No nyt en kyllä osaa sanoa, outoa Ei kait se testi kuitenkaan mittaa, kun sitä "manuaalista"iskaria, joten olisiko sitten jotain vikaa uudessa iskarissa. Mitään ongelmaa ei kuitenkaan ole korkauden pysyvyydessä, kun auto seisoo? En kyllä edes tiedä vaikuttaako se ilmapussukka mitään tuohon testiin.cille5 kirjoitti:Täysin uudet iskarit pistin. Jäykkyys ero liian suuri takapäässä.
Ilmajousituksen korkeuden säätöä, kuka osaa ja missä?
Re: Ilmajousituksen korkeuden säätöä, kuka osaa ja missä?
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti