Kellään täällä kokemuksia,omistuksessa 500E
Joo taitaa olla mulla toi ens VKL jo aika buukattu LA & SU päivät, et joskus SU iltana ois varmaa oikeestaa ainoa milloin ois aikaa, mut eihän sota yhtä Mersumiestä kaipaa....Jos paiväsaikaan ois muille sovelias aika.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Mitenkäs ois "kokoontuminen" jossain paikassa X ja olkoon X tässä tapauksessa vaikka huoltoasema Kyminympyrässä merkkiä TB, Kuusankoskella, siihen ainakin kaikki osaa ja ketkä ei niin ne on siihen tosi helppo opastaa. Siintä jos sitten suunnata "talliin", en usko et sinne kukaan ihmeemmin murtautuisi vaikka osoitteen tähän laittaisi, eikä varmaan huomiota herättämättä onnistuisikaan, mutta kuitenkin.
Eli jos Juhis, miten pääset irtautumaan, niin ilmottele, muille vissiin käy aika hyvin??
Eli jos Juhis, miten pääset irtautumaan, niin ilmottele, muille vissiin käy aika hyvin??
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Re: 500 e
Kävin noita koneja sekä bilsteineitä(?) kyselemässä ja muistatko miten onnistuit ne konit tilaamaan, ku ei uskalla oikein arvaamalla tilata? Kun ei suoraan tunne.jamppa kirjoitti: . Mitä tohon pakoputkihommaan tulee niin,ekat kaksimetriä maksaa noin 2000€ ja loput varmaan saman verran.Näihin meseihin saat helyjä MB-stock Vantaa,on erikois mese tavaraa.Myös Veho suodattimet on ihan kohtuuhintaisia .
Alustaan ei tartte muuta kun laittaa eteen säädettävät Konit.
Niin, mitäs osia tuoltä MB-stockista kannattaa kysellä, siis huonosti itseänsä taas ilmaisten, mut jos pääsit kärryille..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
volvoni (hävettää kyllä täällä,,,,)
PT kirjoitti:Anteeksi, en ehtinyt koneelle viikonloppuna, mut mitenkäs tulevan viikonloppuna, onnistuuko?? Tai mulle ainakin siin perjantai "iltana", lauantai aamu, päivä, sunnuntai päivä, ilta. Jospa ajan kanssa saataisiin tuo onnistumaan.
Onko tämä UPM-hemmon auto siinä allasparkissa yleensä?? Sattunut joskus coupe siinä silmään!
Juhis, ei onnistunut tuo maili juttu, jos yritit lähettää, eikä tosin tuo vastaus osiokaan tuonut toivottua tulosta sinnepäin.. Mut mitenkäs paljon ne "bileet" siun viikonloppua sotkee, onnistuuko tuo katselmus?
Sit niita vanteita, 18":sia, kyllä kiitos kiinnostaa, missä päin noin suurin piirtein? Ja sit se hinnan sorvaus.. No joo.. Mielenkiinnosta, entisenä Volvomiehenä, mihin volvoon päädyit??
Niin sorruin 95- 850 farkkuun 2,5l 20v autom. ihan ok autolta tuntuu, ehkä hiukka hmm kova verrattuna mersuun, mutta ihan ok.
ne vanteet on hiukka vaiheessa, ku ne osin liittyy vielä autonvaihtoon (pitkä ja surulinen tarina) mutta jos selkenee niin kerron kyllä. Olisko joku 900-1000€ /tarjouksia
No oiskohan joku klo 18:00 paha?PT kirjoitti: Eli jos Juhis, miten pääset irtautumaan, niin ilmottele, muille vissiin käy aika hyvin??
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Re: volvoni (hävettää kyllä täällä,,,,)
Eli jospa alustavasti lyödään se 18.00 lukkoon, eli siihen Kyminkulman TB:n pihaan/sisälle ja siintä sitten etiäpäin. Kuinka monilla teist on toistenne numeroita, jos joku tulee "vähän" myöhässä, nii soittelemalla löytää paikan.
