Amg E34 projekti/harraste.
Amg E34 projekti/harraste.
Eli aloitetaan osto kunnosta.
http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... amg005.jpg
Sieltä löytyy kuvat osto kunnosta ja nyt.
Ostaessa vikaa mutta silti myyjä hoiti leimaus kuntoon ja leiman.
sen jälkeen itse joutunut laittamaan tai laitattamaan.
-perän stefa
-vilkut eivät toiminut kontakti häiriö.
-tuulilasi halki
-ei talvi renkaita
-helvetin kovat pako äänet.... itse tehty marteliuksen takapönttö viritys.
jatkan huomenna juttua...
http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... amg005.jpg
Sieltä löytyy kuvat osto kunnosta ja nyt.
Ostaessa vikaa mutta silti myyjä hoiti leimaus kuntoon ja leiman.
sen jälkeen itse joutunut laittamaan tai laitattamaan.
-perän stefa
-vilkut eivät toiminut kontakti häiriö.
-tuulilasi halki
-ei talvi renkaita
-helvetin kovat pako äänet.... itse tehty marteliuksen takapönttö viritys.
jatkan huomenna juttua...
Hieno laite
vanteet varsinkin hienot
toi amg merkki tossa maskissa ei ole kyllä omaan makuun
mutta maku se kullakin sanoi koira kun...jne jne 





M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
No sehän hinta riippuu pyytäjästä.... varsin hankala sanoa kun ei ole sattunut koskaan mun nähden myyntiin suomessa tälläistä.vk00 kirjoitti:On kyllä pirun hieno, missäs hinnoissa tollaset pyörii, esim tämänkuntonen?
Silloin kuin olin hieromassa kauppoja niin mobile.de oli samaan aikaan saman lainen myynnissä 17900e.
Ja kuin tein kaupat niin auto24.ee oli sen jäkeen myynnissä samanlainen 6900e mutta ilmeisesti konessa jotain "pikku" häikkää.
Itselleni maksoi kyykky Mp:n vuosimallia 1992 jonka olin edellisenä talvena räjäyttänyt atomeiksi ja rakentanut koneen uudestaan tehon lisäyksen ollessa +40hv,maalannut yms ja välirahaa.
Eli jutun jatkoa...
vika listaan jota olen havainnut lisää ja osan korjannut nyt ja tietenkin koko ekan listan millä aloitin jutun.
Rumat kromi peilit missä vilkut on vaihdettu orkkis peilihin.
Keula on kuin haulikolla ois vetästy... selvitetty maalauksen hinta ja maalataan kesään menessä koko keula+repsikan ovi ja sitten myllytys+pinnoitus perään koko autoon.
-kuskin puolen sähkö ikkuna ei nouse ihan ylös omin voimin...naksuu
hankittu uusi"käytetty" mekanismi mutta vielä vaihtamatta.
-kuskin puolen turvavyön tarjoaja ei tarjoa vyötä... ei ole jaksanut keskittyä vielä.
-Ovi kaitsat rikki... vaihdettu 6,5 erillis sarjan kaitsat sinne.
Kirkkaitten etu vilkkujen pidikkeet poikki... ostin savun värisenä uudet.
-pakoputken taka osan tein töissä aikaa meni 12h ja rahaa 150e... orkkis acumen autosta 1230e ja ruotsista 900e... säästin nyt ehkä myöhemmin ostan alkuperäisen.
pako äänten laskiessa noin 50-75% edellisestä kuulin kolinaa taka päästä repsikan puolelta... koiran luut vaihdettu+narina hela ja apurungon etu satsi vaihdettu.
-perän tasonsäädössä jotain häikkää... ei säädy.. keskityn vähän myöhemmin siihen.
-samaan syssyyn hankin etu iskarien ylälimput ja vaihdoin viime viikolla.
Ja samaan konkurssiin on huollettu auto öljypuolelta kone,loota,hydrauli+suodattimet ja ilman putsari.
vika listaan jota olen havainnut lisää ja osan korjannut nyt ja tietenkin koko ekan listan millä aloitin jutun.
