Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
eikös tässä ollut kaksoismassa ku muovihelmat ja manuaali ? puntaroitko sitä ollenkaan vertailunvuoksi ? paljonko painaa kytkimen kanssa ?
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Juu oli, en ole itse punninnut mutta vauhtipyörä topicissa joku mainitsi w124 kaksoismassan painavan 18kgjohani kirjoitti:eikös tässä ollut kaksoismassa ku muovihelmat ja manuaali ? puntaroitko sitä ollenkaan vertailunvuoksi ? paljonko painaa kytkimen kanssa ?
Näin unta että saatiin käyntiin mutta ei ollu oikein vetoja, puoli baaria ahtoja, helvetisti savua eikä lyöny sutia edes ykkösellä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Lisää snapseja, jää moiset unet pois ja tulee lohikäärmeet tilalle.
Tsemppiä, hienoja nuo mustalla käsitellyt osat.
Tsemppiä, hienoja nuo mustalla käsitellyt osat.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Nyt tuli alkuperäinen vauhtipyörä takaisin Blingfactorylta, paketin paino 19kg eli kyllä se pyörä vaan oikeasti reilun 18kg painaa ilman kytkintä
Pitää 11,5kg kevennys alkaa jo tuntumaan kierrosherkkyydessä, aika mukavastihan nuo jo mörähtää pelkällä 8mm Mynäläisellä!
Haluttais vaihtaa venttiilijouset nyt samalla mutta ehkä sillä ei saa aikaan kuin kasan romua koska hx35 käy jokatapauksessa ylhäällä pieneksi ja kampura/vauhtipyörä pakettia ei ole tasapainotettu, vetävät on nyt säädetty 5500rpm tai 5800rpm (en muista tarkkaan eikä ole laput tässä)
Pitää 11,5kg kevennys alkaa jo tuntumaan kierrosherkkyydessä, aika mukavastihan nuo jo mörähtää pelkällä 8mm Mynäläisellä!
Haluttais vaihtaa venttiilijouset nyt samalla mutta ehkä sillä ei saa aikaan kuin kasan romua koska hx35 käy jokatapauksessa ylhäällä pieneksi ja kampura/vauhtipyörä pakettia ei ole tasapainotettu, vetävät on nyt säädetty 5500rpm tai 5800rpm (en muista tarkkaan eikä ole laput tässä)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Tuleekos sulle jousittamaton levy tuohon? .. melko rallatusta pitää noi 5-koneet semmosella,ainakin mulla Kierrosherkkä ja huonossa lykyssä kelju ajettava jo 7 millisellä.. vähän vaikee uskoa että 8mm olis sen mukavee toki jos kaikki natsaa yhteen niin ei bonanzaa ollenkaan. Itellä lähti bonanzat pois viimetalvena askin vaihdon yhteydessä, oikeen yrittämällä saa pomppimaan ja kokemattomaltakin "vaatii osaamista" että pomppii
Edit:jousittamatonhan se oli,lie bimmerin levy/aski tulossa?
Edit:jousittamatonhan se oli,lie bimmerin levy/aski tulossa?
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Ei kyllä tuo levy ihan Mersun boorituksella on ja 300E-24 ZF aski tulee, aski kyllä tulee kovalla vauhtipyörällä rallattamaan mutta ei kai kytkinlevy itsessään vaikuta muuhun kuin että rasittaa laatikkoa enemmän vaihdoissa ja on vähän äkkinäisempi käyttää kun ei ole mitään joustoa välissä
Pian nähdään onko bonanzaa, Mynän kasejahan on kovasti kehuttu manuaalin kaverina ja tähän autoon on uusittu ihan kaikki niin kytkimen, kardaanin kun pian alustankin osalta joten väljää ei ainakaan ole varmasti missään
Ps: Mikä ahdin Terholla?
Pian nähdään onko bonanzaa, Mynän kasejahan on kovasti kehuttu manuaalin kaverina ja tähän autoon on uusittu ihan kaikki niin kytkimen, kardaanin kun pian alustankin osalta joten väljää ei ainakaan ole varmasti missään
Ps: Mikä ahdin Terholla?
