jumittuneen anturin irrottelu on melko lailla yksinkertaisempaa, jos pääsee avittamaan kehän puolelta.
Eli irrottamalla pyöränkeskiön.

Joka tapauksessa, jos ja kun ABS-kehän vaihtaa, samalla katsoo että anturi on irrotettavissa sitten jälkikäteen, jos tarve ilmeneekin.

Kehät ovat taas se malli, missä osa ei maksa mitään mutta työtä on osan hintaan nähden paljon.

EDIT: ensikertalainen voi olettaa ensimmäiseen kehänvaihtoonsa palavan 3 tuntia, mikäli kaikki tarvittavat työkalut on haalittu ennakkoon ja olosuhteina on pelkät hallitunkit (ei autonosturia). Ainakin 211-tapauksessa siellä on aika funkysti triple-squareja, torxeja ja kuusiokoloja pultinkantoina. Omakohtaisesti onnistui purkamatta jarrulevyä tai käsijarruja navalta.

EDIT 2: tavanomaisen ruostesiivoamisen lisäksi omalla kohdalla auttoi uusien työntämistä paikalleen - työntötyökalun puuttuessa - se, että viilasi pienen aloitusviisteen uusiin ABS-renkaisiin.
2013 SLK 55 amg
2006 E280cdi
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Moi,

Mä eilen luin niitä vikakoodeja täällä yhden palstalaisen luona ja mulla se herjasi koko ajan "steering angle sensor" ja varaosan koodi kuulemma tämä.

a2115459832

Eli siellä ratin takana joku ilmeisesti sanonut itsensä irti, täytyy katsoa mistä saisi osan tilattua ja kuka osaisi pistää paikalleen. Mulla on ohjeet siitä kyllä mutta itse olen vähän huono noissa fiksaus hommissa.

Onko ideoita tässä pk-seudulla kuka noita osaisi tehdä kohtuuhinnalla?

T. Masa
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13147
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja DBFI »

CLS350-2007 kirjoitti: Ke 17.05.2023 11:38 Moi,

Mä eilen luin niitä vikakoodeja täällä yhden palstalaisen luona ja mulla se herjasi koko ajan "steering angle sensor" ja varaosan koodi kuulemma tämä.

a2115459832

Eli siellä ratin takana joku ilmeisesti sanonut itsensä irti, täytyy katsoa mistä saisi osan tilattua ja kuka osaisi pistää paikalleen. Mulla on ohjeet siitä kyllä mutta itse olen vähän huono noissa fiksaus hommissa.

Onko ideoita tässä pk-seudulla kuka noita osaisi tehdä kohtuuhinnalla?

T. Masa
Minkä koodin tarkalleen antoi ohjauspyörän kulma-anturista? Eikö tullut lainkaan kääntökulmatietoa vai oliko nolla-asento liikaa pielessä tai jotain muuta?
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5229
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

CLS350-2007 kirjoitti: Ke 17.05.2023 11:38 Moi,

Mä eilen luin niitä vikakoodeja täällä yhden palstalaisen luona ja mulla se herjasi koko ajan "steering angle sensor" ja varaosan koodi kuulemma tämä.

a2115459832

Eli siellä ratin takana joku ilmeisesti sanonut itsensä irti, täytyy katsoa mistä saisi osan tilattua ja kuka osaisi pistää paikalleen. Mulla on ohjeet siitä kyllä mutta itse olen vähän huono noissa fiksaus hommissa.

Onko ideoita tässä pk-seudulla kuka noita osaisi tehdä kohtuuhinnalla?

T. Masa
Jos on osanumero tiedossa niin vaikapa ebay de
kannatta myös määritellä mikä on kohtuu hinta
mutta ainakin kahvimaanauto asentaneen tuon
matkaa foorumin kulmalata ~35min
Mökkillä
'
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

DBFI kirjoitti: Ke 17.05.2023 16:25
CLS350-2007 kirjoitti: Ke 17.05.2023 11:38 Moi,

Mä eilen luin niitä vikakoodeja täällä yhden palstalaisen luona ja mulla se herjasi koko ajan "steering angle sensor" ja varaosan koodi kuulemma tämä.

a2115459832

Eli siellä ratin takana joku ilmeisesti sanonut itsensä irti, täytyy katsoa mistä saisi osan tilattua ja kuka osaisi pistää paikalleen. Mulla on ohjeet siitä kyllä mutta itse olen vähän huono noissa fiksaus hommissa.

Onko ideoita tässä pk-seudulla kuka noita osaisi tehdä kohtuuhinnalla?

T. Masa
Minkä koodin tarkalleen antoi ohjauspyörän kulma-anturista? Eikö tullut lainkaan kääntökulmatietoa vai oliko nolla-asento liikaa pielessä tai jotain muuta?
Tällainen sieltä tuli joka kerta:

9334 Component N49 (Steering angle sensor) is defective.
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Ihan piruuttani kysyin Veholta tuota osan hintaa, oli 468,00 euroa (olisi pitänyt maksaa jonkun maksulinkin kautta etukäteen) ja siihen vaihtotöitä noin 400-500 euron edestä.

Ebay tuon osan saisi tosiaan noin 160 euroa, pitäisi toki olla varma että se vika juuri tuossa.

Miten tuollainen osa muuten tuosta noin vaan varoittamatta hajoaa vai voiko se olla, että siellä vain joku liitin tms. irronnut?
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Vein auton Autojerryn kautta eräälle ainakin vielä toistaiseksi nimeltä mainitsemattomalle autokorjaamolle Espoossa. Lupasivat hoitaa termostaatin vaihdon, öljynvaihdon ja tulppien vaihdon kaikki noin 500 euron hintaan (korjaamo oli saanut hyviä arvosteluja).

