ihme "kilkatus"? 250td -96
ihme "kilkatus"? 250td -96
Autosta huollettiin turbo ja vaihdettiin venttiilikopan tiivisteet sekä imu- ja pakosarjan tiivisteet, nyt kun muutama sata kilometriä on ajeltu,niin varsinkin kun hiljentää nopeutta ja kierrokset on noin tonnissa, ni kuuluu sellanen kalina/jurnutus koneesta (joskus tyhjäkäynnilläki) mutta ei millään muulla kierrosalueella ja ääni loppuu heti jos moottoria alkaa yhtään rasittaa, mitähän asialle kannattas tehdä muutaki ku vaan kovaa ajoa?
Viimeksi muokannut Wiltteri, Ti 30.01.2007 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
No voishan se vaikka siitäkin johtua. Tai viskon tai kiristimen laakeri alkaa olemaan finaalissa. Koita onko niissä klappia ja pyörittele niitä sekä apulaitteiden hihnapyöriä käsin ilman hihnaa. Jos rohisee tai klappia niin siellä vika.
Hihnan kuluneisuus on helppo tarkastaa lainaamalla emännältä sumutinpulloa ja suihkaisemalla vettä hihnalle auton käydessä. Jos kitinä/rohina loppuu hetkeksi niin hihna vaihtoon. Kitinä tulee kuluneesta hihnasta ja rohina hihnan sisäpintaan painautuneista pienistä kivistä.
Hihnan kuluneisuus on helppo tarkastaa lainaamalla emännältä sumutinpulloa ja suihkaisemalla vettä hihnalle auton käydessä. Jos kitinä/rohina loppuu hetkeksi niin hihna vaihtoon. Kitinä tulee kuluneesta hihnasta ja rohina hihnan sisäpintaan painautuneista pienistä kivistä.
toyota
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92