Photoshoppi tuninkia
Photoshoppi tuninkia
..
Viimeksi muokannut Vieras001, Ma 20.10.2008 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo, aina noissa shoppauksissa voi oppia jotain uutta. Tuolla saitilla foorumissakin jo jonkin verran shopattuja autoja...22 sivua.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Tuli tuossa huvikseen koitettua tuota tutoriaalia ja tulos on tuolla -> http://koti.mbnet.fi/scherman/konepelti.jpg
Mielestäni onnistui hyvin, koska oli ensimmäinen kerta kun tuolla Photoshopilla tein ihan oikeasti jotain.
Saa toki olla eri mieltä, mutta jostainhan on aloitettava...
Mielestäni onnistui hyvin, koska oli ensimmäinen kerta kun tuolla Photoshopilla tein ihan oikeasti jotain.
Saa toki olla eri mieltä, mutta jostainhan on aloitettava...
Joo...en mäkään oikeasti tuohon avataressa olevaan autoon noita import-liekkejä teipannut Vois iltasella laitella verkkoon isommat kuvat.
Ois kyllä aika tavallisuudesta poikeeavan näköinen...vaiko vain perverssi?
Ois kyllä aika tavallisuudesta poikeeavan näköinen...vaiko vain perverssi?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Tossa jotain harjoitelmia:
Alku:
Evoluutio:
Lopputulos:
[/img]
Alku:
Evoluutio:
Lopputulos:
[/img]
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Photoshoppinkia
Tuli kanssa joskus ammoisina aikoina muutama kuva photoshopattua. Ammoisuuden huomaa ainakin tuosta BMW -henkisyydestä... Ja kuvissa esiintyvä pariviikkoinen käärö on nykyään päälle kolmevuotias mersuasentaja. No joo. Sitäpaitsi käytäin Jasc Softwaren Paint Shop Prota 7.04sta (orggis eikä mitään warea) eli oikea termi olisi kai paintshopattu hehe..
Mitenkään ammattimaista tasoa nyt ei ole syytä odottaa enkä sellaiseen pyrkinytkään, mutta kun istuu koko päivän kotona flunssassa tylsyyteen kuolemaisillaan niin saahan sitä jotakin aikaiseksi.
Tulin kuumehoureissani kirjoittaneeksi vielä helvetin pitkän mukamas haastattelun taustaksi asialle ja kas kummaa - ainakin muutama jenkki taisi hetken aikaa ihan tosissaan uskoa että BMW on valmistanut aikanaan prototyypit mallia 750CSiX Compact Olisikohan kuvat sitten olleet tarpeeksi suttaisia...
Tästä lähdin
ja tähän päädyin
Pitihän omastakin helmiäismaalatusta V-12 -monsterista eli Christinestä compact -versio tehdä eli tästä lähdin:
Tähän päädyin
Suoli24selta tuttu e32-harrastaja Capo sanoi kerran kaipaavansa e32 -farkkua joten pitihan Capolle sellainen tehdä.
Otin Erebrunin hulvattomasti levitetyn e32sen
ja BMW:n uuden X5 LeMans -tykin takakontin
ja sain aikaan tällaisen värkin:
Voihan sitä muutakin shoppailla kuin autoja. Vaikka perhepotrettia.
Perhepotretit ovat pahuksen isoja niin niistä on vain linkki.
Tässä orggis jokusen vuoden takaa. On näköjään isännän leijonanharja taas niin pystyssä että näyttää photoshopatulta jo valmiiksi
Copypastaa osoite tuosta jos kiinnostaa:
http://www.mersuforum.net/henkka/pics/Photoshop/Orc Family_O.jpg
Ja örkkiperhe pienen shoppailun jälkeen
Silloin 2-vuotias Aarni ei edes hätkähtänyt kun piruuttani pistin tuon taustakuvaksi, katsoi vain ruutua ja tokaisi iloisesti "isi"
http://www.mersuforum.net/henkka/pics/Photoshop/Orc Family.jpg
Kyllä kuvankäsittely on hauskaa. Pitäisi joskus opetella tekemään sitä kunnolla.
On sitä mersujakin tullut koetettua mutta jälki ei oikein vakuuttanut. Ehkä nämä sitten ovat täydellisiä tehtaan jäljiltä.
Dahlbergin Andrén legendaarinen ledivalosisustainen W124 Vaajakosken torilla:
Samasta SLK-väännös: (aika huono vai mitä)
Day Downhillin mitä kauneimman vihreä W126 samassa kohtaa:
Nyt olisi mahtunut liki koko miittipoppoo samaan Mersuun:
Vaan vaativin photoshoppaus eläissäni oli kyllä tämä:
Pelkkään kuvien etsimiseen paloi vuorokausitolkulla aikaa ja loppujen lopuksi kaikki olivat eri sävyisiä, eri kuvaformaateissa, täysin eri kokoisia, muuten vain päin helvettiä, jotkut hyvinkin tarkkoja, jotkut tuhruisia, jotkut digikuvattuja, jotkut skannattuja, jotkut kuvattu vuosisadan alun kameroilla, kaksi on jopa öljyvärimaalauksista, useimmissa oli taustalla ties mitä hymyileviä teksasilaisia, nahkahousuisia Günthereitä tai ainakin rakennuksia ja muuten niin simppeliltä kuullostanut "tekaisempas tästä vaikka Mersukollaasin sinne Voorumille" olikin aika homma loppujen lopuksi.
Eikä siitä kaksisen hyvä tullutkaan mutta ajaa asiansa niin kauan että mulle iskee taas inspiraatio.