Perjantai aamuna auto huoltoon, piti saada auto jo samana päivänä takaisin mutta nyt on tätä kirjoittessa keskiviikko ja edelleen niitä tulppia vaihtelevat, ovat joutuneet kuulemma tilailemaan jonkun MB erikoistyökalun jne... vähän onnettomalta toi touhu vaikuttaa. Onko toi tulppien vaihto tosiaan noin haastava homma perus autokorjaamolle?

Katotaan kuuluuko tänään jotain... ;D
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Saanko vielä kysyä, että mihin veisitte tämän auton tässä pk-seudulla tämän ongelman tiimoilta huoltoon?

Veholla sanoivat osan hinnaksi noin 500 ja siihen duunit päälle. Ajattelin osan tilata jostain EBay ja joku korjaamo sen sitten voisi laittaa paikalleen.

Kiitos avusta!
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Tämä tuntuu olevan vähän monologi vaikka keskustelupalstalla olenkin :-)

Soitin Hort Autoon ja siellä tuntuivat olevan aika hyvin kartalla miten tämä hoidetaan.

Tilaan osan jostain ja he laittavat sen paikalleen...

Toivotaan että se on tuo osa mikä mennyt rikki, sitä se OBD lukija ainakin tasan joka kerta näytti.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5229
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

CLS350-2007 kirjoitti: Ke 24.05.2023 14:49 Vein auton Autojerryn kautta eräälle ainakin vielä toistaiseksi nimeltä mainitsemattomalle autokorjaamolle Espoossa. Lupasivat hoitaa termostaatin vaihdon, öljynvaihdon ja tulppien vaihdon kaikki noin 500 euron hintaan (korjaamo oli saanut hyviä arvosteluja).

Perjantai aamuna auto huoltoon, piti saada auto jo samana päivänä takaisin mutta nyt on tätä kirjoittessa keskiviikko ja edelleen niitä tulppia vaihtelevat, ovat joutuneet kuulemma tilailemaan jonkun MB erikoistyökalun jne... vähän onnettomalta toi touhu vaikuttaa. Onko toi tulppien vaihto tosiaan noin haastava homma perus autokorjaamolle?

Katotaan kuuluuko tänään jotain... ;D
Niin autojerry vedätys
tehdään halpa tarjous hommasta mitä ei osata tehdä/mihin ei ole työkaluja,
jotain ne ylimääriset seisoki päivätkin yleensä maksaa tavalla tai toisella
Mökkillä
'
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

FinlandMerceds kirjoitti: La 27.05.2023 14:57
CLS350-2007 kirjoitti: Ke 24.05.2023 14:49 Vein auton Autojerryn kautta eräälle ainakin vielä toistaiseksi nimeltä mainitsemattomalle autokorjaamolle Espoossa. Lupasivat hoitaa termostaatin vaihdon, öljynvaihdon ja tulppien vaihdon kaikki noin 500 euron hintaan (korjaamo oli saanut hyviä arvosteluja).

Perjantai aamuna auto huoltoon, piti saada auto jo samana päivänä takaisin mutta nyt on tätä kirjoittessa keskiviikko ja edelleen niitä tulppia vaihtelevat, ovat joutuneet kuulemma tilailemaan jonkun MB erikoistyökalun jne... vähän onnettomalta toi touhu vaikuttaa. Onko toi tulppien vaihto tosiaan noin haastava homma perus autokorjaamolle?

Katotaan kuuluuko tänään jotain... ;D
Niin autojerry vedätys
tehdään halpa tarjous hommasta mitä ei osata tehdä/mihin ei ole työkaluja,
jotain ne ylimääriset seisoki päivätkin yleensä maksaa tavalla tai toisella
Joo, onhan toi osittain totta.

Nyt se homma kuitenkin tehty, uusi termostaatti, tulppien vaihto ja moottoriöljyn vaihto vajaa 500€.

Veho taisi haluta pelkästä tulppien vaihdosta 480,00 €.

Jos homma tehty kunnolla niin olihan toi sitten muutaman päivän työkalujen odottelusta ihan ok diili (termostaatti ainakin näytti pitävän lämmöt oikeassa kohdassa).
CLS350-2007
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Ti 03.12.2019 14:21

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja CLS350-2007 »

Iltaa!

Pistetään tähän ajankuluksi infoa jos jotain tämä jatkossa auttaa.

Mulla toi "ESP inoperative" tuli kuntoon kun vaihdettiin "ohjauspyörän asentotunnistin". Sen jälkeen ei ole ollut tuossa mitään ongelmaa.
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1153
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Re: W219, ESP inoperative, Speedtronic inoperative...

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kiitos kun kerroit ratkaisun,esimerkillistä toimintaa! Uskoin kyllä alunperinkin testerin ilmoittamaan vikaan.
Nämä W220/W219 on kyllä hienoja autoja,ja ihan itsekin laiteltavissa kun vaan uskaltaa/viitsii aloittaa.Ovat suorastaan edullisia ylläpidettäviä jos itse pystyy tekemään.Esim.W220:seen löytyy netistä likimain kaikki tieto ja korjausohjeet kuvineen,jos vaan englanti taipuu.Harrastajat koonneet oikean ensyklopedian.Tämä ei juonnu siitä,että auto vaatisi jatkuvaa korjailua,vaan omistajat ovat innoissaan hienoista vaunuistaan joita voi omistaa ja korjata itse,maksamatta pahamaineisen kalliille paikallisille "Veho"ille
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Vastaa Viestiin