Rumat kromi peilit missä vilkut on vaihdettu orkkis peilihin.
Keula on kuin haulikolla ois vetästy... selvitetty maalauksen hinta ja maalataan kesään menessä koko keula+repsikan ovi ja sitten myllytys+pinnoitus perään koko autoon.
-kuskin puolen sähkö ikkuna ei nouse ihan ylös omin voimin...naksuu
hankittu uusi"käytetty" mekanismi mutta vielä vaihtamatta.
-kuskin puolen turvavyön tarjoaja ei tarjoa vyötä... ei ole jaksanut keskittyä vielä.
-Ovi kaitsat rikki... vaihdettu 6,5 erillis sarjan kaitsat sinne.
Kirkkaitten etu vilkkujen pidikkeet poikki... ostin savun värisenä uudet.
-pakoputken taka osan tein töissä aikaa meni 12h ja rahaa 150e... orkkis acumen autosta 1230e ja ruotsista 900e... säästin nyt ehkä myöhemmin ostan alkuperäisen.
pako äänten laskiessa noin 50-75% edellisestä kuulin kolinaa taka päästä repsikan puolelta... koiran luut vaihdettu+narina hela ja apurungon etu satsi vaihdettu.
-perän tasonsäädössä jotain häikkää... ei säädy.. keskityn vähän myöhemmin siihen.
-samaan syssyyn hankin etu iskarien ylälimput ja vaihdoin viime viikolla.
Ja samaan konkurssiin on huollettu auto öljypuolelta kone,loota,hydrauli+suodattimet ja ilman putsari.
Viimeksi muokannut AMG e34, Ke 02.04.2008 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kun auto minulle tuli niin oli selvää että siitä tulee pävittäiseen käyttöön auto isolla K:lla eikä koriste joten ajanut jo noin 4tkm ja radalle meinasin heti viedä sen kun on mahdollista.
Se mitä haluaisin parantaa auton suoritus kykyä vielä entisestään on johtanut siihen että olen vaihtanut e320/ amg e36 mesen alkup. pelti satsit valu satsien tilalle ja ehkä katit nykäisen pois.
Tässä lähipäivinä penkkiin mitattavaksi että näkee koneen koko kunnon.
Penkitys maksaa paikallisella noin 45-50e
Rata ajoa varten metsästin ebc:n vihreitä paloja mutta ei saa suomen myyjiltä ja ei saa euroopasta yhtään halvemmalla.
Joten black diamondin edustaja lupasi hankkia Raptor palat jotka vastaa ebc:n vihreää noin 2vk aikana. Hintaa tulee noin 100e
Englannista olin tilaamassa Goodridgen teräs punos jarruletkut. Hintaan noin 100e sarja. Mutta muualta löytyi vielä edullisemmin.
Sitten kunnon jarru nesteet ettei kiehahda. Jotain 20e purkki.
Johan pitäis jarru tehon nousta noin 20-40% paikallisen viri velhon mukaan.
Pitkään on myös kummetullut ajatus koneen piristämisestä mutta kun turbo satsi maksaa ruottista noin 75000ek niin ei oikein houkuta...
Remmiä kun ei saa ja konetta ei jaksa avata kun ja vielä pelaa niin alkaa toi kuivasetti ilo kaasua houkutella.
Kylällä on täyttö piste... 88e/10lb pullo ja saa kuulemma 75hv:satsilla noin 12-15 vedon määrän siitä.
Setti kustantaa noin 500-800e riippuen tilaako ite amerikasta vai joku firma.
Se mitä haluaisin parantaa auton suoritus kykyä vielä entisestään on johtanut siihen että olen vaihtanut e320/ amg e36 mesen alkup. pelti satsit valu satsien tilalle ja ehkä katit nykäisen pois.
Tässä lähipäivinä penkkiin mitattavaksi että näkee koneen koko kunnon.
Penkitys maksaa paikallisella noin 45-50e
Rata ajoa varten metsästin ebc:n vihreitä paloja mutta ei saa suomen myyjiltä ja ei saa euroopasta yhtään halvemmalla.
