make280s kirjoitti:Linkkuperän rakenne oikea puoli,ei sielä ole kuulaniveltä vain normi ristikko ja liukuholkki joka tulee akselin pooriin
sen ulkopinnalla on kolme rataa jossa on pienet laakerirullat on pystyssä. Rullia oli muistaakseni 108kpl ja kootessa pi-
tää latoa vaseliinin kanssa paikalleen ja sen jälkeen työntää kolme urainen ulko-osa paikalleen joka liukuu rullien avulla.
Omaani olen joskus vaihtanut tämän haljenneen liukuholkin.
Ok, tarkoitus ei ollut purkaa noin paljoa, ehjä kun on.
Sain tänään kasaan oikean puolen anti-dive laakeroinnin. Vaihdoin laakeriliuskat sekä huoparenkaat, kumitiivisteet oli ehjät ja ihan pehmeät sekä spacerit oli myös ehjät, niitä ei itse asiassa tullut korjaussarjan mukana.
Akseliputken ulkomitta oli 65 mm ja laakeripesän sisämitta 70 mm. Uudet laakeriliuskat noin 2,4 mm paksuja kun vahat oli kuluneet 1,9 - 2,2 mm välille.
Vaikuttaa napakalta nyt; koeajo kertoo oliko tuosta hyötyä, tartte ilmata jarrut ennen kun lähtee koeajolle
.