w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile (m103 cad kuvia?)
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Hyvä että etenee, puolitutun vanha laatokka näkyy olevan, Jämijärveltä alkujaan. Toivottavasti siitä tulee vielä jotain hauskaa, melko hyvällä maulla rakennettu aikanaan!
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Hyvästä mausta en tiedä, mutta maailman kamalin amispatentti on tuo "kalevala ala turbolada". Koneesta piti olla kansipahvin palanut, nelosen mäntä oli sulanut, ja kampura niin kieto ettei halunnut kovin edes pyöriä. Suuttimet suutinkiskoon letkuilla ja klemmareilla kiinni, wurthin punasta joka välissä. Etutukivarsien iskarien kiinnityspisteille hitsattu lattaa että saatu alemmaksi (erittäin törkeät)ja muutenkin tosi rumasti hitsattu, pakoputkitunneli myös päin helvettiä tehty osaksi ja rattiakselin pudotus... prikoilla pulteilla, oli erittäin hutera. Ja koko kori täynnä poraruuvin reikiä, sekä megan sähköt sokerinpaloilla.. Ainut hyvä koko autossa on ruosteeton koppa ja hienosti tehdyt kaaret, sekä oli paljon uutta jarruosaa.
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
joo, suuttimet se kone tarttee jos voimaa haluaa paljon. niinkun kaikki suorasuihku vehkeet tarttee. mutta noilla vakiosuuttimillakin ja vakio turbolla pääsee sinne 200 heppaan. yhteen venerojektiin tollastas moottoria muunneltiin enemmän mekaaniseks, niin audin 2.0 litrasesta 5 pyttysestä vanhemmasta turbodiiseli moottoristä mekaaninen syöttöpumppu ja siitä jotenkin rakenneltiin tuohon uudempaan mottiin pumppu. itse en ollu pumppua tekemässä, niin en ihan tarkkaan tiedä kuinka se homma meni, mutta noista osista sen sai tehtyä. ja soppaa ainakin tuli riittävästi savusta päätellen. ajotuksen kanssa tosi tarkka toi kone. jos on pielessä, niin ei tahdo lähtee pakkasesta kunnolla käymään.
isommilla suuttimilla tuo alkaa helposti rytkyttään tyhjäkäynnillä. ja kulutus nousee litran pari satasella. muutenhan tuo on yksi piheimpiä moottoreita, mitä tolla aikakaudella on tehty. iso neliveto farmari a6:nen menee alle 6 litraa seka-ajossa. ei pääse mersu ikinä samoihin lukemiin tuon ikäisellä ja kokosella moottorilla saman kokosessa kopassa.
isommilla suuttimilla tuo alkaa helposti rytkyttään tyhjäkäynnillä. ja kulutus nousee litran pari satasella. muutenhan tuo on yksi piheimpiä moottoreita, mitä tolla aikakaudella on tehty. iso neliveto farmari a6:nen menee alle 6 litraa seka-ajossa. ei pääse mersu ikinä samoihin lukemiin tuon ikäisellä ja kokosella moottorilla saman kokosessa kopassa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Pitäs ettiä sitte suuttimia ja syöttöpumppua kun saatu sovitettua keulille Turboksi tulee tuommonen iso garretti, quick spool valvekin siinä on jo tehtynä jos sille tarves. Iso siksi, että saisi sitä tehoa ja vääntöä sinne yläpäähän eikä alhaalle, että paikat hajoaa.
E: Ja tietääkö pera8x tai joku muu mitä tuosta olisi mahdollista saada "budjetti"virityksin irti? Jos suuttimet vaihdetaan isommiksi ja pumpusta muokataan mekaaninen, isompi hyrrä ja iso välijäähy?
E: Ja tietääkö pera8x tai joku muu mitä tuosta olisi mahdollista saada "budjetti"virityksin irti? Jos suuttimet vaihdetaan isommiksi ja pumpusta muokataan mekaaninen, isompi hyrrä ja iso välijäähy?