Joten black diamondin edustaja lupasi hankkia Raptor palat jotka vastaa ebc:n vihreää noin 2vk aikana. Hintaa tulee noin 100e
Englannista olin tilaamassa Goodridgen teräs punos jarruletkut. Hintaan noin 100e sarja. Mutta muualta löytyi vielä edullisemmin.
Sitten kunnon jarru nesteet ettei kiehahda. Jotain 20e purkki.
Johan pitäis jarru tehon nousta noin 20-40% paikallisen viri velhon mukaan.
Pitkään on myös kummetullut ajatus koneen piristämisestä mutta kun turbo satsi maksaa ruottista noin 75000ek niin ei oikein houkuta...
Remmiä kun ei saa ja konetta ei jaksa avata kun ja vielä pelaa niin alkaa toi kuivasetti ilo kaasua houkutella.
Kylällä on täyttö piste... 88e/10lb pullo ja saa kuulemma 75hv:satsilla noin 12-15 vedon määrän siitä.
Setti kustantaa noin 500-800e riippuen tilaako ite amerikasta vai joku firma.

Viimeksi muokannut AMG e34, Pe 11.04.2008 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.japi-parts.com/ myy niitä ja kaikkea muuta kivaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Kiitosta vain.nurmi73 kirjoitti:Pelottavan komea peli!!!
Tossa tänään vaihtelin apurungon etu puslia ja vanhat lähti helposti irti.
Laitoin uudet febi/bilstain puslat,liukastin fairilla ja tunkkasin ylös molemmilta puolilta 2t tunkeilla ja pultti pyssyllä kiinni prikat ja pultit...... jäi puslan reunat molemmilta puolilta 5mm ylös verrattuna vanhoihin jotka olivat "naamat" apurunkoon nähden.
Kävin ajamas ja toimii helvetin hyvin ei kolise eikä vetele.
Askarruttaa vain miks ei uusi pusla mennyt"naamat" apurunkoon nähden.
Kertokee joku jos tietää et pitääkö saada alemmas vai onko normaalia!?
Tänään tuli asenettua vahvistin 6,5" ovi kaitsoille ja jakosuodin sillee et soittaa vain "subbarina"+samalla vaivalle vetäsin lohkolämppärin ja sisäpistokkeen haaroineen kiinni. ei oo tulossa mikään hifi auto vaan ajo auto.
Seuraavaksi tsuumailin tossa että pitäis saada etu maski mustaksi ja tähti pois. pitänee yrittää jollain "teipillä"päällystää kromit kun toi maali ei oikein kestä kiviä.
Mistähän sais tulpan tähen tilalle?
Seuraavaksi tsuumailin tossa että pitäis saada etu maski mustaksi ja tähti pois. pitänee yrittää jollain "teipillä"päällystää kromit kun toi maali ei oikein kestä kiviä.
Mistähän sais tulpan tähen tilalle?
Alustasta/jousituksesta kysymys jos vaikka foorumilaiset viitsisivät kertoa oman kokemuksen/kokeilun perusteella mielipiteensä iskareista ja jousista.
Kolina asiaa repsikan puolelta tutkittuani tänään huomasin että takaiskari saattaisi olla ylasennossa ja päästin paineet pois molemmista takaiskareista ja kolina hävisi.... kävin ajamassa lenkin ja loppu matkasta kolina taas alkoi... näytti mitalla silleen et repsikan puoli olisi noussut taas "tappiinsa" ja kuskin puoli ei ollenkaan!
Kysymys kuuluu seuraavasti: Ottaako pois toiminnasta koko hydraulisen korkeus säädön ja vaihtaa konin,bilsteinin,H&R iskarit+H&R jouset vai yrittää korjata hydrauliikka ja ehkä mahdollisesti pahimmassa tapauksessa myös takaiskarit(360e/kpl)ja päivittää vain jäykemmät jouset??
Tiedän että esim M5 bemareissa ottavat ja tulppaavat hyrdiskarin letkut ja vaihtavat koko alustan!
