Alppilan Autohuolto Oy -kokemuksia?

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
heikkima
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: La 17.04.2004 12:37
Paikkakunta: Espoo

Alppilan Autohuolto Oy -kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja heikkima »

Onko kokemusta Alppilan Autohuollosta? (asiantuntevuus, hintataso, osien ja töiden laatu yms) Tarkoitus löytää hinta/laatusuhteeltaan ok-firma pk-seudulla, ettei veho ryöstä kaikkea. Rollen Tähtihuolto lienee hyvä, vaan kun on yli kk:n jonotusajat...
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Kuulemma oikein asiantunteva, joskaan ei edullisin paikka.
Erikoispiirteenä juuri näiden Boschin ruiskujen tuntemus, osaavat auttaa jopa 60-70-lukujen ruiskujen ongelmissa.

Itse olen tiedustellut jotain asioita sähköpostilla ja hyvä vastaus on tullut yleensä tosi nopeasti. Kannattaa tutustua.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1594
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Minulla on hyviä kokemuksia sekä osaamisen että asiakaspalvelun kannalta. SL:n D-Jetronicia on siellä korjattu pariinkin otteeseen, ja kuntoon tuli. Ainakin Marko Suurnäkki osaa myös vanhemmat ruiskut.
Suosittelen.
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alppilan Autohuolto Oy -kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja Jori K »

heikkima kirjoitti:Onko kokemusta Alppilan Autohuollosta? (asiantuntevuus, hintataso, osien ja töiden laatu yms) Tarkoitus löytää hinta/laatusuhteeltaan ok-firma pk-seudulla, ettei veho ryöstä kaikkea. Rollen Tähtihuolto lienee hyvä, vaan kun on yli kk:n jonotusajat...
Pelkkää hyvää sanottavaa löytyy. Tosiaan nuo Boschin salat ovat heidän heiniään, mutta kyllä kaikki muukin siellä onnistuu laadukkaasti. Omasta psta pitää sanoa, että joka kerta laskun loppuhinta on ollut yllätys - siis positiivisessa mielessä :wink: En pidä kalliina.
Viimeksi sain ajan sieltä viikon päästä soitosta.

Suosittelen myös.
Vastaa Viestiin