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
en tiedä mitä tosta voi saada maksimissaankaan pihalle. ei noita ole lähipiirissäni ihan tappiinsa saakka viritelty. potikalla, eli "evrymodella" ja ahtopaineiden nostolla tuosta saa sen parisataa ainakin. ja suuttimilla sitten vielä lisää. iso turbo ja suuttimet, kunnon cooleri, niin luulisin jotain 300 heppaa irtoavan aika helposti. luja motti tuo käsittääkseni on, ettei pitäis heti hajotakkaan, vaikka pikkasen kutittelee.
pelkät suuttimet itsessään on jo sen verran kalliita, ettei niitä mielestäni voi ihan budjetti rakentamiseks sanoa. olisko satasen kappale halvimmillaan.. tiedä sitten paljonko kärjet maksaa jos sinne itte vaihtelis. lieko kuinka tarkkaa hommaa..? en ole koskaan kokeillut.
eikös raptekin petehri ole noita asiakkailleen viritellyt ja rakennellut? sellanen muistikuva olis jostain jäänyt. sillä saattais olla tietoa, mitä tollasesta saa milläkin palikoilla tehoa irti.
pelkät suuttimet itsessään on jo sen verran kalliita, ettei niitä mielestäni voi ihan budjetti rakentamiseks sanoa. olisko satasen kappale halvimmillaan.. tiedä sitten paljonko kärjet maksaa jos sinne itte vaihtelis. lieko kuinka tarkkaa hommaa..? en ole koskaan kokeillut.
eikös raptekin petehri ole noita asiakkailleen viritellyt ja rakennellut? sellanen muistikuva olis jostain jäänyt. sillä saattais olla tietoa, mitä tollasesta saa milläkin palikoilla tehoa irti.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Itellä ei oo kyllä yhtään kokemusta näitten suorasuihkuvehkeiden kanssa. Mutta mahtaako nämä olla sitten nuo kyseiset suuttimet?: http://www.dieselkontor.de/product_info ... 83f883790a" onclick="window.open(this.href);return false;
Pitää kyllä asiaan perehtyä tarkemmin.... Eipä nuo noilla hinnoilla olisi muutakuin 350€, jos edes on NE mitä haetaan Ja mahtaa noita käytettynäkin löytää? Sain muuten tosiaan sorvailtua tuolle adapterille jigin ja sorvailtua pinnat. Kuus tuntia tais kaikkine turhuuksineen mennä aikaa Ihmettelin tosiaan, miksi pinnasta ei tullut millään syötöillä kunnollista uudella teräpalallakaan, mutta siihen löytyis kyllä syy kun aloin mopon osia sorvailemaan.. Teräpala oli nimittäin 10mm korkeammalla keskikohdasta katsottuna
vaihdelaatikko adapteri, turbo ja tuolle turbolle väliputki (joka on ollut 6syl. zetorissa...)
turbo lähemmin
Tiedossa on, että ei välttämättä parhaiten toimiva hyrrä. 1200 ladassa heräili quick spool valvella jossain 3500-4000rpm(?) nurkilla, ja ahtoi 1,5bar. Mutta hei, on sentäs aito eikä mikään kiinan, vaikkakin tuli garretit kirjottua alimpaan helvettiin tossa vuosi sitten w123:sien kanssa
Pitää kyllä asiaan perehtyä tarkemmin.... Eipä nuo noilla hinnoilla olisi muutakuin 350€, jos edes on NE mitä haetaan Ja mahtaa noita käytettynäkin löytää? Sain muuten tosiaan sorvailtua tuolle adapterille jigin ja sorvailtua pinnat. Kuus tuntia tais kaikkine turhuuksineen mennä aikaa Ihmettelin tosiaan, miksi pinnasta ei tullut millään syötöillä kunnollista uudella teräpalallakaan, mutta siihen löytyis kyllä syy kun aloin mopon osia sorvailemaan.. Teräpala oli nimittäin 10mm korkeammalla keskikohdasta katsottuna
vaihdelaatikko adapteri, turbo ja tuolle turbolle väliputki (joka on ollut 6syl. zetorissa...)
turbo lähemmin
Tiedossa on, että ei välttämättä parhaiten toimiva hyrrä. 1200 ladassa heräili quick spool valvella jossain 3500-4000rpm(?) nurkilla, ja ahtoi 1,5bar. Mutta hei, on sentäs aito eikä mikään kiinan, vaikkakin tuli garretit kirjottua alimpaan helvettiin tossa vuosi sitten w123:sien kanssa
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Suutintyypi on juurikin tuollainen minkä linkitit. Mutta on noiden hankkimiseen muitakin(ja ehkäpä myös parempia) vaihtoehtoja kun tuo putiikki. Minkälainen on tehotavoite, sehän määrää tarvittavan suutinkoon?
