.

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vieras001
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2964
Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58

.

Viesti Kirjoittaja Vieras001 »

..
Viimeksi muokannut Vieras001, Su 19.10.2008 02:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vieras001
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2964
Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58

Viesti Kirjoittaja Vieras001 »

..
Viimeksi muokannut Vieras001, Su 19.10.2008 02:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami S
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 184
Liittynyt: La 26.04.2003 20:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami S »

Näyttäs Free Air asennukselle, loppujen lopuksi aika nerokkaasti asennettu. Voi loppujen lopuksi toimia aika hyvin tiiviissä mersussa.
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

Sami S kirjoitti:Näyttäs Free Air asennukselle, loppujen lopuksi aika nerokkaasti asennettu. Voi loppujen lopuksi toimia aika hyvin tiiviissä mersussa.
Free-air soi todella hyvin tiettyyn pisteesen asti (eli toimii tosi hyvin normaalikuuntelussa)

Mutta toimii todellakin vain sivistyneessä kuuntelussa. Jos vähääkään on taipumusta kovempaan kuunteluun --> ei kannata pilata elementtiä turhaan.

Kokeiltu on.

Jos on sellaista tyyppiä että esim. 8" on riittävä subbarin koko, niin kannattaa kokeilla isompaakin elementtiä free-airina.
Meille muille joille se 8" ei riitä, ei kannata free-airiakaan kokeilla. :wink:
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Free-air

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Asensin kerran 2 kpl 12" Pioneereja free-airina kunnon vahvarin kera eikä tullut kuin paha mieli.

Seuraavaan laitteistoon farmarin peräkoppaan tulikin lyötyä 2x12" isobarik-asennuksella ja siitä taas tuli kuulovaurio :shock:

Mutta kyllä soi.

Ikinä enää en asenna free-airia mihinkään.

T: Henkka

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Vastaa Viestiin