Thyyningiä
Thyyningiä
S320L -97
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1222
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Kauhee lintulauta ja toinenkin, siinä on ässää raiskattu monelta kantilta
Spoilereista puheen ollen, tekis mieli joskus käydä ripottelemassa jyviä naapurin BMWn spoikalle ja talipallo peilin kulmaan. Olis siinä ihmettelemistä äijällä kun, ennen töihin lähtöä sais hätistellä 10 punatulkkua ja muuta kävyn syöjää hevonkuuseen
Spoilereista puheen ollen, tekis mieli joskus käydä ripottelemassa jyviä naapurin BMWn spoikalle ja talipallo peilin kulmaan. Olis siinä ihmettelemistä äijällä kun, ennen töihin lähtöä sais hätistellä 10 punatulkkua ja muuta kävyn syöjää hevonkuuseen
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
radikkaalia
onhan noi tietty aikas radikaaleja pelejä. alkaa nyt uuden karheita ässiä tuunaamaan, mutta toisaalta näyttää työn jälki ihan hyvältä. makuasiaahan se vain on.
Itse olen sitä mieltä, että miksi sitä jotain japanin rimpulaa tai haurasta ranskatarta rakentaa, mersu on hyvä kohde, mutta kun auto on niin hyvä sellaisenaan niin täytyy vain olla tosi tarkka mitä tekee.
Pitää vähän nostaa pojille hattua että uskaltavat alkaa oikeesti jo hienoa hyventämään tietäen että kritiikki on todella kovaa tuossa sarjassa.
Itse olen sitä mieltä, että miksi sitä jotain japanin rimpulaa tai haurasta ranskatarta rakentaa, mersu on hyvä kohde, mutta kun auto on niin hyvä sellaisenaan niin täytyy vain olla tosi tarkka mitä tekee.
Pitää vähän nostaa pojille hattua että uskaltavat alkaa oikeesti jo hienoa hyventämään tietäen että kritiikki on todella kovaa tuossa sarjassa.
Mielettömät siivet
Onpa laitettuna kiitettävän kokoinen taso Mesen takaluukulle! Pohojanmaalla vastaavia näkee esim. Kauhavan Lennoston hävittäjissä!
Eipä taitaisi meikäläisen 200 Ree kulkea 80 kovempaa noilla siivillä ja kumeilla?? Tuolle alimmaisellekkin siivelle nauretaan, jos sen laittaa riisseliin!
Eipä taitaisi meikäläisen 200 Ree kulkea 80 kovempaa noilla siivillä ja kumeilla?? Tuolle alimmaisellekkin siivelle nauretaan, jos sen laittaa riisseliin!
Voe ristus mitä vehkeitä. On meijänkin Mesen alla madallus satsi mutta se sininen 500 SL oli HURJA! .
Kiva olis nähä mitä illalla olis ko. autosta jäljellä kun meijän muori ruoskis päivän hiekkateillä routaheitteisiin.
Kiva olis nähä mitä illalla olis ko. autosta jäljellä kun meijän muori ruoskis päivän hiekkateillä routaheitteisiin.
Näin kirjoitteli Puntti
Ex. Mese Cdi220T aut. -98
V70Tdi aut. -98
Masa 323 F 1.6i aut. -92
" Laiska ei jaksa keppiä hämmentää! "
Ex. Mese Cdi220T aut. -98
V70Tdi aut. -98
Masa 323 F 1.6i aut. -92
" Laiska ei jaksa keppiä hämmentää! "
Nii...mut onkos tuohon laittomuuteen tullut joku muutos?AM kirjoitti:Minun makuun iso osa autoista.Siis ne joissa ei mitään lintulautoja!
Nuo sikamatalat ässät taitaa olla noita jenkkilän hydraulijousitus virityksiä joista saa todella korkeankin jos vain sitä haluaa Harmi kun ne on kielletty täällä suomen maassa.No ilman joustoa olisikin ehkä ikävä ajella...
totesi näin Topicissa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=1988raul kirjoitti:Jep, laki muuttui juurikin heinäkuussa. Kaveri ainakin lähtee seuraavaksi projektikseen hakemaan mikkihiirimaasta '62 Cadillaciin hydrauleja...
On ilmeisesti ainakin jollain tavoin "vapautuneet" nuo säännökset, kun olen itse aina luullut että jousien lyhentäminen "laikkaamalla" olis lainvastaista, mutta ei näytä olevan ainakaan tuon AKE:n dokumentin mukaan: http://ffp-motorsport.com/tuning/alusta2.php (en väitä että tuolla toimenpiteellä päästäisiin toimivuuden kannalta ehkä parhaaseen lopputulokseen, mutta sallittua kuitenkin)
Niin jos ne hydraulitkin olisivat....nehän ois ostoslistalla alta aikayksikön....