Pelkät kärjet nyt ei mahottomia maksa, oli minkäkokoiset tahansa. Eikä niiden asentaminenkaan mitään rakettitiedettä ole. Mutta lähes mahdotonta ilman tarkoituksenmukaisia työkaluja. Jos niinkun haluaa saada milläänlailla toimivat suihkut Suosittelen että tilaat uudet virikärjet ja asennutat asiansa osaavalla tekijällä. Minä voin tarvittaessa auttaa tuossa asiassa, jos kanavia ei omastatakaa löydy.
Jos tuota aikoo yhtään kierrättää ja yleensäkään ottaa tehoa irti enemmän mitä vakiona, niin venajousille pitäs tehdä jotain. Ne on _aika_ kevyesti mitoitetut alunperin. Alkaa venttiilit leijumaan tosi herkästi, eikä se sitten ihan hirmuisen hyvin pelaakaan. Vaatii joko jousien vaihdon jämäkämmäksi tai sitten toiset vieterit kaveriksi. Ja samallahan tuossa jo sitten käyttäisi nokka-akselinkin koneistamolla. Se ei maksa kun 150e ylimääräistä ja varsinkin, jos hakusessa enemmälti yläkireä moottori, niin se olisi aika ehdoton.
Miksi haluat pumpun mekaaniseksi? Mikä malli tuo garretti on tarkalleen? Tai edes speksejä jos olisi siitä tiedossa niin vois arvailla jotain toiminnasta...
Pelkät kärjet nyt ei mahottomia maksa, oli minkäkokoiset tahansa. Eikä niiden asentaminenkaan mitään rakettitiedettä ole. Mutta lähes mahdotonta ilman tarkoituksenmukaisia työkaluja. Jos niinkun haluaa saada milläänlailla toimivat suihkut Suosittelen että tilaat uudet virikärjet ja asennutat asiansa osaavalla tekijällä. Minä voin tarvittaessa auttaa tuossa asiassa, jos kanavia ei omastatakaa löydy.
Jos tuota aikoo yhtään kierrättää ja yleensäkään ottaa tehoa irti enemmän mitä vakiona, niin venajousille pitäs tehdä jotain. Ne on _aika_ kevyesti mitoitetut alunperin. Alkaa venttiilit leijumaan tosi herkästi, eikä se sitten ihan hirmuisen hyvin pelaakaan. Vaatii joko jousien vaihdon jämäkämmäksi tai sitten toiset vieterit kaveriksi. Ja samallahan tuossa jo sitten käyttäisi nokka-akselinkin koneistamolla. Se ei maksa kun 150e ylimääräistä ja varsinkin, jos hakusessa enemmälti yläkireä moottori, niin se olisi aika ehdoton.
Miksi haluat pumpun mekaaniseksi? Mikä malli tuo garretti on tarkalleen? Tai edes speksejä jos olisi siitä tiedossa niin vois arvailla jotain toiminnasta...
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Mikset käytä 240/740/940 volvon 2,4d lootaa? Sopisi suoraan tuohan vag-dieseliin
300E sedan -87
300TD farmari -91
Entiset:
-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
300TD farmari -91
Entiset:
-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Ei muuten passaa tuo mekaaninen kansi boch ve pumppuun vaan kannattaa hommata suoraan mekaaninen pumppu esim vanhasta audista juuri niin kuin pera8x tuossa sanoi. Sitten siihen tuo sähköpumpun nokkalevy ja nestepää mäntineen ja jousineen,sitten modaat vipusuhdetta nestepäälle ja ahtokaraa niin riittää soppa.kaverin tdi volkkariin laitoin normi mekaanisen pumpun juurikin tuolla reseptillä ilman vipusuhteen muuttamista ja kyllä riitti soppa. Mutta paremmin saa kun muuttaa sitä kaasun vipusuhdetta sieltä kannen sisältä. Eikä noitten tdi suuttimien sielunelämä ole yhtään sen kummallisempaa kun normienkaan ainoo et on aika kovat paineet oliko nyt 190bar tai jotain.
Viimeksi muokannut masa201, Ke 11.03.2015 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Ja kun noita pumppuja purat niin nokkalevyn kiilatappi on sitten aina vetopään kiilanmyötäsesti. koska sen saa 180° pieleen.ja käytä sähköpumpun shimmilevyä tai prikkaa joka tulee nokkalevyn ja nesepään tapin väliin.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Avautumispaineethan säädetään käytettävän suutinkoon mukaisesti. Tuo 190bar on vielä alakanttiin, riittäneekö edes vakio suuttimille. Virikärjissä puhutaan koosta riippuen +250bar avautumispaineista...
