Viton ohjaus ei tehosta
Viton ohjaus ei tehosta
Vito vuodelta -00.Ohjaus ei varmaankaan tehosta ainakaan normaalisti. Yhtenä aamuna lähtiessäni huomasin kuinka jäykkä ja nykivä ohjaus on. Vaihdoin talvella öljytkin tehostajaa,olen tehnyt sen aijemminkin.Vaihdon jälkeen on toiminut 3 kuukautta ihan ok. Määränkin tarkistin.Hihna on alkuperäinen ja tuntui ainakin olevan paikallaan yhtenä kappaleena. Viime kesänä paikallaan pyöriä kääntäessä ohjauksesta kuului naukunaa.
-Onko pumppu loppu?
-Onko hihna kovettunut ja luistaa?(kokeilen huomenna laittaa jotain tahmeaa hihnaan)Kiristystähän ei ole?
-Vai onko joustintuen yläpään laakeri vaan niin jäykkä?
-Onko pumppu loppu?
-Onko hihna kovettunut ja luistaa?(kokeilen huomenna laittaa jotain tahmeaa hihnaan)Kiristystähän ei ole?
-Vai onko joustintuen yläpään laakeri vaan niin jäykkä?
Otin tehostajan säiliön käteen.Tyhjäsin ja puhaltelin putkenlähtöihin. Hyvin ainakin ilma kulki.Huuhtelin löpöllä sisältä, mitään roskaa ei lähtenyt. Koekäytö:Nyt pumppu alkoi pitää kurinaa ja säiliössä automaattiöljy alkaa vaahtoutua niin että kilometrin koeajon jälkeen pursus korkin reijästä ulos. Ojaus tuntuma on huono niinkuin ennenkin,ei tehosta kun ehkä vähän.
Imusuodatin on öljysäiliön sisässä.Kiinnitys yhdellä ruuvilla.Ei mahdu tulemaan korkin reijästä.Voi olla että säiliön saa halkaistua keskeltä,kun en ollut varma niin en uskaltanut repiä ettei muovi säry.Kertokaa kuinka aukeaa?
Sauma siinä kummiskin oli.Suodattimen likaisuudesta en tiedä muutakuin ettei huuhtelussa irronnut mitään.Korkin reikä on auki.Vaahtoaa vaikka korkki olisi irtikin. Rattiakselin nivel ei ainakaan ole väliä eikä äännä kun liikuttaa rattia ees taas.
Auton etupää ilmassa tuntuu yhtä jäykältä oli auto käynnis tai ei.
Raidetangon päät tiiviit.
Sauma siinä kummiskin oli.Suodattimen likaisuudesta en tiedä muutakuin ettei huuhtelussa irronnut mitään.Korkin reikä on auki.Vaahtoaa vaikka korkki olisi irtikin. Rattiakselin nivel ei ainakaan ole väliä eikä äännä kun liikuttaa rattia ees taas.
Auton etupää ilmassa tuntuu yhtä jäykältä oli auto käynnis tai ei.
Raidetangon päät tiiviit.
Onkos siinä ulkopuolella olevia/näkyviä öljy ,tarkoitan imuputkea.
Muistelen pomon ML teki näin ja syy oli klemmari joka on imuletkussa.Kurinaa ja ylivuotoa.
Se kannen aukaisu,tutkippas venäläisiltä sivuilta räjäytyskuvia /varaosa luetteloita.
Se suodin on sitonut paskat itseensä että ei sieltä tule välttämättä kuin väriä,ja jos se on tukossa niin se etsii ilmaa paineöljyn joukkoon väkisin ja tehoton ohjaus ja kurisee,eli suodin ois kyllä vaihdettava kyllä joka tapauksessa.
Muistelen pomon ML teki näin ja syy oli klemmari joka on imuletkussa.Kurinaa ja ylivuotoa.
Se kannen aukaisu,tutkippas venäläisiltä sivuilta räjäytyskuvia /varaosa luetteloita.
Se suodin on sitonut paskat itseensä että ei sieltä tule välttämättä kuin väriä,ja jos se on tukossa niin se etsii ilmaa paineöljyn joukkoon väkisin ja tehoton ohjaus ja kurisee,eli suodin ois kyllä vaihdettava kyllä joka tapauksessa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-