lucaksen syöttöpumpun ensioireet?
lucaksen syöttöpumpun ensioireet?
...kunkun auto alkoi kylmänä hetken käydä tosi rumasti ja sitä se ei oo ennen tehny ja pumppu on muutenki likanen ja tihkunu jotain jostain pikasen diagnoosin perusteella. Viitanneeko tuo ruma käynti kylmänä pumppuun vai millä sen selville saanee
Eipä kait kannata niitä Lucaksia laittaa uusia kerta bochilaisiakin saa samaan rahaan?!
Niin siis bochilaisen pumpun saa laitatettua jos on Manuaali vaihteisto , tai automaatti joka on mekaaninen eli 722.4. Niihin niinsanottuihin sähkö-automaattilaatikoihin ei kuulemma onnistu.
Itse ainakin aijon laitatuttaa sen bochilaisen jos tuo pumppu jokupäivä kosahtaa. Ittellä on w202 722.4 tomaatilla..
Niin siis bochilaisen pumpun saa laitatettua jos on Manuaali vaihteisto , tai automaatti joka on mekaaninen eli 722.4. Niihin niinsanottuihin sähkö-automaattilaatikoihin ei kuulemma onnistu.
Itse ainakin aijon laitatuttaa sen bochilaisen jos tuo pumppu jokupäivä kosahtaa. Ittellä on w202 722.4 tomaatilla..
Mites kun mulla toi luukaksella oleva on kanssa ja manuaalilootalla nii nytkyttää kun ajaa tasasesti 80-90km/h tai toisin sanoen n. 2krpm paikkeilla.. voisko olla pumpussa jotain? toimii kyllä muuten iha normaalisti.
W906 315cdi -08 520tkm ja kovaa mennää 176hp 390nm
Lolvo v70 2.5t
Ex;
S203 270cdiA Avantgarde -05
w124 300d turbotettu
Lolvo v70 2.5t
Ex;
S203 270cdiA Avantgarde -05
w124 300d turbotettu