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Muutamat kärjet joskus laittanu en vaan lonkalta muistanu paineita, vag:eja tullu joskus muinoin ropattua enempikin. Tuo 250bar vaan melko hurja paine jo. Kun kattot tollasen tdi vehkeen pumpun sisään ja vertaat sitä 130bar avautumispaineilla pelaavaan normi pumppuun.tais olla että laitettiin 210bar darksideltä tilattuihin kärkiin joskus enkä muista minkäkokoset oli kärjet. Mutta aivan turha niitä paineita on nostaa älyttömästi kyllä se suutin pelaa pienemmälläkin pumpun sisuskalut vaan joutuu koville siihen vielä isompi nestepää ja jäykät jouset niin ihmetellään miks ne ristikot paukkuu pumpun sisältä.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
ja avautumispaine on vaan avautimispaine. se paine mikä siellä on sillä hetkellä kun suuttimesta ruiskutetaan voi olla ihan eri. pieni suutin, iso nestepää ja kovat kierrokset, niin se paine on jotain ihan muuta, kun mitä avautimispaine.
mersun esikammiokoneessa ei ainakaan auta juuri mitään, vaikka säätelee avautumispaineita. joskus noita säätelin, niin 100 baaria ja 150 baaria ainoa ero oli, että isommilla paineilla kävi ehkä vähän siistimmin ja tuntu tuhnummalta. varmaan suorasuihkarissa ihan eri asia, mutta sanoinpahan kumminkin.
jos joku tietää missä lukemissa noi ruiskutuspaineet liikkuu, niin olis kiva ihan mielenkiinnosta tietää.
mersun esikammiokoneessa ei ainakaan auta juuri mitään, vaikka säätelee avautumispaineita. joskus noita säätelin, niin 100 baaria ja 150 baaria ainoa ero oli, että isommilla paineilla kävi ehkä vähän siistimmin ja tuntu tuhnummalta. varmaan suorasuihkarissa ihan eri asia, mutta sanoinpahan kumminkin.
jos joku tietää missä lukemissa noi ruiskutuspaineet liikkuu, niin olis kiva ihan mielenkiinnosta tietää.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Nytkun värkkäät tota vaggilaista konetta ja pumppua ni kannattaa lukasta tämä http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.45 Jos lontoon kieli taittuu. Tuolta selviää melko perinpohjasesti vitoskoneen jakajapumpun sielunelämä ja muuttaminen sähkönen pumppu mekaaniseks. Plus myös se miten sinne saadaan lisää tavaraa myös ylemmillä kierroksilla
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Nyt on hyvä alkaa toteuttamaan, kun tietoa on tarpeeksi
Kannattaakohan noita pumppuja etsiä nettivaraosastaai mistä... Audiclubin puolella ei oo tuntunut olevan ainakaan paljoa tekniikkaan liittyvää osaa myynnissä.
Kannattaakohan noita pumppuja etsiä nettivaraosastaai mistä... Audiclubin puolella ei oo tuntunut olevan ainakaan paljoa tekniikkaan liittyvää osaa myynnissä.
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
eikös noita vanhoja audeja luulis olevan joka paikka pullollaan? soita vaikka purkaamolle, jos ei audifoorumilla ole kellään purussa. veikkaan, että jos laitat ostoilmotuksen audifoorumille, niin kyllä sieltä joku ilmottaa, että on kyseinen pumppu tarjolla. kestäviä pumppujahan noi on, ettei ne ainakaan mitään kulutustavaraa ole ja sen takia tarjonta heikkoa.saquzi kirjoitti:Nyt on hyvä alkaa toteuttamaan, kun tietoa on tarpeeksi
Kannattaakohan noita pumppuja etsiä nettivaraosastaai mistä... Audiclubin puolella ei oo tuntunut olevan ainakaan paljoa tekniikkaan liittyvää osaa myynnissä.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Kärkien vaihtaminen kotitallissa on ihan helppo homma tähän koneeseen, eikä vältämättä tarvita edes avautumispainemittausta. Toki itse tekisin myös sen nykyään kun mittari löytyy. Se mihin kannattaa panostaa on asiallinen ennakonsäätäminen, se on ihan hemmetin vaikeata ja kone ei käynnisty väärällä ennakolla. Paras on jos pitää sen sähkösäätöisenä ja jättää homman (hienosäädön) tietokoneelle ja itse tekee mekaanisen perussäädön tietokoneen avustuksella. Tarvitaan se kallis kaapeli/softa.