Viimeksi muokannut Jube, Pe 19.09.2014 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Garretin mikälie mörkömalli.. varmaan gt40 olikohan 62/102mm kompura ja pakopesä jotain 65 jättö. .99a/r suhteellisen kivasti heräilee tuokin.3000rpm alkaa ahtoviisari olla menossa pohjaa kohti ja lujaa. voisha tuo vähä pieneekkin olla mutta sitte se ei vedä ylös saakka nuolla ahtimilla mitä hyllysä olis oottamassa
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselin kun minulla hx35 ja pumppu säädetty 120 kuutioon, ko. syöttömäärällä on otettu nelosella alkavia mutta ei em. ahtimella.
Minulla on vaparikoneen nokat joten toivon että kympin kestäisi lisätä syöttä ja nelos luvulle mentäisiin penkissä, 60mm hukkaportti toivottavasti jeesaa pakopaineen suhteen +5000rpm kun #12 pakopesä alkaa käymään ahtaaksi mutta usko 400hv vaadittavaan tuottoon riittää silti koska ahdin on hx35/40 super profiiilin kompurasiivellä.
Monta yötä piti ahdinvalintaa miettiä mutta kyllä se mahdollisimman alhaalta alkava "alue" on käyttöautossa prioriteetti numero uno ja tuohan se tehon tuntoakin jos 2000rpm jälkeen mennään jyrkällä käyrällä ylipaineelle!
Mutta spekulointi on spekulointia, ajellaan penkkiin heti kun karkeasäädöt on saatu tehtyä, perjantaina 26.9 on aikomus ajaa ensimmäiset testiajot
Projektin mottohan on että autoa ei edes yritetä käyntiin ennenkuin kaikki on viimeisenpäälle valmista, ei ainakaan jää mikään puolitiehen
Minulla on vaparikoneen nokat joten toivon että kympin kestäisi lisätä syöttä ja nelos luvulle mentäisiin penkissä, 60mm hukkaportti toivottavasti jeesaa pakopaineen suhteen +5000rpm kun #12 pakopesä alkaa käymään ahtaaksi mutta usko 400hv vaadittavaan tuottoon riittää silti koska ahdin on hx35/40 super profiiilin kompurasiivellä.
Monta yötä piti ahdinvalintaa miettiä mutta kyllä se mahdollisimman alhaalta alkava "alue" on käyttöautossa prioriteetti numero uno ja tuohan se tehon tuntoakin jos 2000rpm jälkeen mennään jyrkällä käyrällä ylipaineelle!
Mutta spekulointi on spekulointia, ajellaan penkkiin heti kun karkeasäädöt on saatu tehtyä, perjantaina 26.9 on aikomus ajaa ensimmäiset testiajot
Projektin mottohan on että autoa ei edes yritetä käyntiin ennenkuin kaikki on viimeisenpäälle valmista, ei ainakaan jää mikään puolitiehen
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Jotain probleemaa Photobucketin päässäpera8x kirjoitti:kuvat ei jostain syystä näy.
Edit: Kuvat näkyy taas 23.9, tullut kuukausittainen latausraja täyteen ja minähän en noille kuvapalvelimille ala maksamaan a) yhtään b) mitään
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Ei tästä nyt oikein tule mitään, kaikki loppusuoran pikkujutut menee päin v*ttua!
Odotettu hukkaportin o-rengas oli mennyt kaverille Kempeleeseen eikä luonnollisesti ehdi mitenkään ennen viikonloppua minulle, edellisen KKD motorsportin paketin tilasin em. paikkaan koska olin silloin lomareissulla, toki ihan 100% oma vika kun en hoksannut antaa oikeaa osoitetta
Pakosarjan pinnapultit muttereineen tilasin KL:stä mutta niitä oli 5kpl liian vähän
Ja sitten se päävoitto, olin mitannut/ajatellut imusarjan tuloputken olevan 2,5" vaikka tosipuheessahan se on 68mm, tähän siis piti saada 63,5mm mutkan tilalle 68mm 180 asteinen musta mutka jota luonnollisesti ei Suomenmaalta löytynyt ---> Briteistä tilaukseen ja taas odotellaan reilu viikko
Mutta jotain kuvasaastetta kuitenkin!
