Huomasitko myös että ilmastointi ja radio on vaihtanut paikkaa jossain vaiheessakarra kirjoitti: Aika oudon oloinen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Huomasitko myös että ilmastointi ja radio on vaihtanut paikkaa jossain vaiheessakarra kirjoitti: Aika oudon oloinen
Olettaisin että kanta-auto on 88 230E sedan ja siihen on tehty kv vuonna 1998, tuo koppahan on ollut aika uusi silloin eli varmaan ihan onnistunut swappi tuolloin. Mutta miks noi takaniskatuet on tuolla lailla laitettu, lakiko vaatii??Jube kirjoitti:Mikähän räpellys tämäkin on?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/6367517" onclick="window.open(this.href);return false;
"2.3 tekniikka vaihdettu 1998" mutta auto silti rekisteritietojen mukaan 230E sedan -88
Juu on lähellä, ja ostaisinkin tuolla hintaa jos olisi pelkkä tv mutta kv ei oikein nappaakarra kirjoitti:Olettaisin että kanta-auto on 88 230E sedan ja siihen on tehty kv vuonna 1998, tuo koppahan on ollut aika uusi silloin eli varmaan ihan onnistunut swappi tuolloin. Mutta miks noi takaniskatuet on tuolla lailla laitettu, lakiko vaatii??Jube kirjoitti:Mikähän räpellys tämäkin on?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/6367517" onclick="window.open(this.href);return false;
"2.3 tekniikka vaihdettu 1998" mutta auto silti rekisteritietojen mukaan 230E sedan -88
Eiks tuo ole Jubea lähellä, kaiken lisäksi
Jos tohon kv:hen tekee tv:n niin kaikki on taas balanssissa.Jube kirjoitti:Juu on lähellä, ja ostaisinkin tuolla hintaa jos olisi pelkkä tv mutta kv ei oikein nappaakarra kirjoitti:Olettaisin että kanta-auto on 88 230E sedan ja siihen on tehty kv vuonna 1998, tuo koppahan on ollut aika uusi silloin eli varmaan ihan onnistunut swappi tuolloin. Mutta miks noi takaniskatuet on tuolla lailla laitettu, lakiko vaatii??Jube kirjoitti:Mikähän räpellys tämäkin on?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/6367517" onclick="window.open(this.href);return false;
"2.3 tekniikka vaihdettu 1998" mutta auto silti rekisteritietojen mukaan 230E sedan -88
Eiks tuo ole Jubea lähellä, kaiken lisäksi
Onnittelut erikoisuudesta!Akame kirjoitti:kävin tämän noukkimassa pois markkinoilta, meinas hypätä saksaan :-ö
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/6473682" onclick="window.open(this.href);return false;
Akame kirjoitti:kävin tämän noukkimassa pois markkinoilta, meinas hypätä saksaan :-ö
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/6473682" onclick="window.open(this.href);return false;
Jackien vanha jatkaa kiertoa.Jussi L. kirjoitti:Ostakee siisti W123 farmari, kaverilla olis myynnissä
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/6497971
Kumma ku tuo ei oo jääny kellekää pitemmäks aikaa. Tuo ois iha hyvä klassikko-käyttis jolleki kuka ei aja montaa tuhatta kilsaa vuuessa, ettei ala kulutus häiritsemään. Melkei pitäis ostaa tuo itellee takas, mut tuossa maticissa on ehkä tarpeeks autoa, millä ei raaski ajaa, yhteen talouteenpetri kirjoitti:Jackien vanha jatkaa kiertoa.Jussi L. kirjoitti:Ostakee siisti W123 farmari, kaverilla olis myynnissä
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/6497971
jackie kirjoitti:Kumma ku tuo ei oo jääny kellekää pitemmäks aikaa. Tuo ois iha hyvä klassikko-käyttis jolleki kuka ei aja montaa tuhatta kilsaa vuuessa, ettei ala kulutus häiritsemään. Melkei pitäis ostaa tuo itellee takas, mut tuossa maticissa on ehkä tarpeeks autoa, millä ei raaski ajaa, yhteen talouteenpetri kirjoitti:Jackien vanha jatkaa kiertoa.Jussi L. kirjoitti:Ostakee siisti W123 farmari, kaverilla olis myynnissä
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/6497971
Melkei ja vähä niinku. Tuossa lainaus vanhasta topikista:epk kirjoitti:nii olikos tuo nyt se jonkin sortin korinvaihto hässäkkä ? tainnnut turussakin kiertää useemmalla omistajalla vuosien saatossa.