Henkka
Mitenkään ammattimaista tasoa nyt ei ole syytä odottaa enkä sellaiseen pyrkinytkään, mutta kun istuu koko päivän kotona flunssassa tylsyyteen kuolemaisillaan niin saahan sitä jotakin aikaiseksi.
Tulin kuumehoureissani kirjoittaneeksi vielä helvetin pitkän mukamas haastattelun taustaksi asialle ja kas kummaa - ainakin muutama jenkki taisi hetken aikaa ihan tosissaan uskoa että BMW on valmistanut aikanaan prototyypit mallia 750CSiX Compact Olisikohan kuvat sitten olleet tarpeeksi suttaisia...
Tästä lähdin
ja tähän päädyin
Pitihän omastakin helmiäismaalatusta V-12 -monsterista eli Christinestä compact -versio tehdä eli tästä lähdin:
Tähän päädyin
Suoli24selta tuttu e32-harrastaja Capo sanoi kerran kaipaavansa e32 -farkkua joten pitihan Capolle sellainen tehdä.
Otin Erebrunin hulvattomasti levitetyn e32sen
ja BMW:n uuden X5 LeMans -tykin takakontin
ja sain aikaan tällaisen värkin:
Voihan sitä muutakin shoppailla kuin autoja. Vaikka perhepotrettia.
Perhepotretit ovat pahuksen isoja niin niistä on vain linkki.
Tässä orggis jokusen vuoden takaa. On näköjään isännän leijonanharja taas niin pystyssä että näyttää photoshopatulta jo valmiiksi
Copypastaa osoite tuosta jos kiinnostaa:
http://www.mersuforum.net/henkka/pics/Photoshop/Orc Family_O.jpg
Ja örkkiperhe pienen shoppailun jälkeen
Silloin 2-vuotias Aarni ei edes hätkähtänyt kun piruuttani pistin tuon taustakuvaksi, katsoi vain ruutua ja tokaisi iloisesti "isi"
http://www.mersuforum.net/henkka/pics/Photoshop/Orc Family.jpg
Kyllä kuvankäsittely on hauskaa. Pitäisi joskus opetella tekemään sitä kunnolla.
On sitä mersujakin tullut koetettua mutta jälki ei oikein vakuuttanut. Ehkä nämä sitten ovat täydellisiä tehtaan jäljiltä.
Dahlbergin Andrén legendaarinen ledivalosisustainen W124 Vaajakosken torilla:
Samasta SLK-väännös: (aika huono vai mitä)
Day Downhillin mitä kauneimman vihreä W126 samassa kohtaa:
Nyt olisi mahtunut liki koko miittipoppoo samaan Mersuun:
Vaan vaativin photoshoppaus eläissäni oli kyllä tämä:
Pelkkään kuvien etsimiseen paloi vuorokausitolkulla aikaa ja loppujen lopuksi kaikki olivat eri sävyisiä, eri kuvaformaateissa, täysin eri kokoisia, muuten vain päin helvettiä, jotkut hyvinkin tarkkoja, jotkut tuhruisia, jotkut digikuvattuja, jotkut skannattuja, jotkut kuvattu vuosisadan alun kameroilla, kaksi on jopa öljyvärimaalauksista, useimmissa oli taustalla ties mitä hymyileviä teksasilaisia, nahkahousuisia Günthereitä tai ainakin rakennuksia ja muuten niin simppeliltä kuullostanut "tekaisempas tästä vaikka Mersukollaasin sinne Voorumille" olikin aika homma loppujen lopuksi.
Eikä siitä kaksisen hyvä tullutkaan mutta ajaa asiansa niin kauan että mulle iskee taas inspiraatio.
Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
kävinpä oikein photoshop-kurssinkin koululla... http://192.84.188.5/~csaharj/tuning.jpg tulpoeskoa piti madaltaa ja suurentaa vanteita ja tummentaa laseja..
Raiskasimpa minäkin yhden Ässän, onneksi vasta ruudulla.
Edit: Ja sama temppu vielä oman kinnerin kanssa. Alkuperäinen Tuunattu
Edit: Ja sama temppu vielä oman kinnerin kanssa. Alkuperäinen Tuunattu
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
300CE:hen uutta vannetta, tummia laseja, tuning-takavaloja, uusi pakoputki, madallusta...
Vielä kun taikois E-mallin takapaneelin ja kaikkee muuta pientä.
Tsekkaa täältä.
Vielä kun taikois E-mallin takapaneelin ja kaikkee muuta pientä.
Tsekkaa täältä.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
huh hei!!! rupee näyttää siltä et kehtais tuolla jo ajellaPasi M. kirjoitti:300CE:hen uutta vannetta, tummia laseja, tuning-takavaloja, uusi pakoputki, madallusta...
Vielä kun taikois E-mallin takapaneelin ja kaikkee muuta pientä.
Tsekkaa täältä.
Pitäsikös tuo AMG-merkki oikeaoppisesti W124:ssä laittaa oikealle vai vasemmalle puolelle autoa takaapäin katsoen.Pasi M. kirjoitti:300CE:hen uutta vannetta, tummia laseja, tuning-takavaloja, uusi pakoputki, madallusta...
Vielä kun taikois E-mallin takapaneelin ja kaikkee muuta pientä.
Tsekkaa täältä.
Kun WIS:istä olin katselevinani, että kiinnityspaikan ohjeissa se laitettaisiin vasemmalle auton takaa katsottuna.
Eikö silloin tulisi ollenkaan mallimerkintää? (esim. 300CE?)
Hienonnäköistä shoppailua, thou. Edukkaampi shoppailla takavalovaihtoehtoja, kun ostaa ja kokeilla.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955