Kulutus on ihan normaalia A170 cdille joka ei ole ihan niin pihi kuin minä kans luulin.
Lyhyt vaihteiden välitys ja tosi iso keula pintaala nostaa kulutusta huomattavasti kun lisää vauhtia yli 100km/h.
Ajanut paljon VW Passat variant tdillä(110hv) joka kulutti vähemmän nopiammassa ajossa kuin nykyinen Aani.
Automaatti kuluttaa kylmänä enämpi ennen kun vaihdelaatikko lämpiää kunnolla.
Webaston kulutus ei ole mitätön esim. 2 kertaa 30min/päiv kertaa 14-päivää(tankausväli) nostaa kulutusta vaikka sitä ei käytäkkään ajon aikana. Laske pois sen kulutus niin kulutus arvot laskee varmasti.
Tankaus tekniinkkaa a´la MR-Benz ja lirruuta ihan täyteen, siis niin että poltoaine ei vajoa reijän suulla vaan pysyy siinä, joka kerta niin vaihtelut eivät ole niin suuret jos ajat saman tyypistä ajoa.
*Jopa 20litraa siitä kun pistooli lyö pois eka kerran. "Olen itse tankannut kerran reilu 64litraa a:han enkä vielä "kävellyt" tankille tai laskenut maahan-yli- löpöä"*.
Tankaus muuten vaatii kärsivällistä lirruutusta koska poltoaine tankin ilmaus on tosi kehnosti suunniteltu ainakin dieseleille. Bensoillehan sinne jää paisumis varaa höyryille.
Oli kans toinen VW Passat variant Tdi(ent. taxi) jonka tankki oli 70l mutta sai noin 100l jos lirruutti samalla lailla, pääs pitkälle(kevyesti noin1700km:ä) ennen kun piti taas

tankilla käydä. Vinkki niille jotka ei halua tankata ihan joka päivä, harmi vaan että tähti puuttuu...