Mercedes-Benz W203 Sedan
Mercedes-Benz W203 Sedan
Moro,
Ei kellään ois laittaa faktaa tiskiin mistä ois mahdollista ostaa kyseiseen autoon -60mm madallusjouset etupäähän? Ei nuo H&R -40mm jouset laske tarpeeksi tuota laitosta. Tiedän, Säädettävää sarjaahan se huutaa, mutta se on 1000e/kierros.
Ter,
Teemu
Ei kellään ois laittaa faktaa tiskiin mistä ois mahdollista ostaa kyseiseen autoon -60mm madallusjouset etupäähän? Ei nuo H&R -40mm jouset laske tarpeeksi tuota laitosta. Tiedän, Säädettävää sarjaahan se huutaa, mutta se on 1000e/kierros.
Ter,
Teemu
Mercedes-Benz A45 AMG -14
Mjöö - rälläkkää mie olen puolen kiekan verran näyttänyt jo etupäähän. Ei niitä voi enempää katkoa... Ei se jousi muuten pysy siellä.
Tup Cup-Kit sinäsä vois olla H&R:ltä hyvä vaihtoehto, mutta pari hunturaista lisää ja on säädettävä alla...? Menettää mun mielestä järjen siinä määrin.
Tup Cup-Kit sinäsä vois olla H&R:ltä hyvä vaihtoehto, mutta pari hunturaista lisää ja on säädettävä alla...? Menettää mun mielestä järjen siinä määrin.
Mercedes-Benz A45 AMG -14
Tuo on totta.. Ja jos vaihtoehtona on ylipäätänsä säädettävä, niin en edes miettisi mitään säätämätöntä. Varsinkin kun hintaero ei tosiaan paljon ole.
Tosin riippuen siitä onko se säädettävä joku jomin keskilaatuinen, vai kunnon laatumerkki
Tosin riippuen siitä onko se säädettävä joku jomin keskilaatuinen, vai kunnon laatumerkki
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
No tottakai vaihtoehtona on säädettävä alustasarja, mutta sitä en osaa sanoa minkä merkkinen se pitäisi olla.
Sypruksella on Kw Varianten -setti alla, mutta mielipiteitä en ole kuullut miten alusta toimii auton alla. Varmasti helvetin hienosti!
Sinänsä, mulla toi auto on pienimmällä diesel-myllyllä mitä tehtaan rivistöltä saa; ei autolla olla radalla ajamassa, vaan hiljuksilleen kotoa töihin, ja töistä kauppaan ...Kuhan auto on siis matala, ja ajettavuudeltaan siedettävissä lukemissa. Tätä ehkä haen lähinnä takaa ja siinä määrin tuo 60milliä tiputtavat etujouset ois jeez.
Sypruksella on Kw Varianten -setti alla, mutta mielipiteitä en ole kuullut miten alusta toimii auton alla. Varmasti helvetin hienosti!
Sinänsä, mulla toi auto on pienimmällä diesel-myllyllä mitä tehtaan rivistöltä saa; ei autolla olla radalla ajamassa, vaan hiljuksilleen kotoa töihin, ja töistä kauppaan ...Kuhan auto on siis matala, ja ajettavuudeltaan siedettävissä lukemissa. Tätä ehkä haen lähinnä takaa ja siinä määrin tuo 60milliä tiputtavat etujouset ois jeez.
Mercedes-Benz A45 AMG -14
Otappa Syprus kuva ihan alta, päältä, ja sivulta miten ne renkaat sinne kaareen asettuu. Onko sulla ollut mielessä, että vois kaaria vähän pajottaa suuremmaksi? Itsellä on. Jos tuohon ylimaalauksen verran sais sijoitettua jossain vaiheessa elämää niin siinä samalla mankeli laulamaan.
