Forumilta saatavissa osia
Automaattilaatikko: 124 270 1001 722 3200 307 0947
ja kone on se 103:nen
Kannattaako näistä lähteä rakentamaan tiukkaa turboa. eli onko tuolla laatikon numerolla nyt kyseessä juuri "legendaarinen" 722.3 automaatti joka kestää Siekkisen jälkeen melkein mitä tahansa ja vastaavasti onko tuosta 103 suorasta bensakuutosesta 12 tappisena mihinkään kun sitä lähtee turbottamaan.
tulisivat 88 vuoden 124 koppaseen.
Eli kannattaako lähteä näillä tarvikkeille liikkeeelle jos tehohaku pyörii tuolla 350 - 450 hevosvoiman kiintereilleä. Menee muuten duunikaveri 2 litrasella Opel Astra GTC ohitse, jossa kuuleri vaihdettu Cossun kokoseen, softa päivitetty "extreme" race ja pakoputkisto tehty Marteliuksella + suodatin vaihdettu.
T. Petri
Kannattaako lähteä rakentamaan
Jos ei hillosta ole kiinni niin onnistuu varmasti.
Projektiinhan saa varata ++10000€, mutta ovathan noita 12tappisia tehneet parillakin turbolla ja +500hv tehoilla
Projektiinhan saa varata ++10000€, mutta ovathan noita 12tappisia tehneet parillakin turbolla ja +500hv tehoilla

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90