Niin sorruin 95- 850 farkkuun 2,5l 20v autom. ihan ok autolta tuntuu, ehkä hiukka hmm kova verrattuna mersuun, mutta ihan ok.
ne vanteet on hiukka vaiheessa, ku ne osin liittyy vielä autonvaihtoon (pitkä ja surulinen tarina) mutta jos selkenee niin kerron kyllä. Olisko joku 900-1000€ /tarjouksia[/quote]
Eli nuo oli pelkät vanteet, ilman renkaita? Ehditään sitä viel ihmetellä, kesään on aikaa ja kyl tuo noilla alkuperäsilläkin kulkee..
pb142 kirjoitti:[
Niin sorruin 95- 850 farkkuun 2,5l 20v autom. ihan ok autolta tuntuu, ehkä hiukka hmm kova verrattuna mersuun, mutta ihan ok.
ne vanteet on hiukka vaiheessa, ku ne osin liittyy vielä autonvaihtoon (pitkä ja surulinen tarina) mutta jos selkenee niin kerron kyllä. Olisko joku 900-1000€ /tarjouksia[/quote]
Eli nuo oli pelkät vanteet, ilman renkaita? Ehditään sitä viel ihmetellä, kesään on aikaa ja kyl tuo noilla alkuperäsilläkin kulkee..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
E-500
Eli oma autoni 500 E on varustettu näillä koni-iskareilla jo Saksassa.
Mutta tämä MB-Stock mies kerkesi jo kauppaamaan niitä ,ennenkuin kerroin jo omistavani ne. Mitä pakoputkeen tulee , niin MB-Stocista saat ainakin orkkis putket tai tehoputket (Jos teetätät jossain ,niin alkuputket on ainakin sen verran omintakeiset ,että käyttäisin orkkiksia.) Myös Carssonit saat samastapaikasta tai jotain muita rengas/vanne yhdistelmiä ,varmaan 20 tuumaan asti.Varoituksen sana Mb-Stock isäntä on persoona ,ei lämpene renkaan potkijille, mutta 500:sen kuskit on tervetulleita.
Jos liikut etelässä ,laita yhteystietosi tonne yksityispuolelle,voit vaikka käydä tämän meikäläisen mesen tykönä.
Terveisin Jamppa
mersuja on
Mutta tämä MB-Stock mies kerkesi jo kauppaamaan niitä ,ennenkuin kerroin jo omistavani ne. Mitä pakoputkeen tulee , niin MB-Stocista saat ainakin orkkis putket tai tehoputket (Jos teetätät jossain ,niin alkuputket on ainakin sen verran omintakeiset ,että käyttäisin orkkiksia.) Myös Carssonit saat samastapaikasta tai jotain muita rengas/vanne yhdistelmiä ,varmaan 20 tuumaan asti.Varoituksen sana Mb-Stock isäntä on persoona ,ei lämpene renkaan potkijille, mutta 500:sen kuskit on tervetulleita.
Jos liikut etelässä ,laita yhteystietosi tonne yksityispuolelle,voit vaikka käydä tämän meikäläisen mesen tykönä.
Terveisin Jamppa
mersuja on
Re: E-500
Kiitos kutsusta, pitää ilmotella ku pitää alkaa kahvia lämmittämään.jamppa kirjoitti:Eli oma autoni 500 E on varustettu näillä koni-iskareilla jo Saksassa.
Mutta tämä MB-Stock mies kerkesi jo kauppaamaan niitä ,ennenkuin kerroin jo omistavani ne. Mitä pakoputkeen tulee , niin MB-Stocista saat ainakin orkkis putket tai tehoputket (Jos teetätät jossain ,niin alkuputket on ainakin sen verran omintakeiset ,että käyttäisin orkkiksia.) Myös Carssonit saat samastapaikasta tai jotain muita rengas/vanne yhdistelmiä ,varmaan 20 tuumaan asti.Varoituksen sana Mb-Stock isäntä on parsoona ,ei lämpene renkaan potkijille, mutta 500 sen kuskit on tervetulleita.
Jos liikut etelässä ,laita yhteystietosi tonne yksityispuolelle,voit vaikka käydä tämän meikäläisen mesen tykönä.
Terveisin Jamppa
mersuja on
Sen mitä auton alla olen ollu, nii kyl ne putket näytti aika mielenkiintoisilta, tuolleen lievästi sanottuna vaan.. Pitää sitä setää lähestyä, luulis ainakin tietävän mitkä sinne käy, jos on niitä alkanut kauppaamaan. Tosin eipä tuo Vantaa(tai jossain siellä)missä tuo sijaitsee ole ylitsepääsemättömän matkan päässä, vaikka kävis kääntymässä joskus.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Onko nuo halvemmat sitten tuonti autoja, eli samoja ku mitä meki tuolta saksasta saadaan, tosin halvemmalla.. Kun taas osa noista 500E maksaa sit jo yli 20000€?? Eihän se ole tietenkään tyhmä kuka pyytää, vaan..gbc kirjoitti:jos jollaki kiinnostaa 500E tai E500 Meset niin niitä löytyy täältä Ruotsin maaltakin aika laaja valikoima.....halvimmat siinä 9000 euron pintaan....
kävin kesällä koeajamassa tuollaista ja kyllähän se makeasti kulkee.....
