Thyyningiä

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Thyyningiä

Viesti Kirjoittaja markku »

S320L -97
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

no mutta huh huh!

aika lailla on mauttomia tekeleitä, mutta mahtuu joukkoon pari ihan hyvääkin.
Avatar
JPS
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Ma 25.08.2003 20:13
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja JPS »

Vanteet tuppaa olee ihan hirveitä kromikiekkoja järestään. En tykkää :(
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Toi on jo ihan sairasta pilaa :evil: :evil: :cry:
230 C 1978
Avatar
pakman
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 09.09.2003 16:04
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja pakman »

Kyllähän toi muuten menis kromivanteineen jne., mut toi toinen spoikka on ihan kaamee. Olis ees ottanut alkuperäisen pois.
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1222
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Toi isompi lintulauta on ihan törkee! :shock:

Tää on varmaan niitä typpejä että rahaa on mutta makua ei.
Vai ei yks spoileri riitä pitään persettä tienpinnassa... :roll:
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Kauhee lintulauta ja toinenkin, siinä on ässää raiskattu monelta kantilta :cry:

Spoilereista puheen ollen, tekis mieli joskus käydä ripottelemassa jyviä naapurin BMWn spoikalle ja talipallo peilin kulmaan. Olis siinä ihmettelemistä äijällä kun, ennen töihin lähtöä sais hätistellä 10 punatulkkua ja muuta kävyn syöjää hevonkuuseen :lol:
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Vieras001
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2964
Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58

Viesti Kirjoittaja Vieras001 »

..
Viimeksi muokannut Vieras001, Su 19.10.2008 01:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pb142
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 05.05.2003 20:02

radikkaalia

Viesti Kirjoittaja pb142 »

onhan noi tietty aikas radikaaleja pelejä. alkaa nyt uuden karheita ässiä tuunaamaan, mutta toisaalta näyttää työn jälki ihan hyvältä. makuasiaahan se vain on.

Itse olen sitä mieltä, että miksi sitä jotain japanin rimpulaa tai haurasta ranskatarta rakentaa, mersu on hyvä kohde, mutta kun auto on niin hyvä sellaisenaan niin täytyy vain olla tosi tarkka mitä tekee.

Pitää vähän nostaa pojille hattua että uskaltavat alkaa oikeesti jo hienoa hyventämään tietäen että kritiikki on todella kovaa tuossa sarjassa.
o728006
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Pe 04.04.2003 10:30
Paikkakunta: Vaasa

Mielettömät siivet

Viesti Kirjoittaja o728006 »

Onpa laitettuna kiitettävän kokoinen taso Mesen takaluukulle! Pohojanmaalla vastaavia näkee esim. Kauhavan Lennoston hävittäjissä!
Eipä taitaisi meikäläisen 200 Ree kulkea 80 kovempaa noilla siivillä ja kumeilla?? Tuolle alimmaisellekkin siivelle nauretaan, jos sen laittaa riisseliin!
Avatar
10tumppi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Ke 16.07.2003 09:05
Paikkakunta: Etelä-savo

Viesti Kirjoittaja 10tumppi »

Voe ristus mitä vehkeitä. On meijänkin Mesen alla madallus satsi mutta se sininen 500 SL oli HURJA! :shock: .

Kiva olis nähä mitä illalla olis ko. autosta jäljellä kun meijän muori ruoskis päivän hiekkateillä routaheitteisiin. :D
Näin kirjoitteli Puntti
Ex. Mese Cdi220T aut. -98
V70Tdi aut. -98
Masa 323 F 1.6i aut. -92

" Laiska ei jaksa keppiä hämmentää! "
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Minun makuun iso osa autoista.Siis ne joissa ei mitään lintulautoja!
Nuo sikamatalat ässät taitaa olla noita jenkkilän hydraulijousitus virityksiä joista saa todella korkeankin jos vain sitä haluaa 8) Harmi kun ne on kielletty täällä suomen maassa.No ilman joustoa olisikin ehkä ikävä ajella...
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

AM kirjoitti:Minun makuun iso osa autoista.Siis ne joissa ei mitään lintulautoja!
Nuo sikamatalat ässät taitaa olla noita jenkkilän hydraulijousitus virityksiä joista saa todella korkeankin jos vain sitä haluaa 8) Harmi kun ne on kielletty täällä suomen maassa.No ilman joustoa olisikin ehkä ikävä ajella...
Nii...mut onkos tuohon laittomuuteen tullut joku muutos?
raul kirjoitti:Jep, laki muuttui juurikin heinäkuussa. Kaveri ainakin lähtee seuraavaksi projektikseen hakemaan mikkihiirimaasta '62 Cadillaciin hydrauleja...
totesi näin Topicissa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=1988

On ilmeisesti ainakin jollain tavoin "vapautuneet" nuo säännökset, kun olen itse aina luullut että jousien lyhentäminen "laikkaamalla" olis lainvastaista, mutta ei näytä olevan ainakaan tuon AKE:n dokumentin mukaan: http://ffp-motorsport.com/tuning/alusta2.php (en väitä että tuolla toimenpiteellä päästäisiin toimivuuden kannalta ehkä parhaaseen lopputulokseen, mutta sallittua kuitenkin)

Niin jos ne hydraulitkin olisivat....nehän ois ostoslistalla alta aikayksikön.... :D

Tuolla FFp:n saitilla muitakin hyödyllisiä tekstejä, vaikke V.A.G:ia omistakkaan. http://ffp-motorsport.com/tuning/index.php

PS. AM, tyylikkäät vanteet :D 18"?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".Ja nuo FFP:n sivut ovat todella asialliset,tietoa löytyy kaikille ja varsinkin V.A.G. autojen omistajille.Asiantuntijoita sivuilla riittää ja tuo tekstit osio on hyvä, olisikohan mersuforumillekin mahdollista väsätä samantyylinen... :?