jackie kirjoitti:Se "toinen runkonumero", eli korin oma, on juurikin tuo minkä mukainen varustelista on topikissa ylempänä. Rekisteriotteen mukainen valmistenumero on lyhykäisyydessään muotoa 34-A-9006.raul kirjoitti:Veikkaisin että on vakuutusyhtiön tekemä korinvaihto kyseessä. Prosentteja ei välttämättä lue otteessa. Siihen aikaan vakuutusyhtiöt hakivat (esim.) Saksasta koreja, jopa kokonaisia autoja, korjausaihioksi mikäli kolaroidun auton korjaaminen olisi ollut liian kallista tai työnjäljestä tuli asiakkaan kanssa kiistaa. Jos prossat on ylhäällä jossain, ne voi olla mitä tahansa, yleensä 25 ja 49,5 väliltä.
Ei niitä runkonumeroita muuten vaihdeltaisiOnko toinenkin runkonumero 280 TE:n? Kutsuisin tapahtumaa suomalaiseksi identiteetinkaappaukseksi
meikäläisen verotoiminnan helmiä.
(Ois mielenkiintoista tietää saisko nämä tälläiset uudelleen rekisteröityä orggis vinillä, pitääkö kierrättää ulkomailla ... jne.)
Äkkiseltään aika hyväkuntosen olonen, eli eihä tuo hinnan kiroissa oliskarra kirjoitti:Tuulennopea W123 eli 280E. Ei kait pahan hintainen?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/6400519" onclick="window.open(this.href);return false;
Ihan mielenikiinnosta, niin mistä päättelet, että koko sisusta vaihdettu kolmossarjalaiseksi? Entä mittariston vaihtuminen?Hage kirjoitti:Koko sisusta vaihtunut 3. sarjalaiseen 1. sarjalaisestaMittaristokin jossain vaiheessa vaihtunut(?) Fiksun oloinen noin muuten, moottoritilakin puhtaan näköinen. Tuommosenhan joku voisi ottaa vaikka käyttöautoksi
Juu näin on, mutta en itse pystynyt tuosta kuvasta näkemään, että onko siinä kannun kuva vai teksti. Luultavimmin se kannu kyl.Hage kirjoitti:Kah, en tarkoittanut että mittaristokin olisi vaihtunut kolmossarjalaiseen vaan jos tuo olisi 1. sarjalaisen mittaristo, niin öljykannun kuvan tilalla kuuluisi lukea OEL jota en ainakaan näe omin silmin eli joo, todennäköisesti tuo on kakkossarjan mittari.
Tosiaan, ei sitä lue siinä listassa. Enkä kirjastakaan löytänyt, vaikka kaikki muutokset on olevinaan listattuna siinä. No, on niitä kuitenkin ollut, omaan coupeenkin on joskus vaihdettu uuden mallin mittari - luultavasti siinä samalla, kun vaihteisto on vaihdettu uuteen mahdollisesti uudempaan, jossa välityksetkin ovat erilaiset. Pitäisikin omaan yrittää sovittaa semmoinen vanhan mallin keskijuttu, kun semmoisen sain foorumin kautta lahjaksi muiden ostoksien yhteydessä (kiitos petrille!Hage kirjoitti: Aijaa en tiennytkään että alumiiniset viisarikeskiöt on muuttuneet jossain vaiheessa (vai enkö sitten vaan muista että kirjoitit sen tuonne w123:n muutoslistaan)
No silleen olen foorumilta lukenut, että coupeissa oli kaikissa pähkinäpuuta ykkössarjalaisissa. Tuommoista 0,5-sarjaa muuten ei ainakaan tuon kirjan muutosluetteloissa tunneta ollenkaan - siitäkin olen täältä foorumilta vain kuullut. Anyways, zebranoa on kyllä ollut ykkössarjankin sedaneissa, joten kaipa se on sitten coupe-juttu pelkästääns.Hage kirjoitti: Eikös se niin myös ollut että 1. sarjan (ja varmaan myös 0,5 sarjalaisen??) jalopuut ovat olleet pähkinäpuuta kun taas 2. ja 3. sarjalaisen puut sitä zebranoa? Vai oliko ne pähkinäpuut ainoastaan 1.sarjan coupen erikoisuus?
Onpahan ruuvattu mittaria oikein isolla kädellä. Hintaakin on tarkistettu ylöspäin vastaavasti. Harmi vain että katsastus ja ilmoitukseen panostaminen ovat jääneet vähemmälle huomiolle.oltzi kirjoitti:Onpahan taas ilmotus http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/6560561" onclick="window.open(this.href);return false;