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Re: Kellään täällä kokemuksia,omistuksessa 500E
Terve!
Onnittelut maailman parhaan urheiluauton valinnasta. En usko, että kohtaat ongelmia moottorin kestävyyden kanssa. Ja jos kohtaa, korjaukset eivät ole siinä suuruusluokassa kuin uusimpien mallien kohdalla.
Pidän järkevänä ajatustasi lievään rakenteluun, jolla ei rajusti muuteta auton muotoa. Itse olen pitänyt etuna sitä, etteivät autosta muut kuin alaan perehtyneet erota sen todellista luonnetta, joka siitä kyllä tarvittaessa löytyy. Omalla kohdalla teen pakoputkiston uudelleen kateista eteenpäin korvaamalla väliäänenvaimentimen vetämällä kateista tulevat putket yhteen ja siitä peräpöntölle yhdellä 3":n putkella. Peräpöntön valmistaa Martelius ja se tehdään siten, että ulostulo on edelleen sivistyneesti melko näkymättömissä. Virtaus ( ja tietysti äänet ) ovat vakioputkistoa selvästi paremmat.
Moottorin kohdalla nykyinen voima varmaankin riittää, mutta jos haluat lisää voimaa, niin voisit harkita Brabuksen pajaa. Itselläni on Brabuksen tekemä normaali 500:sta rakentama 6 litrainen moottori, jonka teholukemat ovat nousseet 409 hevosvoimaan. Vääntöäkin on tullut lisää, mitta lukemaa en muista. Huippunopeutta en tiedä, kun mittari loppuu 260 km/h ja kun tuo nopeuden saavuttaminen tapahtuu tosi äkäisesti.
Vannekooksi suosittelisin 18 tai 19 tuumaista: Carlssonit löytyy esim MB-Stockista Vantaalta, mutta ne ovat kalliit. Muitakin vanteita löytyy esim. TS-aluradilta Saksasta, jolloin saat koko paketin renkaineen järkevään hintaan. Pitäisin 8,5" edessä ja 9,5" takana autoon parhaiten sopivana. Itselläni oli aluksi 9,5" edessä ja 10" takana, mutta ne ovat Suomeen liian isot. Jarrujen paranteluissa kannattaa käyttää malttia varsinkin jos teet tämän Movitin 380 jarruilla ( omassa autossani ). Tällöin kohtaat kyllä todella hankalan vanneongelman kun jarrujen kanssa ei yksinkertaisesti mahdu juuri mikään vanne. Jarrut ovat kyllä tuon parannuksen jälkeen parhaat mitä löytyy. Regaskokona ehkä paras on edessä 235 leveys ja takana 265 tai 255. Kannattaa olla tarkkana ofsetin kanssa, koska liian pieni ofset esim 265 renkaan kanssa tekee auton Suomen uraisilla teillä hiukkasen liian uraherkäksi.
Toivoisin Sinun kertovan muillekin kokemuksistasi unelma-auton parissa. Uskoisin monen olevan kokemuksistasi kiinnostunut, koska tämä unelma-auto on nykyisin Saksasta tuotuna jo hyvin monen tavallisen ihmisen ulottuvilla.
Ystävällisin terveisin
JK
Onnittelut maailman parhaan urheiluauton valinnasta. En usko, että kohtaat ongelmia moottorin kestävyyden kanssa. Ja jos kohtaa, korjaukset eivät ole siinä suuruusluokassa kuin uusimpien mallien kohdalla.
Pidän järkevänä ajatustasi lievään rakenteluun, jolla ei rajusti muuteta auton muotoa. Itse olen pitänyt etuna sitä, etteivät autosta muut kuin alaan perehtyneet erota sen todellista luonnetta, joka siitä kyllä tarvittaessa löytyy. Omalla kohdalla teen pakoputkiston uudelleen kateista eteenpäin korvaamalla väliäänenvaimentimen vetämällä kateista tulevat putket yhteen ja siitä peräpöntölle yhdellä 3":n putkella. Peräpöntön valmistaa Martelius ja se tehdään siten, että ulostulo on edelleen sivistyneesti melko näkymättömissä. Virtaus ( ja tietysti äänet ) ovat vakioputkistoa selvästi paremmat.