Filsu ja "mörköturbo" paikoillaan, minusta sopii todella hyvin konehuoneeseen:
Huohotinsäiliölle olisi tuossa hyvä paikka (Säiliö tottakai maalataan mustaksi)
Tehostajan pumppu ja laturin korvakkokin sai mustaa niskaan:
Odotettu hukkaportin o-rengas oli mennyt kaverille Kempeleeseen eikä luonnollisesti ehdi mitenkään ennen viikonloppua minulle, edellisen KKD motorsportin paketin tilasin em. paikkaan koska olin silloin lomareissulla, toki ihan 100% oma vika kun en hoksannut antaa oikeaa osoitetta
Pakosarjan pinnapultit muttereineen tilasin KL:stä mutta niitä oli 5kpl liian vähän
Ja sitten se päävoitto, olin mitannut/ajatellut imusarjan tuloputken olevan 2,5" vaikka tosipuheessahan se on 68mm, tähän siis piti saada 63,5mm mutkan tilalle 68mm 180 asteinen musta mutka jota luonnollisesti ei Suomenmaalta löytynyt ---> Briteistä tilaukseen ja taas odotellaan reilu viikko
Mutta jotain kuvasaastetta kuitenkin!
Filsu ja "mörköturbo" paikoillaan, minusta sopii todella hyvin konehuoneeseen:
Huohotinsäiliölle olisi tuossa hyvä paikka (Säiliö tottakai maalataan mustaksi)
Tehostajan pumppu ja laturin korvakkokin sai mustaa niskaan:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Pientä päivitystää taas, suodatinjalka ja huohottimen keruusäiliö maalattu sekä tuulitunneli muokattu, lisäksi laitettiin w202 paisari ulkonäkösyistä
Konehuoneen yleisilme alkaa olla juuri sitä mitä on haettu eli mörköteemaa yhdistettynä parhaaseen mahdolliseen viimeistelytasoon
Konehuoneen yleisilme alkaa olla juuri sitä mitä on haettu eli mörköteemaa yhdistettynä parhaaseen mahdolliseen viimeistelytasoon
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Aikas kliiniseltä alkaa näyttää!
Mites toi venakopan muovikansi -- käviskö siihen vaparin muovi että se olis suora? Siinähän on tuo valuputken monttu nyt turhaan..?
Mites toi venakopan muovikansi -- käviskö siihen vaparin muovi että se olis suora? Siinähän on tuo valuputken monttu nyt turhaan..?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kiitos kehuista!EVO X kirjoitti:Aikas kliiniseltä alkaa näyttää!
Mites toi venakopan muovikansi -- käviskö siihen vaparin muovi että se olis suora? Siinähän on tuo valuputken monttu nyt turhaan..?
Vaikka muokattua, pinnoitettua ja maalattua osaa on paljon niin siihen on pyritty että kaikki osat näyttäisivät siltä että kuuluvat sinne missä nyt ovat, onko siinä mielestänne onnistuttu?
Eipä muuten ole OM605 vaparissakaan tuo muovi suora, 606:ssa on
Olen miettinyt että hitsautan tuon kohdan tasaiseksi jonka jälkeen kitataan ja maalataan vai onkohan 606 muovissa sama pulttijako jos katkaisis takaosasta?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
mites, meinaakko paineistaa tuota muovista imusarjaa oikein huolella? mietin vaan, jos yli 400 heppasta meinaa, niin kyllä se jo jonkun verran ilmaakin tarttee. tuossa juuri itte hain vastaavan koneen ja mietin, että pärjääkö tolla muovisella. lopulta kuitenkin päädyin 606:n alumiiniseen imusarjaan. siitä saa rakenneltua. ei välttämättä tykkää kovin monesta baarista tuo muovinen sarja.. tosin itellä ei mitään kokemuksia koko moniventtiilikoneista, että sen pohjalta ei kannata alkaa rakentaan.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kyllä meinasin tuolla mennä, ei se 120 kuution palaminen nyt niiin valtavaa painetta vaadi jos tuottoa riittää (oma ahdin siis #12 pakopesällä ja HX35 super mallin kompuralla) eikä mikään ahdista ilman kulkua ja/tai aiheuta ylimääräistä kuormaa moottorille
Nelosella alkavia tästä ei 120:llä tule mutta jos nokka swapin turvin pystyisi nostamaan syöttöä vaikka kympillä ja se saataisiin palamaan ison hukkaportin turvin ylös asti hennolla savulla niin sitten jyrkkä ehkä?