KOKEMUKSET/KOKEILUT JA KOMMENTIT KIINOSTAA!
Kolina asiaa repsikan puolelta tutkittuani tänään huomasin että takaiskari saattaisi olla ylasennossa ja päästin paineet pois molemmista takaiskareista ja kolina hävisi.... kävin ajamassa lenkin ja loppu matkasta kolina taas alkoi... näytti mitalla silleen et repsikan puoli olisi noussut taas "tappiinsa" ja kuskin puoli ei ollenkaan!
Kysymys kuuluu seuraavasti: Ottaako pois toiminnasta koko hydraulisen korkeus säädön ja vaihtaa konin,bilsteinin,H&R iskarit+H&R jouset vai yrittää korjata hydrauliikka ja ehkä mahdollisesti pahimmassa tapauksessa myös takaiskarit(360e/kpl)ja päivittää vain jäykemmät jouset??
Tiedän että esim M5 bemareissa ottavat ja tulppaavat hyrdiskarin letkut ja vaihtavat koko alustan!
KOKEMUKSET/KOKEILUT JA KOMMENTIT KIINOSTAA!
Tänään tutkin lisää kolina asiasta ja irrotin tason säädön tangon ja senhän molemmat päät oli ruostunut kiinni.
Ei ihme jos kolisee eikä säädy.
Jumpautin perää 4 kertaa yläasentoon ja alas että sain ilmat iskareista pois ja uudet öljyt kiertoon kun vaihdoin aikaisemmin noin 3l ja johan perä rupes tuntumaan oikein mallikkaalta.
koe ajo ilman tankoa ja ei mitään kolinoita.
Huomenna Acumeniin hakemaan uusi tanko 50 eerolla.
Mutta kiinnostaa vielä toi alusta asia sen verran että miten noi muun merkkiset jouset toimisi siellä omilla iskareilla?
Ei ihme jos kolisee eikä säädy.
Jumpautin perää 4 kertaa yläasentoon ja alas että sain ilmat iskareista pois ja uudet öljyt kiertoon kun vaihdoin aikaisemmin noin 3l ja johan perä rupes tuntumaan oikein mallikkaalta.
koe ajo ilman tankoa ja ei mitään kolinoita.
Huomenna Acumeniin hakemaan uusi tanko 50 eerolla.
Mutta kiinnostaa vielä toi alusta asia sen verran että miten noi muun merkkiset jouset toimisi siellä omilla iskareilla?
Tasonsäätö tanko haettu ja huomenna öljymontulle asentamaan ja säätämään perän liike varat kohdilleen.
Etumaskin väri on vaihdettu korin väriseksi.
Turvavyön tarjoaja korjattu.
Netissä surffaamalla löysin pari mestaa josta saa rst teräspunos jarruletku sarjoja kohtuullisella hinnalla kun taala on halpa nykyään.
Saatavuus ja posti kulut on tänään varmistettu sähköpostitse.
http://stores.ebay.com/GForce-Brakes
Posti kulut Kanadasta suomeen on 47usd
Ja toinen mesta
http://www.rsautoparts.com/ ja myy Goodridgen tuotteita. Osan numero millä hakea on 34011 niin saa hinta tiedot.
Ja posti kulut suomeen jenkkilästä 33usd.
Tääkin mesta löytyy ebaystä.
Näillä näkymin kanadasta pistän tilaukseen ellei jotain vastoin käymisiä tule.
Etumaskin väri on vaihdettu korin väriseksi.
Turvavyön tarjoaja korjattu.
Netissä surffaamalla löysin pari mestaa josta saa rst teräspunos jarruletku sarjoja kohtuullisella hinnalla kun taala on halpa nykyään.
Saatavuus ja posti kulut on tänään varmistettu sähköpostitse.
http://stores.ebay.com/GForce-Brakes
Posti kulut Kanadasta suomeen on 47usd
Ja toinen mesta
http://www.rsautoparts.com/ ja myy Goodridgen tuotteita. Osan numero millä hakea on 34011 niin saa hinta tiedot.
