ei käy kylmänä!

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mikko1981
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

ei käy kylmänä!

Viesti Kirjoittaja mikko1981 »

Kyseessä siis on w201 2.0b KAASARI!
Auto ei meinaa käydä käynnistyksen jälkeen tyhjäkäyntiä pakkassäällä ilman kaasun luputusta.
Tämä vika eritoten silloin kun on ollut lämmityksessä.
Sitten kun vähä lämpeää niin ei mitään onkelmia.
edesmennyt
W201
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja pera8x »

onko automaatti ryypyllä? jos on niin vika luultavasti siinä, että lohkolämppäriä käytettäessä nesteet siinä ryypyn määrän säätäjä tunnistimessa lämpiää, mutta muualta ei ja kone luulee, että se on lämmin, vaikka ei oikeasti ole. niin silloin ryyppyä ei ole tarpeeksi, jolloin käy huuonosti. tollasia vikoja on jossain automaatti ryyppysissä vehkeissä. en ole tutustunu tarkemmin, mutta siinä mun vika diaknoosi.
W201 250DT 20V
w201 190E
jarno..
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja jarno.. »

itsellä oli samaa vikaa samalla koneella, ryyppy meni liian aikaisin pois päältä.. lämmitettynä aikalailla heti
mikko1981
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

arvasin

Viesti Kirjoittaja mikko1981 »

pera8x kirjoitti:onko automaatti ryypyllä? jos on niin vika luultavasti siinä, että lohkolämppäriä käytettäessä nesteet siinä ryypyn määrän säätäjä tunnistimessa lämpiää, mutta muualta ei ja kone luulee, että se on lämmin, vaikka ei oikeasti ole. niin silloin ryyppyä ei ole tarpeeksi, jolloin käy huuonosti. tollasia vikoja on jossain automaatti ryyppysissä vehkeissä. en ole tutustunu tarkemmin, mutta siinä mun vika diaknoosi.
Itse ajattelin juuri samoin. :D
edesmennyt
W201
Vastaa Viestiin