K-jetti ke-jetroniksi..?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vastaheitto
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 12.02.2010 13:04

K-jetti ke-jetroniksi..?

Viesti Kirjoittaja Vastaheitto »

Niin no kysymyshän on topicin aiheessa. Hommasin toisen 190e mesen(katolleen käännetty :lol: )josta nyt lähtee 190tkm ajettu tekniikka tuohon toiseen. Kysymys on kun tämä mese mihin tuo tekniikka on menossa niin on k-jetillä ja tuo mistä se tekniikka on tulossa paikoilleen on ke-jetti ja katilla. Eli onko mahdoton homma muuttaa ruisku? Eli tuleeko johtosarjan kanssa ongelmia yms. ?
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Jos ottaisit sen johtosarjan siitä mistä otat moottorinkin.

Jotku liittimet voi olla erillaisia, kuten lämpötila-anturien. Lisäksi tulee johtoja lambdalle ja EHA johto. Releillekkin taitaa olla omat paikat ja "boksille" omat johtonsa.

Tällästä tuli nyt mieleen

Siitä sen näet kun saat molemmat siihen pihaan vierekkäin :)
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Niin ja sen katin voit heittää mäkeen. Se on vaan tukkona. Jos ennenkään ei ole ollut niin ei sitä sinne tarvi laittaa.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Vastaheitto
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 12.02.2010 13:04

Viesti Kirjoittaja Vastaheitto »

Joo niin oli tarkoituskin vaihtaa johtosarja vaihtokoneen kanssa. :)
Vastaa Viestiin