Sitten harjoitellaan luetun ymmärtämistäTompa124 kirjoitti:Iha uteliaisuutta missä penkitettiin?

Sitten harjoitellaan luetun ymmärtämistäTompa124 kirjoitti:Iha uteliaisuutta missä penkitettiin?
"Sporttiauton penkissä" aivan.nj^ kirjoitti:Sitten harjoitellaan luetun ymmärtämistäTompa124 kirjoitti:Iha uteliaisuutta missä penkitettiin?On kyllä melkoset lukemat!
Niin pittäähän tuohon vähintään se 50hp saaha lissää ku eihän tuolla kerkiä.Petehri kirjoitti: Kiitoksia vaan. 750heppaa oli tavoite joten siinämielessä pieni pettymys. Muutama juttu jäi vielä kokeilematta joten jos vehkeet pysyy nipussa menen lähiaikoina vielä uudestaan jarruun.
Petehri kirjoitti:Pikkumersulla kävästiin dynossa aamutuimaan. Sporttiauton penkissä 700hp / 1250nm 3.4bar.
Petehri kirjoitti:Pikkumersulla kävästiin dynossa aamutuimaan. Sporttiauton penkissä 700hp / 1250nm 3.4bar.
Laatikko semmonen vähän spesiaalimpi Siekkisen vahvistama 722.3.EVO897Tompa124 kirjoitti:Onko nuolla tehoolla mikä loota ja perä?
Eiköhän ne mahda olla!Siekkinen kirjoitti:Petehri kirjoitti:Pikkumersulla kävästiin dynossa aamutuimaan. Sporttiauton penkissä 700hp / 1250nm 3.4bar.mahtaakohan olla suomen isoimmat lukemat mersun diisselistä.
Tästä topicista löytyy kyllä kaikki tästä autosta olevat jutut, kuvat ja videot vuosien varrelta, kun viitsit vain selailla.sepulaakeri kirjoitti:Onko tästä kamppeesta kuvia/topicia?? Kiinnostas kovasti
Kiitoksia! Tarkoitus oli käydä kääntymässä.Jani426 kirjoitti:Onnittelut , rankka laite.![]()
Nyt viikonloppuna Hyvinkäälle kiihdyttelemään ( NNC Street Slide ).
Eihän ne mersun asd-perät kuulemma kestä voimaaPetehri kirjoitti:Laatikko semmonen vähän spesiaalimpi Siekkisen vahvistama 722.3.EVO897Tompa124 kirjoitti:Onko nuolla tehoolla mikä loota ja perä?Peränä ihan perus 2.65 ASD billetti vetareilla.
Sama ittäki naurattiSiekkinen kirjoitti:Eihän ne mersun asd-perät kuulemma kestä voimaaPetehri kirjoitti:Laatikko semmonen vähän spesiaalimpi Siekkisen vahvistama 722.3.EVO897Tompa124 kirjoitti:Onko nuolla tehoolla mikä loota ja perä?Peränä ihan perus 2.65 ASD billetti vetareilla.
Se ei aina ratkase kaikkeajohani kirjoitti:mietin vaan että paljonko lie tuolla edellisen sivun koneella revitään ku siinä on vielä isompi puhallin
no ei todellakaan, ei se ilmalla kulje, mutta ku kattoo mitä muuta koneelle tehty, niin vois olettaa että viedään samalla linjalla muuki kokoonpano loppuun.Siekkinen kirjoitti:Se ei aina ratkase kaikkeajohani kirjoitti:mietin vaan että paljonko lie tuolla edellisen sivun koneella revitään ku siinä on vielä isompi puhallin
Niin tarkoitin että kun painaa kaasun pohjaan tyhjäläynniltä vaikka kolmosella tai nelosella niin paljonka on kierroksia koneessa kun alkaa raivona kiihtymään tai renkaat sulamaan alle.Petehri kirjoitti:Vesiruisku alkaa painaan vettä koneeseen 0.5 bar ylöspäin. Tela sutia? Kyllä penkissä ainakin pyörä piti kohtuullisesti eikä häiritsevää luistoa havaittu.AimoHarppaus kirjoitti:Sillälailla. Missä vaheessa vesiruutta alkaa höyrystää konetta, ja miltä kierrosalueelta alkaa tela pyörii sutia kun lyö pikkukieroksilta lapun lattiaan.?
Laittelen kyllä lisää videoo kun saadaan jotain "järkevää" kuvattua.--Pekka kirjoitti:Tajuton kampe!Lisää videomateriaalia kehiin
Tehoa tuskin tulee enempää, kun on samanlaisella syöttöpumpulla tehty. Uskoisin maksimi tehon asettuvan siihen noin 750hp paikkeille.johani kirjoitti:mietin vaan että paljonko lie tuolla edellisen sivun koneella revitään ku siinä on vielä isompi puhallin
Syttö täysillä. Vetävät +7000rpm. Paras teho tuli 6000 kierroksen kohtiilla.Hesu kirjoitti:Missäs säädöissä pumppu on? Missä kierrosluvussa paras teho tuli?
Saas nähdä. Pitävempää rengasta pitäs saada alle niin pääsee testaan. Kai siinä muutama sekuntti kuitenkin menee!?nj^ kirjoitti:Mites tämmönen vetää esim. 0-100km/h?
Jos vehkeet pysyy nipussä käväsen ensiviikolla uudestaan jarrussa ja laitan senjälkeen käppyrät esille.Jube kirjoitti:Kivasti vääntelee, kiinnostaisi minuakin nähdä käyrät paljonko on vääntöä esim: 1500-2500rpm alueella?
3000 kierroksen kohtiilla alkaa tapahtuun....AimoHarppaus kirjoitti:Niin tarkoitin että kun painaa kaasun pohjaan tyhjäläynniltä vaikka kolmosella tai nelosella niin paljonka on kierroksia koneessa kun alkaa raivona kiihtymään tai renkaat sulamaan alle.
Näyttää kyllä mersu penkkivedoissa siltä että "minä haluan näistä lepositeistä irti ja heti !"
8mm pumppu varmaan kiinni. Nytkö jää siiropumppu/linja pieneksi ?
Solmurauta kirjoitti:Ei muuta kun radalle slikseillä niin näkee mitä se menee vartilla.
Ysin puolelle on aika kova aika.