Itse lähtisin siitä, että ensin vakiokone pitää saada käymään täysin virheettömästi ja sitten harkitaan miten pitkälle rahapussi ja tietotaito riittää virittämisen suhteen.
Itse lähtisin siitä, että ensin vakiokone pitää saada käymään täysin virheettömästi ja sitten harkitaan miten pitkälle rahapussi ja tietotaito riittää virittämisen suhteen.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Veskola nää ve pumput ei ole niin hifiä että kannattais tietokoneita sotkee tälläsiin molemmissa kaasuapainamalla vaan tukitaan nestepään ohivuotoa. Ainoo mikä on tos sähköses hyvää on se että "kaasu"servon liikerata on pitempi kun mekaanisessa joten siks vipusuhteen muuttaminen tuolta pumpun kaasuakselin päästä pumpun sisältä.eikä tuon keinun muokkaaminenkaan varmaan pahasta ole en vaan ole koskaan tuota muokannu.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Jep, tosi huono pitää sähkösäätösenä kun pumpun äly tuhottu ja kaikki sähkölaitteet paalattu.
Tänään ois vuorossa vanteen halkaisua ja leveyden miettimistä, taakse tulee 10cm kaarikevikkeet ja eteen 7.5cm... Onko joku levittänyt ikinä mersun vakio etutukivarsia? Millainen ajettava mahtaa olla kun vanteisiin ulkohuuleen tulee ~10cm lisää leveyttä...
Tänään ois vuorossa vanteen halkaisua ja leveyden miettimistä, taakse tulee 10cm kaarikevikkeet ja eteen 7.5cm... Onko joku levittänyt ikinä mersun vakio etutukivarsia? Millainen ajettava mahtaa olla kun vanteisiin ulkohuuleen tulee ~10cm lisää leveyttä...
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Koskaan ei pitäisi purkuautosta katkaista yhtään johtoa tai heittää purkkeja romuläjään. No eiköhän se mekaanisella pumpullakin käynnisty, itse en noista ymmärrä eli saadaanko tässä alkuperäinen sähköpumppu muokattua mekaaniseksi budjettirahalla vai menikö pumpun vaihdoksi ?
Ei kai niitä tukivarsia voi kotona levitellä
Ei kai niitä tukivarsia voi kotona levitellä
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
eikös tää ollu joku peltoauto tms, mikä ei tule kilpiin, niin voi niitä varsia varmaan hitsaamalla venytellä. en näe siinä mitään järkeä, enkä ala saarnaan mistään turvallisuudesta. mutta voi venytellä, jos kokee tarpeelliseks.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
Voi helvetti, tällä autolla on tarkotus driftata ja ainoastaan RADALLA, joten katulaillisuudella ei mitään väliä..
Re: w202 NYT vauhdittakaamme VAG 2.5TDI moottorilla
veskola kirjoitti: se mekaanisella pumpullakin käynnisty, itse en noista ymmärrä eli saadaanko tässä alkuperäinen sähköpumppu muokattua mekaaniseksi budjettirahalla vai menikö pumpun vaihdoksi ?
Ei se mikään raha reikä lompakkoon ole jos vaan löytää jostain ton 5mukisen audin mekaanisenpumpun budjettiin sopivasti jostain.
Mä oon kyseisen muutoksen tehny ja toimivan pumpun tosta saa. Sit ku ettii vielä D19TD-D24TD (volkkarin vanhoja esikammiodieselmoottoreita) pumpun jostain ni saa ahdonalaisen syötönki vaihtamalla pumpun kannen. Itellä kävi vaan joku ekakertalaisen moka siinä rakentaessa et syötön ja ennakon säätö oli erittäin tarkka. Pikkusen liikaa syöttöä tai liian vähän ennakkoa ni alko kone rynkyttämään.