Nuo jousituspykälät kai sitten muuttuneet, pitäisiköhän alkaa väsäämään jonkinlaista hydraulialustaa 8)
Avatar
Juhana
Valvoja
Valvoja
Viestit: 200
Liittynyt: Ma 07.07.2003 10:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juhana »

AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Upeat tod.maar!
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista 8)

t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Avatar
tupis
Mersumies
Mersumies
Viestit: 676
Liittynyt: Su 20.04.2003 21:58
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja tupis »

toi lintulautahan ois hyvä piknikillä ei tartte pöytää vaan voi popsia eväät lintulaudalta muuten tosi mauton (mun mielipide),mutta herättää huomiota
Avatar
emppu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 347
Liittynyt: La 03.05.2003 16:15
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja emppu »

aivan mahtavia pelejä! Olispa suomipojallakin rahaa tehdä tollaisia...
Niin kauan kun on tuulia, on haistelijoita.
Niin kauan kun on perseitä, on nuolijoita.
CE 300 24v -91 Ex
ML 270cdi -05 Ex
Ford F350 Hd Edition -05 Ex
Audi A6 3.0 TDI quattro -09
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Juhana kirjoitti:
AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Upeat tod.maar!
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista 8)

t. J
Kyllä renkaat kuluu nopeasti,edellisillä vanteilla olleilla renkailla pääsin reilu 10tkm...Nyt alla eri merkkiset, saa nähdä miten näiden käy!Uria ei mitenkään älyttömästi hae tai sitten siihen on jo tottunut!
On se sen arvoista,ehkä,renkaita varten rahaa nostaessa käy kyllä muunkinlaisia ajatuksia mielessä :?
Jack
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 12.11.2003 16:39

Viesti Kirjoittaja Jack »

AM kirjoitti:
Juhana kirjoitti:
AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Upeat tod.maar!
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista 8)

t. J
Kyllä renkaat kuluu nopeasti,edellisillä vanteilla olleilla renkailla pääsin reilu 10tkm...Nyt alla eri merkkiset, saa nähdä miten näiden käy!Uria ei mitenkään älyttömästi hae tai sitten siihen on jo tottunut!
On se sen arvoista,ehkä,renkaita varten rahaa nostaessa käy kyllä muunkinlaisia ajatuksia mielessä :?
Varmasti näin , itse on kyllä sitä mieltä että auto on tehty valmiiksi jo tehtaalla, ainakin alustan suhteen. Pilalle ne menee kun ruvetaan laskemaan =)

näitä laskettuja autoja + isot vanteet, matalat renkaat , käy aina pajalla silloin tällöin valittamassa "huonoa ajettavuutta"

hiljaseksi menee kun asentaja räsäyttää sanoa tyyliin "entäs jos laitat jouset autoosi, tehdään sen jälkeen pyöränkulmat siihen" jos ei silti toimi niin ruvetaan sitten etsimään _vikaa_ autosta =).

puhumattakaan että tälläiset alustat tahtoo syödä enemmän kallistuksenvakaajan yhdystankoja jne jne.
itse ajelen polkupyörällä :D
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12596
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Jack kirjoitti:
AM kirjoitti:
Juhana kirjoitti:
AM kirjoitti:Vanteet tosiaan AMG:n 9"x18".
Upeat tod.maar!
Kuluuko kumit niin nopsaan kuin oon kuullu väitetyn? Hakee varmaan myös uria aika tehokkaasti..? Mut ois se sen arvoista 8)

t. J
Kyllä renkaat kuluu nopeasti,edellisillä vanteilla olleilla renkailla pääsin reilu 10tkm...Nyt alla eri merkkiset, saa nähdä miten näiden käy!Uria ei mitenkään älyttömästi hae tai sitten siihen on jo tottunut!
On se sen arvoista,ehkä,renkaita varten rahaa nostaessa käy kyllä muunkinlaisia ajatuksia mielessä :?
Varmasti näin , itse on kyllä sitä mieltä että auto on tehty valmiiksi jo tehtaalla, ainakin alustan suhteen. Pilalle ne menee kun ruvetaan laskemaan =)

näitä laskettuja autoja + isot vanteet, matalat renkaat , käy aina pajalla silloin tällöin valittamassa "huonoa ajettavuutta"

hiljaseksi menee kun asentaja räsäyttää sanoa tyyliin "entäs jos laitat jouset autoosi, tehdään sen jälkeen pyöränkulmat siihen" jos ei silti toimi niin ruvetaan sitten etsimään _vikaa_ autosta =).

puhumattakaan että tälläiset alustat tahtoo syödä enemmän kallistuksenvakaajan yhdystankoja jne jne.

no nyt tulee kyllä vastaväitettä, ei se ajettavuus madalluksesta huonone, riippuu tietenkin tapauksesta, tehdäänhän tehtaallakin madallusvarusteita autoja, esim. sportline yms.

tekstistä tulee vaan väkisen mieleen että aina jos madaltaa niin ajettavuus häviää :x
Vastaa Viestiin