Mercedes-Benz A45 AMG -14
- jjruutiainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
- Paikkakunta: JURVA
- Viesti:
Samaa ajattelin kun aikoinani ostin 203 farkkuun KW var 1 ja siinä luvattiin tuo 60mm mutta minulla oli 8.5 x 19 vanne niin madallus oli muistaakseni luokkaa 20-30 mm muuten otti mutteriin . Silloin vitutti niin että 2 rinkiä rälläkällä , täytyy kuitenkin muistaa että yläpää ei oikein enää sovi.KimmoS kirjoitti:Mulla on 200cdi:ssä KW var1 säädettävä alusta ja ei kyllä ole valittamista. Ainut huomioitava asia on että jos haluat kunnolla laskea niin edessä saa olla max 8" levee vanne että sopii pyörimään.
Tais olla kuvia http://s5.photobucket.com/albums/y190/j ... des019.jpg
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Tossa on se korkeus mille saa laskettua KW var1 melkein millä vanteilla vaan.
Alla tuossa on 18" vanteet ja 225 renkaat.
http://www.mese.fi/forum/userpix/2197_18vanteet_1.jpg
Lisätään vielä yks kuva. Tuossa 19x8 vanne ja 225 rengas
http://www.hiekkalaatikko.org/~kimmos/19vanne
Alla tuossa on 18" vanteet ja 225 renkaat.
http://www.mese.fi/forum/userpix/2197_18vanteet_1.jpg
Lisätään vielä yks kuva. Tuossa 19x8 vanne ja 225 rengas
http://www.hiekkalaatikko.org/~kimmos/19vanne
W203 -00 200cdi + MTX-Audio
Mulla on w203 -06 ssa eibach pro-street s coiloverit,mutteri on edessä 3kierrosta vailla pohjassa.Vanteina on tsw Bremma kromit edessä 8,5x19 et 35 plus 10mm spacer ja takana 9,5x19 et 30..Syprus kirjoitti:pitää melkein huomenna ottaa sulle kuvia temep.
tuo kyllä on tosiaan suunnittelun riemuvoitto tuo kw1, mulla 31 et ja 8.5" vanne edessä niin ei voi laskea kunnolla. pitäisi olla 8" tai sitten tarpeeksi kaponen kumi ja et pienempi.
Renkaina on edessä 225/35-19 ja taka 265/30-19 etu ja takakaaret pokattu.
Alusta on todella hyvä ei ole pintakova.. Suosittelen..
mb C55 Amg &C30 Amg
Kansa vaatii kuvamateriaalia!jay82 kirjoitti:Mulla on w203 -06 ssa eibach pro-street s coiloverit,mutteri on edessä 3kierrosta vailla pohjassa.Vanteina on tsw Bremma kromit edessä 8,5x19 et 35 plus 10mm spacer ja takana 9,5x19 et 30..Syprus kirjoitti:pitää melkein huomenna ottaa sulle kuvia temep.
tuo kyllä on tosiaan suunnittelun riemuvoitto tuo kw1, mulla 31 et ja 8.5" vanne edessä niin ei voi laskea kunnolla. pitäisi olla 8" tai sitten tarpeeksi kaponen kumi ja et pienempi.
Renkaina on edessä 225/35-19 ja taka 265/30-19 etu ja takakaaret pokattu.
Alusta on todella hyvä ei ole pintakova.. Suosittelen..
Mercedes-Benz A45 AMG -14
Täytyy käydä ottamassa pari kuvaa:)temep kirjoitti:Kansa vaatii kuvamateriaalia!jay82 kirjoitti:Mulla on w203 -06 ssa eibach pro-street s coiloverit,mutteri on edessä 3kierrosta vailla pohjassa.Vanteina on tsw Bremma kromit edessä 8,5x19 et 35 plus 10mm spacer ja takana 9,5x19 et 30..Syprus kirjoitti:pitää melkein huomenna ottaa sulle kuvia temep.
tuo kyllä on tosiaan suunnittelun riemuvoitto tuo kw1, mulla 31 et ja 8.5" vanne edessä niin ei voi laskea kunnolla. pitäisi olla 8" tai sitten tarpeeksi kaponen kumi ja et pienempi.
Renkaina on edessä 225/35-19 ja taka 265/30-19 etu ja takakaaret pokattu.