Re: w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile
Tuossa 2.4 mosassa on jo se parempi vipusuhde tai siis isompi liikerata esim verrattuna bemarin pumppuun laitoin noita kansia ittekkin ja käy muuten yhtälailla vw4 mukisesta turbo deestä ja bmw 525 tdstä se kansi pumppuun tosin tuo bemari on sillä huonommalla vipusuhteella. Mutta eikös noita diisseli audeja ole myös tubona. Taitaa vaan olla väärä foorumi tälle moottorille ja tuota sähköpumppua ei voi modata mekaaniseksi runkovalu poikkeaa kuiteski mekaanisesta melkolailla.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile
Tai siis se kansi käy 524 td bemarista ja näköjään räkänokka mainihtikin ton 1.9 volsun mutta käy myös 1.6td
värit väreihin ja loput maihin.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 72
- Liittynyt: Ke 02.07.2014 19:09
Re: w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile
Eikai into/rahat jo loppuneet?
Re: w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile
Ei suinkaan! Viime päivityksen jälkeen piti vaan käyttis saada kuntoon, johon meni pariviikkoa. Senjälkeen jtn pientä suunniteltu, ja ladaa. Tänään sitten bensiinipumpun kommentista johtuen oli pakko tehdäkin jotain.
elikkä adapteriin kohdistusholkit ja kiinni, sekä vauhtipyörä irti ja automaattiloota autoon sovituksen ajaksi. Myös venakoppa taas kiinni. ollaan mietitty vähän miten saisi koneen linjaan, päädytty siihen että kardaani kiinteesti loodan laippaan kiinni ja nosturin varaan --> paketti suorassa linjassa(?) ja koneen kiinnikkeet voi tehdä?
pumppua ei ole muuten vielä tarjottu... E: ja mitä tommosesta m-TDI pumpusta viitsii maksaa? koittanut niitä ettiä enkä oo edes löytänyt
E2: http://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/Aaz_ ... 115752.htm" onclick="window.open(this.href);return false; esim. tälläistä ei ilmeisesti voi naittaa sähköpumpun kanss? Onko tuo muuten samanlainen sen haetun 5cyl pumpun kanssa, paitsi että yksi pytty puuttuu..
elikkä adapteriin kohdistusholkit ja kiinni, sekä vauhtipyörä irti ja automaattiloota autoon sovituksen ajaksi. Myös venakoppa taas kiinni. ollaan mietitty vähän miten saisi koneen linjaan, päädytty siihen että kardaani kiinteesti loodan laippaan kiinni ja nosturin varaan --> paketti suorassa linjassa(?) ja koneen kiinnikkeet voi tehdä?
pumppua ei ole muuten vielä tarjottu... E: ja mitä tommosesta m-TDI pumpusta viitsii maksaa? koittanut niitä ettiä enkä oo edes löytänyt
E2: http://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/Aaz_ ... 115752.htm" onclick="window.open(this.href);return false; esim. tälläistä ei ilmeisesti voi naittaa sähköpumpun kanss? Onko tuo muuten samanlainen sen haetun 5cyl pumpun kanssa, paitsi että yksi pytty puuttuu..
Re: w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile
Jos sähköhommat on hallussa niin
http://dmn.kuulalaakeri.org/dmn-edc/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dmn.kuulalaakeri.org/dmn-edc/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile
Tuon olis löytänyt jo kesästä niin olis ollut hyvä... Nyt ei pumpun älystä ole enään mitään jäljellä...
Re: w202 VAG 2.5TDI powered driftmissile
reilu parin kuukauden tauko on aina paikallaan. Elikäs joo, tämäkin proju ollut koskemattomana jo pidemmän aikaa kun Lada, kouluhommat ja opiskelukämppä sekä turbomopo ottaneet aikaa... Nyt ajattelin kuitenkin kesän loppuun rakentaa, kun sain tallin siivottua perusteellisesti vuosiin.
Isoimmat puutteet ovat:
-Mersun manuaaliaski
-AAT moottoriin käypä syöttöpumppu
Kaikki muu onkin jo manu konversioon (123 otin kytkinpolkimen yms. Kamat joita hyödynnetään) sekä ajoon saattamiseksi kasassa. Jostain syystä ei vaan vieläkään mitään hajua mistä laitteesta löydän sen syöttöpumpun Rahaa kyllä on, kesätöistä lusimassa viimeistä viikkoa.
Isoimmat puutteet ovat:
-Mersun manuaaliaski
-AAT moottoriin käypä syöttöpumppu
Kaikki muu onkin jo manu konversioon (123 otin kytkinpolkimen yms. Kamat joita hyödynnetään) sekä ajoon saattamiseksi kasassa. Jostain syystä ei vaan vieläkään mitään hajua mistä laitteesta löydän sen syöttöpumpun Rahaa kyllä on, kesätöistä lusimassa viimeistä viikkoa.