w220 kello jätättää

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Haahuilija
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w220 kello jätättää

Viesti Kirjoittaja Haahuilija »

jep. Kello jätättää s500 vm99. Lisäksi puhelin ei anna elonmerkkiäkään,ei nokia. Ja jos nyt valitetaan niin ei tahdo cd levyt kelvata, ilmoittelee vaan että no cd vaikka kaupan hyllystä uutta tyrkytät. Niin ja vielä keskuslukon sulake palaa pakkasilla,ei toimi avustinkaan. Niin ja vielä autoon nousemis\poistumis avustin ei reagoi. Jos nyt edes johonkin apuja..... :D
Benjamin
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: w220 kello jätättää

Viesti Kirjoittaja Benjamin »

Haahuilija kirjoitti:jep. Jos nyt edes johonkin apuja..... :D
Niin ja vielä keskuslukon sulake palaa pakkasilla,ei toimi avustinkaan.
Onkos autossasi siis imuovet??? Jos on, niin syynä voi olla
sulkemistunnistin/kosketushäiriö siinä. Tarkista vielä sulakkeen koko,
löytyykö sulta sulakekartta??? Mulla on tarvittaessa.
Katso lisäksi peräkontista vasemman lokasuojan ylänurkalta itse pumppua, onko saanut kosteutta? Purat vain verhoilun pois teiltä. Toki itse pumppukin voi olla tiensä päässä.
Kello jätättää s500 vm99. Lisäksi puhelin ei anna elonmerkkiäkään,ei nokia. Ja jos nyt valitetaan niin ei tahdo cd levyt kelvata, ilmoittelee vaan että no cd vaikka kaupan hyllystä uutta tyrkytät. Niin ja vielä autoon nousemis\poistumis avustin ei reagoi.
Onko akku missä kunnossa? Onko kojelautaa purettu/jokin liitin löysällä.
Ja tietenkin se vikakoodien luku :)
W220 S 55 AMG
W639 115
W210 220 CDI
Kolmen tähtikeulan yh...
warrior70
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja warrior70 »

Sulla varmaan on comand näyttö ja sen alapuolella cd:lle reikä? Se ei soita musiikki cd:tä, lukee vaan navigointi cd-rom:ia. Jos takaluukussa on cd vaihtajaboxi niin sitten voi kuunnella cd:tä. Mulla ainakin noin, (-01 W220) ja kello näyttää juoksevan automaattisesti oikeaa aikaa, myös kesä/talviaika muuttuu tekemättä mitään.
Vastaa Viestiin