Liukasta ?
Vel, vottusei?
Olishan toi "Lumikki" ihan über-vehjas ylimielisten TDI-VAG-Fagottien nöyryyttämiseen...
Olishan toi "Lumikki" ihan über-vehjas ylimielisten TDI-VAG-Fagottien nöyryyttämiseen...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
****Tai näiden eräiden bimmer-poikien,näyttää olevan monenlaista suharia liikkeellä kun tätä festari porukkaa kattoo. Oli tai on huomenna kalajoen lentokentällä kuminpolton SM-kisat,siellä vois joku käydä nöyryyttämässä taksimesellä "urheiluautoilijoita"Pasi M. kirjoitti:Vel, vottusei?
Olishan toi "Lumikki" ihan über-vehjas ylimielisten TDI-VAG-Fagottien nöyryyttämiseen... [ http://www.bmwtuningclub.net/foorumi/images/smiles/suomi.gif ]
Yritin eilen illalla kentälle,olin kuulemma vääräuskoinen kun mersulla liikkeellä. Ja vielä enemmän kun kerroin luopuneeni uskosta aiemmin.
Hyvä auto se on bemarikin,taitaa vaan olla autokantaan suhteutettuna eniten näitä nestepäitä kuskeissa. Tosin on niitä mersuilijoissakin,joskus itsekin kun tarpeeksi ärsyttää...
tähän on pakko sanoa ettäjorma kirjoitti:Näitä tehään pohojanmaalla tilauksesta, eikä milään mahottomalla hinnallakaan. Tuotanto alkaa syksyllä uusissa tiloissa ja siitä lisää myöhemmin
Viimeksi muokannut raul, Su 20.06.2004 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aijaa mulla tuli tosta lähinnä mieleen että josko AXE ois kehittäny uuden 'bodysprayn' diesel-autoilijoille, kunnon hajutMora kirjoitti:...Komeeta on, ei voi muuta sanoo
Tuli muuten mieleen, valkoisen paholaisen rekisterikilven kirjaimista, siinä aikoinaan valmistettu AMG:n Hammer kalpenee kun Pohjanmaan armoton Axe (kirves) lähtee viivalta
[b][size=75]Porsche 944
ex 124CEA[/b][/size]
ex 124CEA[/b][/size]
Tänne sais toimittaa yhen tuommosen, sitte ku tuotanto lähtee käyntiinjorma kirjoitti:Näitä tehään pohojanmaalla tilauksesta, eikä milään mahottomalla hinnallakaan. Tuotanto alkaa syksyllä uusissa tiloissa ja siitä lisää myöhemmin.
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Jaa.stonehead kirjoitti:mittarissa on noin 550 000km ja ollut parivuotta tummempien omistuksessa eli auto on aito mannemersu , vähän nopeempi vain kuin ennenagip kirjoitti:Juu-u
Kyllä meno näyttää erilaiselta mitä olen joskus saman 250D:n kyydissä istunut.
Vieläköhän siellä on televisio ja huippu hienot takaverhot?
Kilometritkin täsmää.
Olet vissin 5.omistaja Silloin se oli toisella omistajalla menossa ja meno on ollut aina hurjaa joskin vähän vähemmillä voimilla...
Mutta Taxi se ei ainakaan ole, vaikka mannemalli onkin
Joku mersupurkaamo??
agip kirjoitti:Jaa.stonehead kirjoitti:mittarissa on noin 550 000km ja ollut parivuotta tummempien omistuksessa eli auto on aito mannemersu , vähän nopeempi vain kuin ennenagip kirjoitti:Juu-u
Kyllä meno näyttää erilaiselta mitä olen joskus saman 250D:n kyydissä istunut.
Vieläköhän siellä on televisio ja huippu hienot takaverhot?
Kilometritkin täsmää.
Olet vissin 5.omistaja Silloin se oli toisella omistajalla menossa ja meno on ollut aina hurjaa joskin vähän vähemmillä voimilla...
Mutta Taxi se ei ainakaan ole, vaikka mannemalli onkin
joku joskus jotenki osunut keulastaan johonkin, onko tietoo...
kiihtyy...
olin äskettäin tuon valkoisen sleeperin kyydissä
ja täytyy todeta että meno oli kyllä sairasta..
vääntöä on uskomattomasti ja kiihdyttäessä sai heittää
koko ajan isompaa pykälää, Getrak valitti...
näytti siltä että kuljettajalla oli täysi työ pitää auto tiellä
koska sutimisen takia perä heittelehti
alusta on vähän löysä tuolla väännölle ja kumipuslatkin väsyneitä
tahkos ratti siihen malliin ,että ruuvi tais olla löysällä kuskillakin
pelkääjän paikka oli nimensä mukainen istua, karseeta
siksi tämä taitaakin olla niin hienoa...
ja täytyy todeta että meno oli kyllä sairasta..
vääntöä on uskomattomasti ja kiihdyttäessä sai heittää
koko ajan isompaa pykälää, Getrak valitti...
näytti siltä että kuljettajalla oli täysi työ pitää auto tiellä
koska sutimisen takia perä heittelehti
alusta on vähän löysä tuolla väännölle ja kumipuslatkin väsyneitä
tahkos ratti siihen malliin ,että ruuvi tais olla löysällä kuskillakin
pelkääjän paikka oli nimensä mukainen istua, karseeta
siksi tämä taitaakin olla niin hienoa...
Ootte te vaan pöljiä Hyvä fiilis tuli noita kuvia ja videopätkiä katsellessa... Joo kyllä tossa valkoisessa näyttäis olevan ihan kivasti ugaa...
Alkaa houkuttelemaan moinen touhu, kestäisköhän ton 250D:n pata ja voimansiirto, jos sinne solmua putkeen sovittelisi Mitäs muuten tuon valkoisen sleeperin alustaan on tehty, vai onko tehty mitään ?-)
Alkaa houkuttelemaan moinen touhu, kestäisköhän ton 250D:n pata ja voimansiirto, jos sinne solmua putkeen sovittelisi Mitäs muuten tuon valkoisen sleeperin alustaan on tehty, vai onko tehty mitään ?-)
Olette näköjään jenkkimiestenkin ihmettelyn kohteena:
http://www.usacarclub.net/keskustelu/vi ... forum=7&10
http://www.usacarclub.net/keskustelu/vi ... forum=7&10
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- Daimler
- Mersumies
- Viestit: 616
- Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
- Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala
"Muistathan että internetissä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa. Älä siis usko kaikkea mitä foorumeilta luet. USA Car Club Pieksämäki ry ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä, annetuista ohjeista tai niiden aiheuttamista seurauksista"
on mulla ollu joskus mersuja(kin).