Tuolla FFp:n saitilla muitakin hyödyllisiä tekstejä, vaikke V.A.G:ia omistakkaan. http://ffp-motorsport.com/tuning/index.php
PS. AM, tyylikkäät vanteet 18"?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".Ja nuo FFP:n sivut ovat todella asialliset,tietoa löytyy kaikille ja varsinkin V.A.G. autojen omistajille.Asiantuntijoita sivuilla riittää ja tuo tekstit osio on hyvä, olisikohan mersuforumillekin mahdollista väsätä samantyylinen...
Nuo jousituspykälät kai sitten muuttuneet, pitäisiköhän alkaa väsäämään jonkinlaista hydraulialustaa
Nuo jousituspykälät kai sitten muuttuneet, pitäisiköhän alkaa väsäämään jonkinlaista hydraulialustaa
Upeat tod.maar!AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista
t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Kyllä renkaat kuluu nopeasti,edellisillä vanteilla olleilla renkailla pääsin reilu 10tkm...Nyt alla eri merkkiset, saa nähdä miten näiden käy!Uria ei mitenkään älyttömästi hae tai sitten siihen on jo tottunut!Juhana kirjoitti:Upeat tod.maar!AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista
t. J
On se sen arvoista,ehkä,renkaita varten rahaa nostaessa käy kyllä muunkinlaisia ajatuksia mielessä
Varmasti näin , itse on kyllä sitä mieltä että auto on tehty valmiiksi jo tehtaalla, ainakin alustan suhteen. Pilalle ne menee kun ruvetaan laskemaan =)AM kirjoitti:Kyllä renkaat kuluu nopeasti,edellisillä vanteilla olleilla renkailla pääsin reilu 10tkm...Nyt alla eri merkkiset, saa nähdä miten näiden käy!Uria ei mitenkään älyttömästi hae tai sitten siihen on jo tottunut!Juhana kirjoitti:Upeat tod.maar!AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista
t. J
On se sen arvoista,ehkä,renkaita varten rahaa nostaessa käy kyllä muunkinlaisia ajatuksia mielessä
näitä laskettuja autoja + isot vanteet, matalat renkaat , käy aina pajalla silloin tällöin valittamassa "huonoa ajettavuutta"
hiljaseksi menee kun asentaja räsäyttää sanoa tyyliin "entäs jos laitat jouset autoosi, tehdään sen jälkeen pyöränkulmat siihen" jos ei silti toimi niin ruvetaan sitten etsimään _vikaa_ autosta =).
puhumattakaan että tälläiset alustat tahtoo syödä enemmän kallistuksenvakaajan yhdystankoja jne jne.
itse ajelen polkupyörällä :D
Jack kirjoitti:Varmasti näin , itse on kyllä sitä mieltä että auto on tehty valmiiksi jo tehtaalla, ainakin alustan suhteen. Pilalle ne menee kun ruvetaan laskemaan =)AM kirjoitti:Kyllä renkaat kuluu nopeasti,edellisillä vanteilla olleilla renkailla pääsin reilu 10tkm...Nyt alla eri merkkiset, saa nähdä miten näiden käy!Uria ei mitenkään älyttömästi hae tai sitten siihen on jo tottunut!Juhana kirjoitti:Upeat tod.maar!AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista
t. J
On se sen arvoista,ehkä,renkaita varten rahaa nostaessa käy kyllä muunkinlaisia ajatuksia mielessä
näitä laskettuja autoja + isot vanteet, matalat renkaat , käy aina pajalla silloin tällöin valittamassa "huonoa ajettavuutta"
hiljaseksi menee kun asentaja räsäyttää sanoa tyyliin "entäs jos laitat jouset autoosi, tehdään sen jälkeen pyöränkulmat siihen" jos ei silti toimi niin ruvetaan sitten etsimään _vikaa_ autosta =).
puhumattakaan että tälläiset alustat tahtoo syödä enemmän kallistuksenvakaajan yhdystankoja jne jne.
no nyt tulee kyllä vastaväitettä, ei se ajettavuus madalluksesta huonone, riippuu tietenkin tapauksesta, tehdäänhän tehtaallakin madallusvarusteita autoja, esim. sportline yms.
tekstistä tulee vaan väkisen mieleen että aina jos madaltaa niin ajettavuus häviää