Ja posti kulut suomeen jenkkilästä 33usd.
Tääkin mesta löytyy ebaystä.
Näillä näkymin kanadasta pistän tilaukseen ellei jotain vastoin käymisiä tule.
Hyvä että joku jaksaa värkkäillä autoa ajoon eikä vaan näytille.
En kuitenkaan itse hirveän radikaaleja muutoksia lähtis tekemään, ainakaan koriin ja sisustaan, on toi niin hieno jo tolleenkin.
En kuitenkaan itse hirveän radikaaleja muutoksia lähtis tekemään, ainakaan koriin ja sisustaan, on toi niin hieno jo tolleenkin.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Joo ei ole tarkoitus muuttaa sisustaa millään lailla eikä tavalla.
Korin ulkopuoliset muutokset varmaan jää etumaskin värjäykseen ja johto tähden poistoon... tulee kone peltiä vasten oleva lätkä tämän jalallisen tilalle.
Tarkoituksena on päivittää vähän lisää vielä nykypäivän osaamista alustan ja jarrujen osalta..... on kuiteskin 16v vanha auto.
Korin ulkopuoliset muutokset varmaan jää etumaskin värjäykseen ja johto tähden poistoon... tulee kone peltiä vasten oleva lätkä tämän jalallisen tilalle.
Tarkoituksena on päivittää vähän lisää vielä nykypäivän osaamista alustan ja jarrujen osalta..... on kuiteskin 16v vanha auto.
Mitäs materiaalia se teräspunoksen sisäosa on? Kaikki jarruputket korvattaisiin siis teräspunoksella? Siinä saattaa saada aika onnettomat jarrut jos se sisäosa on joustavaa tavaraa. Mm. Hiflexiltä ei taida saada jarruiksi soveltuvaa teräspunosletkua.AMG e34 kirjoitti:rst teräspunos jarruletku
Kunhan vaan mielenkiinnosta kyselen. Kaipa ne yrittäjät ihan asialliset putket myyvät.
MB W124 OM606. 0.5bar 315hv 487Nm - Myyty!
Dodge RAM 3500 4x4 5.9 Cummins
Dodge RAM 3500 4x4 5.9 Cummins
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Tuolta saat tietää jarruletkujen rakennetta.
http://www.goodridge.co.uk/
Mutta periaatteeltaan teräspunos letkut eivät jousta kuin murto osan normaali jarruletkujen joustosta joten poljin tunto+jarru voima on parempi kuin normaaleilla letkuilla.
Ja tietenkin kesto on ihan eri luokkaa kuin normi letkussa.
http://www.goodridge.co.uk/
Mutta periaatteeltaan teräspunos letkut eivät jousta kuin murto osan normaali jarruletkujen joustosta joten poljin tunto+jarru voima on parempi kuin normaaleilla letkuilla.
Ja tietenkin kesto on ihan eri luokkaa kuin normi letkussa.
Joo ja toimii autossakin ihan yhtä hyvin...laineracing kirjoitti:hiflexistä saa kuitenkin ihan motskareihin sopivia jarruletkuja mittojen mukaan,ja kyllä ne on ainakin ihan hyvin toiminnu

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Ei sisällä tuv lappuja mutta en kyllä tajua miten ne ois muka huonommat kun sellaset kumi letkut ja siinä letkun pinnassa lukee kaikki tarvittavat tiedot siitä itse letkusta mutta tietysti pitäs olla tiedot liittimistäkin.... hi-flex ainakin saa muistaakseni tehdä jarruletkuja ja mitä siellä ole asioinut niin ei siellä tunnu ketään kiinnostavan mihin letku tuleeAMG e34 kirjoitti:Miten on... sisältääkö Hiflexin tuotteet tuv todistuksen?? Se on nimittäin sellanen juttu että kaikki firmat ei saa laillisesti tehdä jarruletkuja jos ei ole lupia.
Saattaapi vaikka konttoril kysästä tuv todistusta.

