Sivu 1/1
Moottorinostin, taitaa olla samaa tavaraa joka paikassa
Lähetetty: Ti 28.07.2009 23:24
Kirjoittaja Petteri Kivimäki
Tarvitsisin moottorinostimen. Webbiä selaamalla löytyy hyvin samanlaisen näköisiä laitteita 169-299 €:n haarukassa. Epäilen vahvasti, että on sama homma kun edullisissa kompuroissa: sama tuote eri nimellä joka paikassa..
Noillakin kahdella on 50 € hintaeroa.
Lähetetty: Ke 29.07.2009 00:40
Kirjoittaja karra
Tässä nostetaan kiinalaisella:
Auton takarenkaat ovat 250 milliä korkeammalla; pienentää tuota ulosvetokulmaa.
Tai käyphä se täl viisiikii:
Ja eiku M100 nurkkaan häpeämään

:

Lähetetty: Ke 29.07.2009 03:33
Kirjoittaja Mesedesi
No kyllähän nyt kiinanvipu aina yhen kuuspyttysen nostaa, mutta pistäppä tuonkin ongen varteen M100, niin rupeaa riisipuikon varsi vääntymään...

Lähetetty: Ke 29.07.2009 08:57
Kirjoittaja laineracing
mersun tunkista on helppo tehä "painonsiirto"kapines,on helppo nostella sen jälkeen konetta laatikoineen kun voi kulmaa säätää mielen mukaan

Lähetetty: Ke 29.07.2009 15:48
Kirjoittaja karra
laineracing kirjoitti:mersun tunkista on helppo tehä "painonsiirto"kapines,on helppo nostella sen jälkeen konetta laatikoineen kun voi kulmaa säätää mielen mukaan

Tästä oli juurikin puhetta M100 foorumilla; mistä on siis kyse - kyselee tietämätön

.
Lähetetty: Ke 29.07.2009 21:03
Kirjoittaja laineracing
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=28553&start=30
tosta topikista löytyy kuvat lopusta,tota käytän töissä.
viimeks tänään otin m102 pois nokalta laatikoineen ja pistin takasin.
myös isompia on nosteltu laatikoineen PALJON.
Lähetetty: Ke 29.07.2009 21:05
Kirjoittaja laineracing
toivottavasti kuvat selvitti ja pääsee mese ihmiset rakennus hommiiin
ittellänihän on mesen tunkki myös grillissä,sillä on hyvä säätää ritilän ja hiilloksen väliä

Lähetetty: Ke 29.07.2009 22:22
Kirjoittaja Petteri Kivimäki
Tota viimosta on miettinyt itsekin, mutta tämä painonsiirtokapineen olemus jää mulle vielä arvoitukseksi.
Selitä - räikälläkö kulma oikeaksi vai mitenkä? Kyllä sitä humanisti tuntee ittens tyhmäksi.

Onko kuvaa kapineesta in action?
Lähetetty: Ke 29.07.2009 22:39
Kirjoittaja Mesedesi
Lähetetty: To 30.07.2009 08:10
Kirjoittaja laineracing
jep,räikällä moottori oikeeeseen kulmaan,ja pannua keulalle!

Lähetetty: To 30.07.2009 13:00
Kirjoittaja Petteri Kivimäki
No jo selvis, onhan nerokkuus huipussaan! Bilteman katalogissa näytti olevan uutuus-maininnalla vähän moisen näköinen, mutta luulenpa että tuttu metallimies tuommoisen mulle äyskäröi..
Yksi OM616 ja loota on irrotettava elokuussa ja talvella pitää irrottaa pystärin OM616 moottoritilan hiplaamista varten, samalla kun loksutn menee maalarille. Suttuinen moottoritila on hirveet kattoo.
Lähetetty: Ke 26.08.2009 18:11
Kirjoittaja johtaja300
Ite irrotin m110 koneen ja automaatin kiinalaisella ilman mitään tasaajia ja kyllä onnistui.
Lähetetty: Ke 26.08.2009 19:16
Kirjoittaja AAVEE
Mesedesi teki nyt Markosta julkkiksen.
Lähetetty: Ke 26.08.2009 19:46
Kirjoittaja esukki
Pistätkö linkin tai tuotenumeron tuohon Bilteman painonsiirtokapineesta kun ei taas löydy millään.....
Lähetetty: Ke 26.08.2009 21:45
Kirjoittaja Pakardinen
AAVEE kirjoitti:Mesedesi teki nyt Markosta julkkiksen.
Niinpä. Ja nyt luulen tietäväni myös, kenen oli se punainen SL, johon oli viskattu "isolohko"...