Moottorin kohdalla nykyinen voima varmaankin riittää, mutta jos haluat lisää voimaa, niin voisit harkita Brabuksen pajaa. Itselläni on Brabuksen tekemä normaali 500:sta rakentama 6 litrainen moottori, jonka teholukemat ovat nousseet 409 hevosvoimaan. Vääntöäkin on tullut lisää, mitta lukemaa en muista. Huippunopeutta en tiedä, kun mittari loppuu 260 km/h ja kun tuo nopeuden saavuttaminen tapahtuu tosi äkäisesti.
Vannekooksi suosittelisin 18 tai 19 tuumaista: Carlssonit löytyy esim MB-Stockista Vantaalta, mutta ne ovat kalliit. Muitakin vanteita löytyy esim. TS-aluradilta Saksasta, jolloin saat koko paketin renkaineen järkevään hintaan. Pitäisin 8,5" edessä ja 9,5" takana autoon parhaiten sopivana. Itselläni oli aluksi 9,5" edessä ja 10" takana, mutta ne ovat Suomeen liian isot. Jarrujen paranteluissa kannattaa käyttää malttia varsinkin jos teet tämän Movitin 380 jarruilla ( omassa autossani ). Tällöin kohtaat kyllä todella hankalan vanneongelman kun jarrujen kanssa ei yksinkertaisesti mahdu juuri mikään vanne. Jarrut ovat kyllä tuon parannuksen jälkeen parhaat mitä löytyy. Regaskokona ehkä paras on edessä 235 leveys ja takana 265 tai 255. Kannattaa olla tarkkana ofsetin kanssa, koska liian pieni ofset esim 265 renkaan kanssa tekee auton Suomen uraisilla teillä hiukkasen liian uraherkäksi.
Toivoisin Sinun kertovan muillekin kokemuksistasi unelma-auton parissa. Uskoisin monen olevan kokemuksistasi kiinnostunut, koska tämä unelma-auto on nykyisin Saksasta tuotuna jo hyvin monen tavallisen ihmisen ulottuvilla.
Ystävällisin terveisin
JK
JK / w124 500E ( E60 Brabus )
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Re: Kellään täällä kokemuksia,omistuksessa 500E
No eikai se nyt ihan urheiliauto ole?jkankaan kirjoitti:Terve!
Onnittelut maailman parhaan urheiluauton valinnasta.
Oliko valmiiksi kun ostit vai tilasitko virityspaketin itse ja asennettu myöhemmin?jkankaan kirjoitti:Iselläni on Brabuksen tekemä normaali 500:sta rakentama 6 litrainen moottori, jonka teholukemat ovat nousseet 409 hevosvoimaan.
Re: Kellään täällä kokemuksia,omistuksessa 500E
Ehkei urheiluauto sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta oikean perheauton kokoinen kulkuneuvo urheiluauton suorituskyvyllä. Kelpaisi kyllä allekirjoittaneelle... Ei liian huomiotaherättävän näköinen, mutta tarvittaessa huomion saanti olisi varmaa oikean varpaan pienellä liikkeellä.Iso E kirjoitti:No eikai se nyt ihan urheiliauto ole?
Ei riemulla rajaa, kun Pösöllä ajaa ;)
Re: Kellään täällä kokemuksia,omistuksessa 500E
Terve!
Lasken tuon 500E:n kyllä sivistyneen urheiluautojen kastiin, ja siellä listalla se on kyllä paras. Suurena etuna autossa on se, että se alkaa olla muidenkin kuin miljonäärien mahdollisuuksissa.
Oma autoni oli valmiiksi Brabuksen virittämä. Kaverini toi sen Saksasta ja toi itselleen normaalin 500E:n. Tulossa on vielä kolmas 500E. Harmittavaista kyllä Saksaan jäi vielä kyllä tosi hieno Amg:n tekemä 6 litrainen Limited versio, joka täytyy vielä jossain vaiheessa tuoda sieltä tänne turvaan. Autot ostettiin yhdeltä vakavamieliseltä 500E:n keräilijältä, jolla niitä oli useita ja tietysti kaikki tallissa ( outoja nuo saksalaiset ).