Aina pitää olla vähän epärealistiset tavoitteet, 350-370hv ja 500-550Nm tästä luultavasti todellisuudessa löytyy mutta käytännön suorituskyky ja mahdollisimman laaja käyttöalue on se mitä haetaan!
Pumpun, kytkimen, ahtolinjan jne. suhteenhan potentiaalia olisi eri sataluvuille ja jos vielä kansityöt tekisi niin 550hv on jeemu ottanut mutta tästä ollaan edelleen tekemässä käyttöautoa...
Nelosella alkavia tästä ei 120:llä tule mutta jos nokka swapin turvin pystyisi nostamaan syöttöä vaikka kympillä ja se saataisiin palamaan ison hukkaportin turvin ylös asti hennolla savulla niin sitten jyrkkä ehkä?
Aina pitää olla vähän epärealistiset tavoitteet, 350-370hv ja 500-550Nm tästä luultavasti todellisuudessa löytyy mutta käytännön suorituskyky ja mahdollisimman laaja käyttöalue on se mitä haetaan!
Pumpun, kytkimen, ahtolinjan jne. suhteenhan potentiaalia olisi eri sataluvuille ja jos vielä kansityöt tekisi niin 550hv on jeemu ottanut mutta tästä ollaan edelleen tekemässä käyttöautoa...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kyllä tuo muovi imusarja on todettu kestävän ainakin 3.5bar.
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Minkähänlaisille paineille hukkaportti kannattaa "karkeasäätää" pöydällä?
Ajattelin että olisko joku 1,7-1,8bar
Ajattelin että olisko joku 1,7-1,8bar
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Laittaa sen n.2bar paikkeille Nii siitä Sitte säätelee. Ja eri pulttijako siinä 606 muovissa.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Juu niin näyttää olevan eri jako mutta jos etummaiset pultit sattuu niin saa sinne takapäähän jotenkin kikkailtua kiinnikkeetmakke190 kirjoitti:Laittaa sen n.2bar paikkeille Nii siitä Sitte säätelee. Ja eri pulttijako siinä 606 muovissa.
Meinaatko 2bar siten että säätöruuvi on about puolivälissä?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Omaan muokkasin tuon venakopan muovin 606 turbon mallisesta. Etummaiset pultit sopii ja takapäähän tekee vain kiinnikkeet vaikka lattaraudasta ja niihin kierteet.
W201 250D
W202 250D
W202 250D
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
itsellä oli tällaisia kaksi joilla ohjasin hukkaporttia. Tosin ilman mittaria ja mitään tuommosia ihme härveleitä vaan siinä oli ainoastaan liittimet 6mm pneumatiikka letkulle. Ja jos portissa vastapaine ohjaus mahdollisuus niin sitä kannattas käyttää niin toimii mielestäni paremmin kun ilman sitä.
http://64.40.115.138/file/lu/18/176664/ ... download=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta jos sillä portin omalla säädöllä pelaa niin en tiedä miten säätövarat riittää.
http://64.40.115.138/file/lu/18/176664/ ... download=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta jos sillä portin omalla säädöllä pelaa niin en tiedä miten säätövarat riittää.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Hienoa jälkeä Jubelta Mielenkiinnolla odotetaan käyttökokemuksia ja penkkilappua ku itellä samanlainen projekti meneillään, tosin 606
Yks asia ihmetyttää, Jubella on tapana tehä kaikki viimesenpäälle nii minkätakia turbon öljynpaineletku on tehty normaalista hydr letkusta? Tuotahan on kyllä käytetty paljon ja saattaa kestääkki mut siinä on aina pieni riski, teräspunos teflon letku mikä on suunniteltu tuohon käyttöön olis maksanu saman verran mitä tuo norm letku, eikä tarvi pelätä ettei letku kestäis. Tarkotus ei oo moittia, ihmetyttää vaan, myös moni muu joka rakentaa st kamppetta nii näkyy laittavan normaalin hydr letkun.
