.
Free-air soi todella hyvin tiettyyn pisteesen asti (eli toimii tosi hyvin normaalikuuntelussa)Sami S kirjoitti:Näyttäs Free Air asennukselle, loppujen lopuksi aika nerokkaasti asennettu. Voi loppujen lopuksi toimia aika hyvin tiiviissä mersussa.
Mutta toimii todellakin vain sivistyneessä kuuntelussa. Jos vähääkään on taipumusta kovempaan kuunteluun --> ei kannata pilata elementtiä turhaan.
Kokeiltu on.
Jos on sellaista tyyppiä että esim. 8" on riittävä subbarin koko, niin kannattaa kokeilla isompaakin elementtiä free-airina.
Meille muille joille se 8" ei riitä, ei kannata free-airiakaan kokeilla.
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Free-air
Asensin kerran 2 kpl 12" Pioneereja free-airina kunnon vahvarin kera eikä tullut kuin paha mieli.
Seuraavaan laitteistoon farmarin peräkoppaan tulikin lyötyä 2x12" isobarik-asennuksella ja siitä taas tuli kuulovaurio
Mutta kyllä soi.
Ikinä enää en asenna free-airia mihinkään.
T: Henkka
Seuraavaan laitteistoon farmarin peräkoppaan tulikin lyötyä 2x12" isobarik-asennuksella ja siitä taas tuli kuulovaurio
Mutta kyllä soi.
Ikinä enää en asenna free-airia mihinkään.
T: Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"