Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » La 02.06.2007 19:36
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Petteri Kivimäki
Mersumies
Viestit: 3080 Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Petteri Kivimäki » La 14.07.2007 01:44
No johan on!
Jos tarvitset sinisiä penkkejä projektiisi niin saat noutaa Jyväskylästä ilmaiseksi:
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » La 11.08.2007 19:06
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
jackie
Mersumies
Viestit: 3499 Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä
Viesti
Kirjoittaja jackie » La 11.08.2007 20:58
Muffler kirjoitti: Tossa tuli uutta maalia vedettyä keulaan.
Pensselilläkö sudit konehuoneen ynnä muut, vai onko ruiskutettu?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » La 11.08.2007 23:47
jackie kirjoitti: Muffler kirjoitti: Tossa tuli uutta maalia vedettyä keulaan.
Pensselilläkö sudit konehuoneen ynnä muut, vai onko ruiskutettu?
Pehmosella pensselillä niin ei leviä maalipöly jokapaikkaan, kakskomponentti automaalia hain maalaamosta ja sekottelin... Tietysti monet mobilistit voisivat olla eri mieltä viimeistelystä mutta toi riittää tähän hätään
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Antti M.
Mersumies
Viestit: 1064 Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Antti M. » Su 12.08.2007 11:08
Lekiä syyläri, mikäs tuo oikein on? Ei kai se ainakaan orkkis oo ku on noin tiheäripainen??Tuommosen ku sais jostain halvalla niin ei tarvis alkaa itse väsäämään.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Su 12.08.2007 12:14
Antti M. kirjoitti: Lekiä syyläri, mikäs tuo oikein on? Ei kai se ainakaan orkkis oo ku on noin tiheäripainen??Tuommosen ku sais jostain halvalla niin ei tarvis alkaa itse väsäämään.
On kuule täsmälleen orkkissyylari, osanumero A1145011101
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Antti M.
Mersumies
Viestit: 1064 Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Antti M. » Su 12.08.2007 18:46
Jaa, no se on sit vissiin noissa kutoskoneisissa ollut tommonen tehokkaampi, mutta eipä noita näy ainakaan tarvikkeena saavan...
. Täytyy varmaa sit tehä oma sovellus. Ihan mielenkiintonen projekti sulla.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Su 19.08.2007 23:00
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
enska
Tuningspesialisti
Viestit: 1978 Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä
Viesti
Kirjoittaja enska » Ti 21.08.2007 21:04
Jamppa painaa pitkää päivää, täytyy tulla urkkimaan joskus
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Ke 22.08.2007 19:00
enska kirjoitti: Jamppa painaa pitkää päivää, täytyy tulla urkkimaan joskus
Töissä juu, mutta vähemmän auton alla
Pakoputki tilauksessa
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Pe 24.08.2007 21:24
Jos lauantaina laittelis kuvia takakaarista, tulee muuten niin komeat että huhhuh
Veholta hain etuputket ja takakontin tyyppikilven,
makso toi 250 lätkä 32e ja putket n.150e
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » La 25.08.2007 16:29
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Daaz
Mobilisti
Viestit: 1634 Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Daaz » Ma 27.08.2007 21:01
Missäs tuollaisia ratteja leivotaan? Olisi hankintalistalla. Myös W123:n vastaava käy.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Petteri Kivimäki
Mersumies
Viestit: 3080 Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Petteri Kivimäki » Ma 27.08.2007 21:08
Komisarion Janssonmaisesti: "Näin mersumiesten kesken, kerrotko mistä?"
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Leka
Asiantuntija
Viestit: 1403 Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Leka » La 01.09.2007 19:09
Vehomaisen sikakalliit nuo etuputket. Ostin viime viikolla kovin samanoloiset uudet Orginal M110-etuputket á 20 € = 40 €
Noin muuten asiallinen projekti
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » La 01.09.2007 20:23
Leka kirjoitti: Vehomaisen sikakalliit nuo etuputket. Ostin viime viikolla kovin samanoloiset uudet Orginal M110-etuputket á 20 € = 40 €
Noin muuten asiallinen projekti
Maksoin noista etuputkista yhteensä 142e
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Su 02.09.2007 02:31
Daaz kirjoitti: Missäs tuollaisia ratteja leivotaan? Olisi hankintalistalla. Myös W123:n vastaava käy.
-Daaz
Maksoin ebayssä 18e tosta ratista, plus jotain kympin postit.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Su 02.09.2007 19:40
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
jackie
Mersumies
Viestit: 3499 Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä
Viesti
Kirjoittaja jackie » Su 02.09.2007 23:10
Mitenkäs ku
tässä näkyy tuo lokarinkaaren hitsaus iha pienillä knööleillä, niin onko se tehty loppuun umpisaumalla vai tinaamalla?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Ma 03.09.2007 12:17
Siis kaari ei ole kiinni purkalla, vaan se on hitsattu kokonaan kiinni,
kuva on keskeneräisestä tuotoksesta
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » To 06.09.2007 10:25
Tommonen tarttu matkaan, kauppaan kuuluu myös puskurirauta ja keskipala kromien väliin
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Su 23.09.2007 17:40
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
jackie
Mersumies
Viestit: 3499 Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä
Viesti
Kirjoittaja jackie » Su 23.09.2007 23:55
Muffler kirjoitti: Ois takaata melkein valamis pohja.
Millonkas tää lähtee maalattavaks, vai vieläkö on paljo peltitöitä jälellä? Tekeekö peltiseppä pakkeloinnit vai jääkö maalarin hommiks?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Ma 24.09.2007 00:07
jackie kirjoitti: Muffler kirjoitti: Ois takaata melkein valamis pohja.
Millonkas tää lähtee maalattavaks, vai vieläkö on paljo peltitöitä jälellä? Tekeekö peltiseppä pakkeloinnit vai jääkö maalarin hommiks?
Mää aattelin pakkeloida/ tehdä pohjat sinne 95% kohdalle,
Parempia ovia odotellessa pitää rakentaa muuta tekniikka.
http://www.kolumbus.fi/timo.tervio/takavasen3.jpg
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » To 27.09.2007 19:53
Suhteellisen leveä hymy oli avatessa postipakettia jossa uusi takapuskuri,
hintaa tuli veroineen 220e
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » To 27.09.2007 22:20
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/