Alusta on todella hyvä ei ole pintakova.. Suosittelen..
mb C55 Amg &C30 Amg
ilima on niin huono etten kehtaa alkaa ryömimään auton ympärillä mutta tässä muutama hätäinen off-focus räpsäisy josta suunnilleen nähdään missä mennään.temep kirjoitti:Otappa Syprus kuva ihan alta, päältä, ja sivulta miten ne renkaat sinne kaareen asettuu. Onko sulla ollut mielessä, että vois kaaria vähän pajottaa suuremmaksi? Itsellä on. Jos tuohon ylimaalauksen verran sais sijoitettua jossain vaiheessa elämää niin siinä samalla mankeli laulamaan.
etupää:
takapää:
loput kuvat:
http://s244.photobucket.com/albums/gg10 ... /alustaV1/
takana raapii kiinni jos tulee yli 2 henkeä kyytiin, joten vanne liian ulkona. edessä tulee jousi vastaan ja vannetta pitäisi ottaa ulospäin (tällä hetkellä vanteesta jouseen matkaa noin 0.5mm) alustassa tosin on varaa tiputtaa vielä edessä 4cm ja takana 2-3cm
kuvia en valitettavasti tähän hätään saa renkaiden toiselta puolelta.
en saanut ihan käsitystä mistä tarkalleen haluat kuvia? kun maa kuivaa niin voin ottaa tietysti lisää jos tarvit.
Kiitoksia kuvistasi.
Halusin juuri nähdä, että miten tuo vanne asettuu tuohon kaarelle.
Mulla on 9,5x19 ET40 se takavanne.
Tällä hetkellä jää aika "reippaasti" sisälle.
Luultavasti käyn vaihtamassa ne takavanteet ET35:lle ja tilaan spacerit niihin.
Rengas taitaa olla tällä hetkellä 245/35. 255/30 paksut Continentalit ei kauaa kestäneet. On sen verran pehmeä tuo kumi.
Taakse, jos sais singutettua 225/35 kumin ja eteen 215/35. Silloin vois olla mahdollisuuttakin saada nuo pyörimään, jos auton laskee aivan "tonttiin". Mankelointihomma kiinnostais rajusti.
Halusin juuri nähdä, että miten tuo vanne asettuu tuohon kaarelle.
Mulla on 9,5x19 ET40 se takavanne.
Tällä hetkellä jää aika "reippaasti" sisälle.
Luultavasti käyn vaihtamassa ne takavanteet ET35:lle ja tilaan spacerit niihin.
Rengas taitaa olla tällä hetkellä 245/35. 255/30 paksut Continentalit ei kauaa kestäneet. On sen verran pehmeä tuo kumi.
Taakse, jos sais singutettua 225/35 kumin ja eteen 215/35. Silloin vois olla mahdollisuuttakin saada nuo pyörimään, jos auton laskee aivan "tonttiin". Mankelointihomma kiinnostais rajusti.
Mercedes-Benz A45 AMG -14
En tiedä, noinhan se tuntuisi loogiselta, mutta tuolla btcf:llä tuntuuvat väittävän, että steptronic laatikko ei tykkäisi, jos ei renkaan halkaisija ole sama kuin alkuperäisessä.Syprus kirjoitti:Miksi automaatti välittäis mitään? tärkeäähän on että joka nurkassa sama halkaisia? vai?Jonski kirjoitti:Mites näissä automaattilaatikko tykkää, jos laittaa alkuperäistä halkaisijaltaan pienemmät kumit?
No ne onkin bemareita mistä siellä puhuvatJonski kirjoitti:tuolla btcf:llä tuntuuvat väittävän, että steptronic laatikko ei tykkäisi, jos ei renkaan halkaisija ole sama kuin alkuperäisessä.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ne E39 dieselin laatikot muutenkin ovat vähän mitä ovat.simppa80 kirjoitti:No ne onkin bemareita mistä siellä puhuvatJonski kirjoitti:tuolla btcf:llä tuntuuvat väittävän, että steptronic laatikko ei tykkäisi, jos ei renkaan halkaisija ole sama kuin alkuperäisessä.
Ei kannate verratta tosiaankaan näihin, eli mersun lootii.
Mercedes-Benz A45 AMG -14