Saksa on kyllä uuden autoveroratkaisun myötä tullut todella kiinnostavaksi autonhakupaikaksi, josta löytyy lähes kaikki mahdollinen ja kaikki siltä väliltä. Tosin sieltä tuotaessa on syytä kääntyä sellaisen tahon puoleen, jolla on oikeasti kunnon kontakti paikan päälle. Silloin on kunnolla aikaa etsiä yksilö, jonka kilometrit pitävät kutinsa ja jonka kunto on sellainen kuin pitääkin. Erityisesti forumin edustaman merkin kohdalta sieltä löytyy aivan käsittämiä helmiä.
Ystävällisin terveisin
JK
Lasken tuon 500E:n kyllä sivistyneen urheiluautojen kastiin, ja siellä listalla se on kyllä paras. Suurena etuna autossa on se, että se alkaa olla muidenkin kuin miljonäärien mahdollisuuksissa.
Oma autoni oli valmiiksi Brabuksen virittämä. Kaverini toi sen Saksasta ja toi itselleen normaalin 500E:n. Tulossa on vielä kolmas 500E. Harmittavaista kyllä Saksaan jäi vielä kyllä tosi hieno Amg:n tekemä 6 litrainen Limited versio, joka täytyy vielä jossain vaiheessa tuoda sieltä tänne turvaan. Autot ostettiin yhdeltä vakavamieliseltä 500E:n keräilijältä, jolla niitä oli useita ja tietysti kaikki tallissa ( outoja nuo saksalaiset ).
Saksa on kyllä uuden autoveroratkaisun myötä tullut todella kiinnostavaksi autonhakupaikaksi, josta löytyy lähes kaikki mahdollinen ja kaikki siltä väliltä. Tosin sieltä tuotaessa on syytä kääntyä sellaisen tahon puoleen, jolla on oikeasti kunnon kontakti paikan päälle. Silloin on kunnolla aikaa etsiä yksilö, jonka kilometrit pitävät kutinsa ja jonka kunto on sellainen kuin pitääkin. Erityisesti forumin edustaman merkin kohdalta sieltä löytyy aivan käsittämiä helmiä.
Ystävällisin terveisin
JK
JK / w124 500E ( E60 Brabus )
Tämä on nyt sitten vain mielipide muiden joukossa..mutta vaikka 500E onkin kaikin puolin upea ja suorituskykyinen auto niin ei se kyllä mielestäni urheiluauto ole..sanan missään merkityksessä.
Lähinnä se kai kuitenkin on poikkeuksellisen tehokas ns ylemmän keskiluokan perheauto..samalla tavalla kuin vaikkapa S55AMG on huipputehokas edustusluokan auto..mutta tuskin sitäkään kukaan urheiluautoksi tituleeraa..CL65AMG:kin on suurella määrällä urheiluauton ominaisuuksia varustettu auto..mutta ei kuitenkaan urheiluauto.
Minun mittapuuni mukaan urheiluautoja ovat esim MB SLR, useimmat Ferrarit, useimmat Porschet..tai vaikkapa Opel Speedster..ja myöskin MB SL,vaikka siinä on ehkä hiukan "liikaa" muita kuin urheiluaton ominaisuuksia.
Nojoo..toistan siis sen että E500 on varsin erityisen upea auto monilla hienoilla ominaisuuksilla ja melkoinen tehopotentiaalikin löytyy..mutta urheiluautoksi sitä ei kyllä voi hyvällä tahdollakaan kutsua.
Lähinnä se kai kuitenkin on poikkeuksellisen tehokas ns ylemmän keskiluokan perheauto..samalla tavalla kuin vaikkapa S55AMG on huipputehokas edustusluokan auto..mutta tuskin sitäkään kukaan urheiluautoksi tituleeraa..CL65AMG:kin on suurella määrällä urheiluauton ominaisuuksia varustettu auto..mutta ei kuitenkaan urheiluauto.
Minun mittapuuni mukaan urheiluautoja ovat esim MB SLR, useimmat Ferrarit, useimmat Porschet..tai vaikkapa Opel Speedster..ja myöskin MB SL,vaikka siinä on ehkä hiukan "liikaa" muita kuin urheiluaton ominaisuuksia.
