mb 300 turbod:n

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
jussis3
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: La 24.12.2005 10:41

mb 300 turbod:n

Viesti Kirjoittaja jussis3 »

eli osaao joku suositella kuka toisi saksasta otsikon mukaisen hyvän yksilön saksasta?näyttäis veroja niihin tulevan 3000-3500,- välil sleeperi ois tarkotus rakentaa...oon koittanu ettii et kumpi vaihteisto parempi manuaali vai tomaatti? entä mikä on järkevä teho tavoite jos joka päiväses käytös 250hv? mitä vääntöä tuollaisilla tehoilla mesest irtoaa? entä mikä vuosimalli olisi hyvä alle 92?
Avatar
Mariini
Mersumies
Mersumies
Viestit: 770
Liittynyt: Pe 09.07.2004 19:54
Paikkakunta: Länsirannikko

Viesti Kirjoittaja Mariini »

Lueskelepa noita turbot palstan ketjuja, sieltä löytyy vähän vinkkejä.
Tiedät paikan, kokeile
Avatar
JS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 540
Liittynyt: Su 27.07.2003 02:54
Paikkakunta: Raisio

Re: mb 300 turbod:n

Viesti Kirjoittaja JS »

jussis3 kirjoitti:eli osaao joku suositella kuka toisi saksasta otsikon mukaisen hyvän yksilön saksasta?näyttäis veroja niihin tulevan 3000-3500,- välil sleeperi ois tarkotus rakentaa...oon koittanu ettii et kumpi vaihteisto parempi manuaali vai tomaatti? entä mikä on järkevä teho tavoite jos joka päiväses käytös 250hv? mitä vääntöä tuollaisilla tehoilla mesest irtoaa? entä mikä vuosimalli olisi hyvä alle 92?
Mikähän mahtaa olla kokonaisbudjetti? Jos veroja tulee 3000 - 3500€ niin auto voi sen lisäksi maksaa 1500 - 6000€ riippuen myyjästä, kunnosta, pärstäkertoimesta ja sitten kuljetuskulut päälle ja välittäjän palkkiot.

Sitten autoon tarvitaan pumppun tapitus ja säätö, välijäähdytin, isompi turbo ja rahaa tähän.

Ja tuotaessa auto maahan, reksistöröinti jne muut kulut.

Joten paljonko kokonaisbudjetti saisi olla?
:roll:
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

300ttd:ä ei saa kuin automaattina :!: Laatikon vahvistus myös edessä jos tehoja kasvattelee :lol:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
jussis3
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: La 24.12.2005 10:41

Viesti Kirjoittaja jussis3 »

no jos se budjetti ois joku 15000,- ei viitteis vanhaan paskaan enempää laittaa
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Ei huolta aivan varmasti saat kaikki 15000€ menemään :lol: Sit vaan hommaa ecuja lisää kun ei riitä :lol:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
JS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 540
Liittynyt: Su 27.07.2003 02:54
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja JS »

Mikko K kirjoitti:Ei huolta aivan varmasti saat kaikki 15000€ menemään :lol: Sit vaan hommaa ecuja lisää kun ei riitä :lol:
Kyllä tolla varmaan alkuun pääsee. :shock:

Mutta onko hakusessa sedan vai farmari??

:roll:
jussis3
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: La 24.12.2005 10:41

Viesti Kirjoittaja jussis3 »

mielummin sednan mut aika harvas näyttää olevan... nii kumpi niist laatikoist on parempi manuaali vai automaatti?
Avatar
JS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 540
Liittynyt: Su 27.07.2003 02:54
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja JS »

jussis3 kirjoitti:mielummin sednan mut aika harvas näyttää olevan... nii kumpi niist laatikoist on parempi manuaali vai automaatti?
Tollanen vois olla sitten sopiva sulle :arrow:


http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?id=11111111195594880

Lyhensin linkin - luokyio
Hervast
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 18.01.2006 18:43
Paikkakunta: Oku

Viesti Kirjoittaja Hervast »

Komia peli tuossa linkissä, oikeastaan ainoa haittapuoli noin äkkiseltään kun ei ole ilmastointia. Ihmetyttää oiken kuinka harvoissa W124:sissa on ilmastointi, on se varmaan ollut aikanaan sikakallis kun ei ole edes saksassa raaskittu ottaa varustelistalle.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Hervast kirjoitti:Komia peli tuossa linkissä, oikeastaan ainoa haittapuoli noin äkkiseltään kun ei ole ilmastointia. Ihmetyttää oiken kuinka harvoissa W124:sissa on ilmastointi, on se varmaan ollut aikanaan sikakallis kun ei ole edes saksassa raaskittu ottaa varustelistalle.
1994 ilmastointilaite 27 000 mk, automaattisena 35 000 mk. Saksassa 3680 DM/4380 DM. Automaatti-ilmastointi ollut siis samanhintainen kuin täydellinen Sportline-varustelu.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Mikko K kirjoitti:300ttd:ä ei saa kuin automaattina :!:
Siis 300 DT:tä sedanina tai 300 TDT:tä farkkuna.

:wink:

Ja automaattina tosiaankin vain.
Mahtavaa vääntöä ei manuaaliaski kestä 8)
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Vastaa Viestiin