Yks asia ihmetyttää, Jubella on tapana tehä kaikki viimesenpäälle nii minkätakia turbon öljynpaineletku on tehty normaalista hydr letkusta? Tuotahan on kyllä käytetty paljon ja saattaa kestääkki mut siinä on aina pieni riski, teräspunos teflon letku mikä on suunniteltu tuohon käyttöön olis maksanu saman verran mitä tuo norm letku, eikä tarvi pelätä ettei letku kestäis. Tarkotus ei oo moittia, ihmetyttää vaan, myös moni muu joka rakentaa st kamppetta nii näkyy laittavan normaalin hydr letkun.
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Niin no, tuo maksoi 30€ ja teräspunos teflonista olisi maksanut satasen enemmän...Mika.S kirjoitti: Yks asia ihmetyttää, Jubella on tapana tehä kaikki viimesenpäälle nii minkätakia turbon öljynpaineletku on tehty normaalista hydr letkusta? Tuotahan on kyllä käytetty paljon ja saattaa kestääkki mut siinä on aina pieni riski, teräspunos teflon letku mikä on suunniteltu tuohon käyttöön olis maksanu saman verran mitä tuo norm letku, eikä tarvi pelätä ettei letku kestäis. Tarkotus ei oo moittia, ihmetyttää vaan, myös moni muu joka rakentaa st kamppetta nii näkyy laittavan normaalin hydr letkun.
Pieni summa tietysti satanen tässä kokonaisuudessa mutta ei tullu ostettua, normi hydrauliikka letkua on kaikki kaveritkin käyttäneet ilman ongelmia!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kalliitta on punosletkut teilläpäin.. Jokaiseen omaan autoon oon teettäny punosletkun ja hintahaarukka 20-50e.
W201 250D
W202 250D
W202 250D
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Juu niin se sano että noin satasen enemmän maksaa, ehdotti kyllä että tehdään oikeasta tavarasta!Kuisma_ kirjoitti:Kalliitta on punosletkut teilläpäin.. Jokaiseen omaan autoon oon teettäny punosletkun ja hintahaarukka 20-50e.
Myyjä oli kyllä aika uuno kun meinasi tuonkin tehdä ensin ilma letkusta
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
No huhhuh, paikallinen letkuntekijä sano mulle et samaan hintaan tulee teflonletku mitä normaaliJube kirjoitti:Juu niin se sano että noin satasen enemmän maksaa, ehdotti kyllä että tehdään oikeasta tavarasta!Kuisma_ kirjoitti:Kalliitta on punosletkut teilläpäin.. Jokaiseen omaan autoon oon teettäny punosletkun ja hintahaarukka 20-50e.
Myyjä oli kyllä aika uuno kun meinasi tuonkin tehdä ensin ilma letkusta
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
10 mm teräspunosteflonletkuja olen teettänyt ja käyttänyt niitä jopa ahtimen vesiletkuina. Kahdelle on tullut hintaa luokkaa 40-50€ sisältäen liittimet. Mitään paksuahan sen ei tarvitse olla. Mustan hydrauliletkun etu on, ettei se pomppaa silmään sieltä. Pitää vain katsoa, ettei se letku pääse liikkumaan kuumiin osiin kun kärry kiihdyttää.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Jäi nyt senverran häiritsemään tämä asia että täytyy kysyä uudelleen kun käy Rovaniemellä, tottahan se "oikeasta" tavarasta tehdään jos hintaero on kohtuullinen!Mika.S kirjoitti: No huhhuh, paikallinen letkuntekijä sano mulle et samaan hintaan tulee teflonletku mitä normaali
Minullahan tuo hydrauliikka letku on kiinni kannessa joten ei pääse vastaamaan mihinkään...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Minä oon tupannut tekeen raudasta, tai kuparista. Eipä taipuile, eikä maksa kun alta kympin. Toki tyätä siihen tulee, kun itekseen nikkaroi.jubella kyllä hienoa työnjälkeä. Peukka tarvii antaa!
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E