2014 Mercedes Benz CLA 45 AMG - ECU ja virityskysymys

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
martacarl
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 19.06.2023 09:21

2014 Mercedes Benz CLA 45 AMG - ECU ja virityskysymys

Viesti Kirjoittaja martacarl »

Hei kaikki!

Minulla on vuoden 2014 Mercedes Benz CLA 45 AMG. Muutin äskettäin ECU:n HP-virittimien ja MPVI3:n avulla. Kallis oppitunti, kun minun piti tuoda autoni Mercedesille. He tilasivat uuden ecun ja ohjelmoivat sen ~1500 dollariin ja kesti noin 2 viikkoa. Sitten tietysti molemmat akut kuolivat ja nekin piti vaihtaa.

Jotkut HPTuners-foorumilla suosittelivat ECU:n kloonausta, jotta en joutuisi tähän tilanteeseen uudelleen. Ostin käytetyn ECU:n Ebaysta samasta autostani kohtuulliseen hintaan, mutta tiedän, että se ei toimi, koska sitä ei ole koodattu autooni.

Ostin KESS V2- ja KTAG-järjestelmät (ilmeisesti ovat klooneja) ja yritin kloonata ECU:ni. Pystyin lukemaan ja kirjoittamaan Ebaysta ostamaani ECU:hun, mutta en uuteen ECU:hun, jonka Mercedes asensi, vaikka molemmat olivat Bosch 17.7.2.

Onko kenelläkään kokemusta ja osaako auttaa tämän kloonaamisessa tai onko olemassa vaihtoehtoista ratkaisua Ebay ECU:n virginointiin ja ohjelmointiin? En halua postittaa ecujani, mutta postitan, jos minun on pakko.

ECU:n tiedot:

Bosch A 270 900 09 00, MED17.7.2, päivämäärä: 31.8.2222 (kuva mukana)
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3916
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: 2014 Mercedes Benz CLA 45 AMG - ECU ja virityskysymys

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Jaahas taasko botit harjoittelee suomea?
Vai kääntäjällä kirjoitetaan?

Mihinkäs se orkkis ecu katosi jos mersulla vaihdettiin uus, sehän on sun omaisuutta.
Vastaa Viestiin