Nojoo..toistan siis sen että E500 on varsin erityisen upea auto monilla hienoilla ominaisuuksilla ja melkoinen tehopotentiaalikin löytyy..mutta urheiluautoksi sitä ei kyllä voi hyvällä tahdollakaan kutsua.
jkankaan, mitenkäs tuo et, onko siintä minkäänlaista lukemaa antaa. Tuossa kun olisi jo perjantaina tarkoitus mennä kyselemään vanteita, renkaita, jos yksi rengasmyyjä muistais mitä lupas. Pepekyy, tuliko Volvo kuntoon?
Raja on varmaan hämärä urheiluauton ja edustussportin välillä, mutta aika moni sportti taitaa viellä jäädä, tosin ikinä ei kannata omistaa nopeaa autoa, aina on joku kertomassa viellä nopeammasta, niin ja automaatti ainakin takaa tasaset lähdöt, joka kerta.
Itse asiassa tuo koneen tehon nosto siintää aina mielessä, mutta josko tuo ensi kesän viel toimis tuolleen. Luultavasti pitää hankkia koko kone kuitenkin sitten, eipä pääse mobilisti vuonna 2050 itkemään aidon tekniikan pilaamista, ku kaikki on tallella. Paitsi nuo suomen lain säädännön pilaamat etusiivet..
Mutta kyyti on kyl aika ehdotonta tuolla autolla, mielellään taittaa pidempääkin matkaa ja mitä nyt on joutunut vain pieniä (10km) siirtoja tekemään siirtokilvillä, ei ole otettu tullausta viellä, niin onhan tuo tuollaisen Maximan jälkeen aina melko juhlava tunne livuskella.
Pitää toivoa et ei mitään pikkumurheita tule, ikävä kyllä ne tulee vain sit ku käytetään, paha talvella niitä etsiä, ku ei seisonnassa tule esille..
Raja on varmaan hämärä urheiluauton ja edustussportin välillä, mutta aika moni sportti taitaa viellä jäädä, tosin ikinä ei kannata omistaa nopeaa autoa, aina on joku kertomassa viellä nopeammasta, niin ja automaatti ainakin takaa tasaset lähdöt, joka kerta.
Itse asiassa tuo koneen tehon nosto siintää aina mielessä, mutta josko tuo ensi kesän viel toimis tuolleen. Luultavasti pitää hankkia koko kone kuitenkin sitten, eipä pääse mobilisti vuonna 2050 itkemään aidon tekniikan pilaamista, ku kaikki on tallella. Paitsi nuo suomen lain säädännön pilaamat etusiivet..
Mutta kyyti on kyl aika ehdotonta tuolla autolla, mielellään taittaa pidempääkin matkaa ja mitä nyt on joutunut vain pieniä (10km) siirtoja tekemään siirtokilvillä, ei ole otettu tullausta viellä, niin onhan tuo tuollaisen Maximan jälkeen aina melko juhlava tunne livuskella.
Pitää toivoa et ei mitään pikkumurheita tule, ikävä kyllä ne tulee vain sit ku käytetään, paha talvella niitä etsiä, ku ei seisonnassa tule esille..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Tehtaalta C124 on rullannut ulos maksimissaan M104-moottorilla, joko 3-litraisena 24-venttiilisenä tahikka 3,2:na.arzi kirjoitti:tyhmä kysymys mut onko saksassa tai muualla tehtynä tai nähtynä tai myynnissä 124w CE korissa 500E moottoreita tai isompia myynnissä
ei taida olla ainakaan tehtaalta lähtiessä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Terve!
Ohjekirjan mukaan et on 34. Itselläni on molempien et 30 / vanteet edessä 18*8,5 ja takana 18*9,5, jotka käytännössä toimivat hyvin. Alunperin autossa oli 18*9,5 et 26 edessä ja takana 18*10 et 20. Näitä en suosittele. Rengaskokona aika hyvä on eteen 235 ja taakse 265.
Ystävällisin terveisin
JK
Ohjekirjan mukaan et on 34. Itselläni on molempien et 30 / vanteet edessä 18*8,5 ja takana 18*9,5, jotka käytännössä toimivat hyvin. Alunperin autossa oli 18*9,5 et 26 edessä ja takana 18*10 et 20. Näitä en suosittele. Rengaskokona aika hyvä on eteen 235 ja taakse 265.
Ystävällisin terveisin
JK
JK / w124 500E ( E60 Brabus )