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Joo en epäile yhtään etteikö hiflexin letkut kelpaisi ja toimisi samalla lailla kuin tuv lapullisetkin.
Mutta vaaditaanhan esim katsastuksessa tuv laput jousista,iskareista...yms.
Jos oikein oon ymmärtänyt paikalliselta hydrauliikka yhtiöltä kerran jarruletkuja kysyneenä ja eivät suostuneet tekemään.
Selityksenä oli=vastuu jos letku ei pelaakkaan ja sattuu vahinko niin tekijän vastuulle maksut ja esim. liikevakuutuksesta saattaa sitten olla vaikeuksia saada korvauksia... voi joutua itse maksu mieheksi.
Mutta vaaditaanhan esim katsastuksessa tuv laput jousista,iskareista...yms.
Jos oikein oon ymmärtänyt paikalliselta hydrauliikka yhtiöltä kerran jarruletkuja kysyneenä ja eivät suostuneet tekemään.
Selityksenä oli=vastuu jos letku ei pelaakkaan ja sattuu vahinko niin tekijän vastuulle maksut ja esim. liikevakuutuksesta saattaa sitten olla vaikeuksia saada korvauksia... voi joutua itse maksu mieheksi.
Dodii.... viime viikolla vaihdettu Mercedeksen tähti pellin kanssa tasan olevaan logoon,maski maalattu.
Nyt ulkoasu alkaisi olemaan sellainen kuin Amg pajalta on alkuperäisenä lähtenyt maailmaa kiertämään... lukuun ottamatta kesä vanteita.
Pitää päivittää uusia kuvia.
Nyt viikonloppuna sain vaihdettua jarrupalat Black diamondin raptor paloihin,Aten racing jarrunesteet ja kuula puhalsin satulat ja maalasin ne.
Jarru letkuja ei ole kuulunut vaikka tilattu jo aikoja sitten .... pitänee selvittää mikä on.
Nyt ulkoasu alkaisi olemaan sellainen kuin Amg pajalta on alkuperäisenä lähtenyt maailmaa kiertämään... lukuun ottamatta kesä vanteita.
Pitää päivittää uusia kuvia.
Nyt viikonloppuna sain vaihdettua jarrupalat Black diamondin raptor paloihin,Aten racing jarrunesteet ja kuula puhalsin satulat ja maalasin ne.
Jarru letkuja ei ole kuulunut vaikka tilattu jo aikoja sitten .... pitänee selvittää mikä on.
Teräspunosletku on terästä vain ulkopuolelta; sisämateriaali on kumia, teflonia, silikonia tai muuta materiaalia (vaihtoehtoja on). Ja teräspunosletkun ongelma on siinä että se sisempi 'kumi' on kohtalaisen ohut (verrattuna muihin Hiflexin letkuihin) ja se joustaa. Eikä tämä sisemmän 'kumin' ohuus olisikaan ongelma, jos se teräspunos olisi tehtaalla tehty kireäksi 'kumin' päälle.Eicca_ kirjoitti:en kyllä tajua miten ne ois muka huonommat kun sellaset kumi letkut
Myönnetään että taitaa sieltä Hiflexiltä löytyä jarruletkuksi passelia teräspunosta, mutta sitten pitäisi valmistajalta varmistaa että se soveltuu jarruletkuksi. Tässävaiheessa jättäisin itsekin letkut asiakkaalle tekemättä. Takuisiin saa sillointällöin muutenkin letkuja viedä...
Viimeksi meni öljypaluun teräspunosletku takuisiin. Sisäosa oli teflonia ja ko. letkua varten pitää karaa kuristaa putkiprässillä muutama milli. Vuoti karan juuresta. 3-kerrosletku tilalle ja pyrojaketti päälle, tuli hyvä ja perkeleen jäykkä.
Asiansaosaavasta liikkeestä valmiit letkut, niin varmaan tulee hyvä...
MB W124 OM606. 0.5bar 315hv 487Nm - Myyty!
Dodge RAM 3500 4x4 5.9 Cummins
Dodge RAM 3500 4x4 5.9 Cummins