Ai se oot sinä. Yritin soittaa yks päivä. Jos minä oon luvannu ostaa, niin kyllä minä sanani pidän. Vasen vetari on jo hyllyssä valmiina varalla. Oli jotain kl:n eco varastoa ja kohtuullinen hinta. Mb-osan joku vanha sivu sanoi yhdelle vetarille 1800 hinnaksi.
Oikea puoli tuntu olevan vielä enemmän kulunut ku vasen. Eli vaihtoon joutaa. Toisaalta pyörii nyt aika ok. Vetoa on. Kolinaa ei. Vielä. Yritetty sievästi hakata irti että vaihtaa sisempi kumi, mutta ei lähde irti ku hakkaa, niin vissiin sama ku väkivaltaa ja irti. Ja uusi tilalle. Vasen lähti helposti, sokka oli vissiin vähän löysä. Pitäisi joku homma tehdä noihin että lähtee irti sitte ku taas tarvii. Löysätä sokkaa jotenkin valmiiksi?
Ei tunnu rahan meno loppuvan. Hiluxi ei menny leimasta läpi. Meinasi inssi vielä sanoa että edessä iskari pitää vaihtaa ku vähän väljä. Sanoin että et laita siitä paperille, jos hommaan uuden alustan koko autoon. Alkaa ottaa päähän ku niin jäykkää latia takana että potkii aina vastaan joka montussa. Jos panee omen alustan täydellisenä, niin toivottavasti loppuu sekin potkiminen..
No takana ei ollu jarruja ollenkaan. Ja alapallo väljä. Pitää tutkia saako alb painetta tarpeeksi. Säätää tankoa ylöspäin aluksi niin jos tulee enemmän painetta taakse.
Kesäksi pitää etsiä vanteet jostain, mielellään alkuperäiset. Ja suorat. Tarjottu jo 18" sport-mallia suhteellisen hyvillä renkailla. Pittää miettiä. Aika vähän torissa myynnissä mitään järkevää. Yhden samanlaiset 17" oli myynnissä 300e renkaineen mutta näytti jo menneen. Kaikkea viitsi kerralla hankkia ku koko ajan jotain tulee eteen....
Alustaa tänään viimeksi katsonut ja sen korkeutta. Kyllä kai tuon kans voisi elää. Ei se sporttinen ole mutta kaikki nelostielle rekan alustasta pudonneet jäät on menny kyllä alta ilman osumia. Ja on mukava ajaa. Toki vähän outo näky ku korkea ja 17" alla.
Että miten sen nyt ottaa. Mukavuus vaiko ulkonäkö? En minäkään komea ole mutta on mulla ihan mukavaa muuten. Etenkin pikku päissään..